Citaat van: zeewolde op september 07, 2025, 20:06:42
lullig he, dat je terecht werd gewezen.
Je bent niet het scherpste potlood van het pakje of wel?
Bagetaliseer lekker een eind weg jonge en geniet vooral van de sfeer. feit blijft dat we weer mooi landelijk voor lul staan door deze hersenlozen. En als jij dat ansich geen probleem vindt, zegt dat gelijk een hoop over jou. Cambuur,
Club van het volk! ( behalve als je een kleurtje hebt, blijkbaar)

Ik skaam my de ogen uut de kop voor dit soort lui en daar zal
Ik nevernooit over zwijgen.
