Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

Citaat van: Galdiano op april 21, 2014, 14:08:55
Hier ben ik niet geheel blij mee! Zorg nou eerst voor een 100% stabiele basis!

Als vd Belt 10 jaar bij Cambuur blijft heb ik wel vertrouwen dat Cambuur zich daar aan houdt... maar anders..

veroen

Wat levert deze man een mooi werk hier in Leeuwarden.
Wederom een verrassing uit de hoge hoed getoverd, benieuwd wat er nog meer volgt.

Keep on going GvdB!!!! |:)

YellowBlue

Citaat van: veroen op mei 01, 2014, 13:07:12
Wat levert deze man een mooi werk hier in Leeuwarden.
Wederom een verrassing uit de hoge hoed getoverd, benieuwd wat er nog meer volgt.

Keep on going GvdB!!!! |:)

Levert mooi werk inderdaad, maar zoals hij zal al aangaf deze komt uit de hoed van Marcel Keizer!

sccvl

Citaat van: YellowBlue op mei 02, 2014, 14:59:00
Levert mooi werk inderdaad, maar zoals hij zal al aangaf deze komt uit de hoed van Marcel Keizer!
Het werk van Gerald is gewoon goed geweest afgelopen seizoen, ben benieuwd wat er allemaal nog meer uit de hoge hoed van Marcel komt.

Collingwood

Ene Eenhoorn wordt algemeen directeur bij AZ (aldus Studio Voetbal). Dus geen Van den Belt!
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Mooi zo!
bedoel je robert eenhoorn ms?
die komt uit de honkbalwereld.

Collingwood

Citaat van: speculeter op mei 04, 2014, 22:09:02
Mooi zo!
bedoel je robert eenhoorn ms?
die komt uit de honkbalwereld.

Klopt, dat is hem.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Mooi met die kaastengels van onze Gerald afblieve
Area 58

Lore

Citaat van: Collingwood op mei 04, 2014, 22:06:57
Ene Eenhoorn wordt algemeen directeur bij AZ (aldus Studio Voetbal). Dus geen Van den Belt!

Nu al de belangrijkste transfer voor Cambuur van deze zomer!

Collingwood

Citaat van: Collingwood op mei 04, 2014, 22:06:57
Ene Eenhoorn wordt algemeen directeur bij AZ (aldus Studio Voetbal). Dus geen Van den Belt!

VI meldt dit nu als voldongen feit. Eenhoorn wordt na het weekend officieel aangesteld.
Kalmte alleen kan u redden.

el haj

Citaat van: Lore op mei 05, 2014, 09:42:27
Nu al de belangrijkste transfer voor Cambuur van deze zomer!

Eigenlijk te gek voor woorden, maar je hebt helemaal gelijk.  :)

el haj


"Als we vorig jaar nummer vier konden halen, waren we al blij bij Cambuur"

Auteur: Tom Brouwer
30 Mei 2014 om 16:35


Gerard van den Belt, algemeen directeur van SC Cambuur, is zeer te spreken over de nieuwe spelers die tot nu toe zijn gehaald. De club uit Friesland handelde de afgelopen periode slagvaardig en heeft met Sander van der Streek, Etiƫnne Reijnen, Berend Schootstra, Calvin Mac-Intosch en Furdjel Narsingh al vijf nieuwe spelers binnen.



De directeur ziet een groot verschil met vorig seizoen, toen Cambuur net gepromoveerd was uit de Jupiler League. "Vorig jaar maakten we een lijstje met een top-vijf van spelers. Als we dan nummer vier konden strikken, waren we al blij. Toen begonnen we de voorbereiding met zestien, zeventien man. Daarover heb ik me wel eens zorgen gemaakt", vertelt Van den Belt aan de Leeuwarder Courant.

Cambuur had overigens niet alleen succes. De Eredivisionist probeerde namelijk ook Xander Houtkoop en Erik Falkenburg binnen te halen, maar beide spelers kozen voor een overstap naar een andere club. Houtkoop vertrok namelijk naar ADO Den Haag, terwijl Falkenburg de overstap maakte naar NAC Breda.

Bron: soccernews

Henkinho

Begint te kriebelen, dus kom maar op met een aantal namen meneer van den Belt!

wiekie1969

Trek die beurs open angsthaas, want straks wordt het degradatievoetbal gvd!!!!!!!! :( :( :( :( :(

Marc S

Citaat van: wiekie1969 op juli 05, 2014, 01:30:54
Trek die beurs open angsthaas, want straks wordt het degradatievoetbal gvd!!!!!!!! :( :( :( :( :(

Het is nog maar begin juli, transfer markt is net open, je moet ook geen paniek aankopen willen doen.