Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden 4e ronde KNVB Beker

Gestart door Lwdscc, oktober 31, 2014, 00:12:22

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Altijd zoals bij een competitiewedstrijd hoop ik?  :zweep

Casuals-lwd

#181
Wat is olle matig zeg, daar moet van gewonnen worden zaterdag.

Nog een kwartier..

lunnie

Heracles zat in een goede flow maar heeft afgelopen zaterdag een matige pot neergezet. Cambuur ook niet al te best zaterdag maar wel 3 punten dus hopelijk vertrouwen in de koppies. Zou leuk zijn om weer eens wat verder te bekeren :)

0-1 maar weer? :)

CJ058

Al mensen met een stream? Die van Zwolle loopt bij mij nog, dus op die manier kan ik het zien, maar meerdere zijn welkom!

waldkip


dizzhead


veroen




veroen



veroen


lunnie



Cambuur Groningen