Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Citaat van: Eewal op december 18, 2014, 17:32:01
transfersom voor makrini met nog half jaar contract zal echt niet hoog zijn. Iets met lengte contract en zijn salaris en zo. Denk dat het dan tussen de 50 en 100 duizend zal zijn. Daarmee het risico lopen dat elftal in zou kunnen storten? Niet doen lijkt me..

Volgens mij is zijn marktwaarde zo rond de 4 ton....

Voorstopper

Citaat van: Lore op december 19, 2014, 08:30:09
Speelt hij bij Emmen ook op de buiten? Want dan is 14 doelpunten wel heel erg veel....

Is wel een niveautje lager he

TARGET

Let maar op.. scoort in de eredivisie ook wel.!!

legeips

Adje halen... NAC is het spoor toch bijster...

Ritzie half jaar bij ons afmaken, voor PSV ook een beter alternatief dan die jonge laten ballen bij de beloftes..

Schaken zie ik in tegenstelling tot een hoop anderen hier graag komen. Als Manu hier kon komen, waarom schaken niet. We kunnen wel een snelle buiten met body gebruiken. Anders castelen maar.. ?

Persoonlijk vind ik het jammer dat meleg onvoldoende kans heeft gehad, maar vrees dat er onvoldoende chemie is tussen hem en de TS, dus die zal wel weer naar Amsterdam gaan.



Lore

Citaat van: Voorstopper op december 19, 2014, 08:35:42
Is wel een niveautje lager he

Klopt maar Hemmen had maximaal 17 bij ons in de JL over een heel seizoen. En die doet niets op de buiten.

Ik ken die Peters niet, maar zijn leeftijd en gemiddelden bevallen mij wel.

dit is mien club

Cas Peters speelt op de links buiten bij Emmen.
Is snel, sterk en technisch. Hoewel een niveau lager scoort hij erg makkelijk.

Zoals ik al eerder zei, gaat/is Cambuur met hem en zijn zaakwaarnemer in gesprek.
Cambuur wil hem in de winterstop halen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Lore

Citaat van: dit is mien club op december 19, 2014, 09:51:12
Cas Peters speelt op de links buiten bij Emmen.
Is snel, sterk en technisch. Hoewel een niveau lager scoort hij erg makkelijk.

Zoals ik al eerder zei, gaat/is Cambuur met hem en zijn zaakwaarnemer in gesprek.
Cambuur wil hem in de winterstop halen.

Ik ben voor!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: legeips op december 19, 2014, 09:05:48

Schaken zie ik in tegenstelling tot een hoop anderen hier graag komen. Als Manu hier kon komen, waarom schaken niet.

Ik kan me voorstellen dat Feyenoord of andere clubs jonge spelers ervaring wilt  opdoen,  maar waarom zouden de schaken willen verhuren, voor dat beetje huurgeld?
Henk, held, bedankt

legeips

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2014, 12:23:32
Ik kan me voorstellen dat Feyenoord of andere clubs jonge spelers ervaring wilt  opdoen,  maar waarom zouden de schaken willen verhuren, voor dat beetje huurgeld?

Heb je een punt...

reisbureau

Citaat van: legeips op december 19, 2014, 09:05:48


Schaken zie ik in tegenstelling tot een hoop anderen hier graag komen. Als Manu hier kon komen, waarom schaken niet. We kunnen wel een snelle buiten met body gebruiken. Anders castelen maar.. ?


Voetbal is geen damen en geen schaken. Ophouden met die fratsen.
Voor een gebogen door zijn hoeven gezakte hardloper kunnen we wel bij Lionitas terecht.

de Schoot

Sws geen oud-Cambuurspelers aub.

veroen

Genee heeft het net over 2spelers waar we mee bezig zouden zijn.... Peters en wie nog meer dan?

Laat jongens als schaken lekker gaan man daar schieten we niks mee op.
Makrini alleen laten gaan als er veel geld op tafel komt anders kan jejezelf beter veilig spelen met mootje !!

Trainer

Net ff stukje van Emmen-RKC gezien en Peeters man van de wedstrijd, scoorde ook nog een goede goal en ziet er fris en snel uit op de buiten. Zou een aanwinst kunnen zijn maar weet natuurlijk niet of ie het niveau hoger aan kan.

AL

Peters maakt een prima indruk! Bij de Eagles maakte hij niets klaar, maar hij is nu weer 2 jaar ouder.
Vind hem vrij allround: redelijk snel, fysiek vrij sterk, goede voorzet en scorend vermogen.
Laat maar komen.

HilversumOnTour

Wilfred Genee: ze zijn met 2 Ajax spelers bezig?