Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Ajax 09-04-2016

Gestart door Bill Shankly, april 02, 2016, 21:35:21

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Ajax

Leonard Nienhuis
6 (13.6%)
Marvin Peersman
2 (4.5%)
Darrly Lachman
1 (2.3%)
Martijn van der Laan
14 (31.8%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (2.3%)
Erik Bakker
6 (13.6%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
4 (9.1%)
Jack Byrne
8 (18.2%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
2 (4.5%)

Totaal aantal stemmen: 44

Stemmen gesloten: april 16, 2016, 22:33:55

058-4life

Citaat van: Vedetski op april 09, 2016, 14:42:30
Narsingh heeft een blessure aan zijn enkel volgens het AD.
Hier zet die kale die Ajacieden toch mooi op t verkeerde been. We gaan winnen!!  :_schater Trap de hele zooi er uit man. Belt en kale voorop.

moodygrunn

Citaat van: 058-4life op april 09, 2016, 14:59:35
Hier zet die kale die Ajacieden toch mooi op t verkeerde been. We gaan winnen!!  :_schater Trap de hele zooi er uit man. Belt en kale voorop.
Bedoel je Vegt, de Graaf en Keizer?

De witte zakdoekjes gaan iig mee.....
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Citaat van: speculeter op april 09, 2016, 14:20:15
Probeer het ook te snappen naar het lukt me niet.
Wat dacht je van een Byrne vanavond?

Rond de zestien posteren en voor zijn eigen kansen laten gaan, Sander vd Streek daar weghalen.

058-4life

Haha ja Vegt idd. Dat krijg je als je te snel wilt en even daarvoor iets leest over Belt i.v.m. Twente.  :proost

Vedetski

Citaat van: 058-4life op april 09, 2016, 15:45:31
Haha ja Vegt idd. Dat krijg je als je te snel wilt en even daarvoor iets leest over Belt i.v.m. Twente.  :proost

Dacht dat die twee juist wel aardig te onderscheiden zijn  8P
:koffie

Tukker

Dat afronden op het doel tijdens de warming up kunnen we vandaag ook wel achterwege laten. Vorige week moesten we dat noodgewdwongen laten lopen en prompt scoren we twee keer.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

veroen

Nog 2 kaarten voor Noord te koop voor vanaond normale prijs.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Tukker op april 09, 2016, 15:55:13
Dat afronden op het doel tijdens de warming up kunnen we vandaag ook wel achterwege laten. Vorige week moesten we dat noodgewdwongen laten lopen en prompt scoren we twee keer.

Dát vond ik zo absurd. Wat maakt het uit of er een keeper staat of niet, het gaat toch om het schieten.zet er een reserve neer een neem die schoten. Als je dat niet doet als er even geen keeper is kun je het altijd wel laten
Henk, held, bedankt

058-4life

Citaat van: Vedetski op april 09, 2016, 15:47:37
Dacht dat die twee juist wel aardig te onderscheiden zijn  8P
Haha ja hest oek geliek. Helemaal als je kijkt naar wat beiden gepresteerd hebben, als je dat bij Vegt zo noemen kan althans. Wat naam betreft ontloopt het elkaar niet heel veel. Misschien hoop ik persoonlijk ook wel teveel op enerzijds het vertrek van Vegt en anderzijds de terugkomst van Belt. Maar goed, op naar het  :hein En de match! COME ONNNN!!!  |:)

Drumfather SCC

Pietertje is een ietwat naar corpulentie neigende Ajacied  :R

PSV1913

Nette 1e helft hoor , nu nog 45 min volhouden aub  :thumbsup

Bankzitter

Eerlijk is eerlijk, het staat taktisch wel goed. En spelers lijken zonder druk een stuk lekkerder te voetballen. Peersman doet geen gekke dingen. Er lukken weer dingen die wekenlang misgaan. Byrne heeft zelfs 2 ballen gekopt.

Streek en Barto weer de zwakke schakels, v Veen verdient wel een kans.


Spine

Zelfde domme actie van vd Laan als tegen die boeren.
Achteruitlopen en goal. Plat die lui GVD!!!

Bankzitter

#148
Tja en wat deed Vtyas helemaal aande rechterkant van het veld na die corner... .

Maar mogen we ook eens een keer geluk hebben in dit soort potten en met een mazzeltgoaltje een punt pakken.. kwartje valt iedere keer verkeerd.

Treb