Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Collingwood op juli 12, 2014, 17:09:15
Keizer in de LC: Duidelijk dat Nijholt goed kan voetballen, Cambuur wil vooral zien hoe fit hij is en of hij bij de spelersgroep past. Na het weekend valt de beslissing.
krijgt wel een contract

Ronald

Zou Arsenio Valpoort niet wat zijn voor cambuur? Hij wil weer naar Nederland en is op dit moment op proef bij rkc. Hij kan voorin op beide kanten spelen. Is nog maar 21 jaar. Hij wil weg bij ferencevaros.
Hij heeft 1 smetje op zijn cv, komt uit de jeugd van dkv, maar stond daar wel als groot talent bekend.


zeewolde

Citaat van: Ronald op juli 12, 2014, 19:37:20
Zou Arsenio Valpoort niet wat zijn voor cambuur? Hij wil weer naar Nederland en is op dit moment op proef bij rkc. Hij kan voorin op beide kanten spelen. Is nog maar 21 jaar. Hij wil weg bij ferencevaros.
Hij heeft 1 smetje op zijn cv, komt uit de jeugd van dkv, maar stond daar wel als groot talent bekend.

je ziet een naam en denkt, is dit iets voor cambuur?

Als een speler op proef is bij een jupiler ploeg, zal het voor de ere niks zijn.

sunderland

we kunnen constant wel met talenten ed aankomen .Word tijd dat er spelers met ervaring en naam komen

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juli 12, 2014, 20:29:30
Word tijd dat er spelers met ervaring en naam komen
Daar is geloof ik nog steeds geen geld voor...
IN HENK WE TRUST!!!

Tanjajeah

Citaat van: sunderland op juli 12, 2014, 20:29:30
we kunnen constant wel met talenten ed aankomen .Word tijd dat er spelers met ervaring en naam komen

Dat is precies waar ik niet op hoop. Vorig jaar hadden we Leeuwin met echt eredivisie-ervaring en in mindere mate Lukoki. Nu hebben we daarvoor in de plaats Reijnen en Narsingh. Lijkt me prima. 10 keer liever talenten die wat willen bewijzen (zie Lukoki, Manu, Ritzmaier) dan spelers die op basis van hun naam en ervaring aangetrokken worden. Zie naar Heracles. Die halen spelers als Ramon Zomer, Bas Sibum, Bram Castro. Erg blij dat Cambuur daar niet aan begint. En als we het dan toch over ervaring hebben; vergeet niet dat een belangrijk deel van onze selectie inmiddels een jaar eredivisie-ervaring heeft.

AL

Citaat van: Tanjajeah op juli 12, 2014, 21:17:04
Dat is precies waar ik niet op hoop. Vorig jaar hadden we Leeuwin met echt eredivisie-ervaring en in mindere mate Lukoki. Nu hebben we daarvoor in de plaats Reijnen en Narsingh. Lijkt me prima. 10 keer liever talenten die wat willen bewijzen (zie Lukoki, Manu, Ritzmaier) dan spelers die op basis van hun naam en ervaring aangetrokken worden. Zie naar Heracles. Die halen spelers als Ramon Zomer, Bas Sibum, Bram Castro. Erg blij dat Cambuur daar niet aan begint. En als we het dan toch over ervaring hebben; vergeet niet dat een belangrijk deel van onze selectie inmiddels een jaar eredivisie-ervaring heeft.

_O_ _O_ _O_ _O_

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op juli 12, 2014, 21:17:04
Dat is precies waar ik niet op hoop. Vorig jaar hadden we Leeuwin met echt eredivisie-ervaring en in mindere mate Lukoki. Nu hebben we daarvoor in de plaats Reijnen en Narsingh. Lijkt me prima. 10 keer liever talenten die wat willen bewijzen (zie Lukoki, Manu, Ritzmaier) dan spelers die op basis van hun naam en ervaring aangetrokken worden. Zie naar Heracles. Die halen spelers als Ramon Zomer, Bas Sibum, Bram Castro. Erg blij dat Cambuur daar niet aan begint. En als we het dan toch over ervaring hebben; vergeet niet dat een belangrijk deel van onze selectie inmiddels een jaar eredivisie-ervaring heeft.
_O_ :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Hasses

Hou eens op met Danzel Gravenberch te noemen, zo'n geweldige verdediger is dat ook niet. Afgelopen half jaar stond ie meerdere malen te schutteren in de verdediging van NEC, heeft op mij in ieder geval nooit een goede indruk weten te maken.

Marc S

Citaat van: Hasses op juli 12, 2014, 23:04:57
Hou eens op met Danzel Gravenberch te noemen, zo'n geweldige verdediger is dat ook niet. Afgelopen half jaar stond ie meerdere malen te schutteren in de verdediging van NEC, heeft op mij in ieder geval nooit een goede indruk weten te maken.

Die verdediging was sowiezo brandhout.

Grijskijkert

Citaat van: Hasses op juli 12, 2014, 23:04:57
Hou eens op met Danzel Gravenberch te noemen, zo'n geweldige verdediger is dat ook niet. Afgelopen half jaar stond ie meerdere malen te schutteren in de verdediging van NEC, heeft op mij in ieder geval nooit een goede indruk weten te maken.
Lekker makkelijk om hem daarop te beoordelen, misschien had je wat wedstrijden van voor de winterstop(en vorig seizoen) van hem moeten zien... En je kan je ook afvragen waarom hij vast in jong oranje(onder 19) speelde... Maar goed je zal het wel beter weten nadat je veel wedstrijden van hem gezien hebt... :proost
IN HENK WE TRUST!!!

Hasses

#12656
Citaat van: grijskijker op juli 13, 2014, 00:09:12
Lekker makkelijk om hem daarop te beoordelen, misschien had je wat wedstrijden van voor de winterstop(en vorig seizoen) van hem moeten zien... En je kan je ook afvragen waarom hij vast in jong oranje(onder 19) speelde... Maar goed je zal het wel beter weten nadat je veel wedstrijden van hem gezien hebt... :proost
voor de winterstop speelde ie bij Jong Ajax, jij hebt alle 13 wedstrijden van hem gezien dan?

Grijskijkert

#12657
Citaat van: Hasses op juli 13, 2014, 01:12:38
voor de winterstop speelde ie bij Jong Ajax, jij hebt alle 13 wedstrijden van hem gezien dan?
Een keer of 7 "live" en natuurlijk de samenvattingen...
IN HENK WE TRUST!!!

Hasses

Citaat van: grijskijker op juli 13, 2014, 01:20:13
Een keer of 7 "live" en natuurlijk de samenvattingen...
en daarbij altijd je vizier op Gravenberch gehad neem ik maar aan dan.. we zullen het zien!

pvanbuijtene

En dat moeten we ook maar geloven :)