Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

Mp

Citaat van: Stanley op september 07, 2025, 11:19:31
Een paar stakkers op noord zetten Cambuur weer negatief op de kaart na zo,n mooie wedstrijd.

Heeft ook maar iemand hier iets van dit incident meegekregen? Ik zelf niet en zit ook vrij laag op de tribune.We hebben zelf ook donkere spelers en volgens mij spelen zulke incidenten zich al jaren niet meer af op de tribunes bij Cambuur.

In het liedje ?Wij zijn Sc Cambuur? zit ook een oeh en ah?  Wil niets goed praten als er wel iets gebeurd is, maar heb ook nog niemand het zien bevestigen.

debaas058

Citaat van: Galdiano op september 07, 2025, 10:04:36
Ik had het ook al even op X geplaatst.

:0= kap.met dat gewave! Al helemaal na een gelijkspel. Dan snap je er echt geen reet van!  :wall
Van der Sande gaf tegen de selectie aan niet mee te willen doen. En terecht!

amen
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

mark1989

#212
Citaat van: wiekie1969 op september 07, 2025, 11:23:00
Die linkse rukkers vd npo binne er weer as de kippen bij. Het is uitgepraat met Rolke met die speler van Willem 2 erbij. Dat is door Willem 2 geaccepteerd.

Wat is dit nou voor onnozele opmerking  :zucht
De rukkers zijn de hersenloze types die hiermee onze club beschadigen en ook onrespectvol zijn naar spelers. Het is jammer dat dit soort types vrij rondlopen, want van mij mogen ze gewoon opgesloten worden.

Het is goed dat de media er aandacht aan besteed.

Inferno-058

Citaat van: Galdiano op september 07, 2025, 10:04:36
Ik had het ook al even op X geplaatst.

:0= kap.met dat gewave! Al helemaal na een gelijkspel. Dan snap je er echt geen reet van!  :wall
Van der Sande gaf tegen de selectie aan niet mee te willen doen. En terecht!
Idd kleine club mentaliteit is dat...

Leovardia

Citaat van: Mp op september 07, 2025, 12:49:26
Heeft ook maar iemand hier iets van dit incident meegekregen? Ik zelf niet en zit ook vrij laag op de tribune.We hebben zelf ook donkere spelers en volgens mij spelen zulke incidenten zich al jaren niet meer af op de tribunes bij Cambuur.

In het liedje ?Wij zijn Sc Cambuur? zit ook een oeh en ah?  Wil niets goed praten als er wel iets gebeurd is, maar heb ook nog niemand het zien bevestigen.

Gaast wel es naar een uutwedstried? Dan weest genoeg.
Kent skele juh.

Galdiano

Citaat van: Mp op september 07, 2025, 12:49:26
Heeft ook maar iemand hier iets van dit incident meegekregen? Ik zelf niet en zit ook vrij laag op de tribune.We hebben zelf ook donkere spelers en volgens mij spelen zulke incidenten zich al jaren niet meer af op de tribunes bij Cambuur.

In het liedje ?Wij zijn Sc Cambuur? zit ook een oeh en ah?  Wil niets goed praten als er wel iets gebeurd is, maar heb ook nog niemand het zien bevestigen.

Toen hij werd gewisseld en aan kwam wandelen voor noord vreesde ik er al voor. En het is te belachelijk voor woorden dat je hier al aan denkt. Op het moment zelf niets gehoord. Sta rechts achter de goal bijna vooraan. Het zijn echt enkelingen geweest, maar als het voor mij was gebeurd had degene in de gracht gelegen.
Hoe een handje vol zo'n schaduw kan trekken over een verder vermakelijke avond.
Als je mij vraagt een levenslang stadion verbod.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Leovardia op september 07, 2025, 13:07:54
Gaast wel es naar een uutwedstried? Dan weest genoeg.

Ik vind het maar een achterlijke toevoeging. Die volgens mij bij AZ uit is begonnen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Leovardia

Citaat van: Galdiano op september 07, 2025, 13:46:20
Ik vind het maar een achterlijke toevoeging. Die volgens mij bij AZ uit is begonnen?

Ik bedo?l dat die jonkjes die gister in beeld waren, bij uitwedstrieden oek regelmatig l?ge te ?pronken? met hun racistische drek. Stadionverbod en niet meer toelaten, weg met die kanslozen.
Kent skele juh.

sunderland

Citaat van: Galdiano op september 07, 2025, 13:44:47
Toen hij werd gewisseld en aan kwam wandelen voor noord vreesde ik er al voor. En het is te belachelijk voor woorden dat je hier al aan denkt. Op het moment zelf niets gehoord. Sta rechts achter de goal bijna vooraan. Het zijn echt enkelingen geweest, maar als het voor mij was gebeurd had degene in de gracht gelegen.
Hoe een handje vol zo'n schaduw kan trekken over een verder vermakelijke avond.
Als je mij vraagt een levenslang stadion verbod.
we hebben toch camera?s hangen? Uit zoeken wie

Noordcambuur

In elk stadion zijn er van die supporters die zich niet kunnen gedragen.
Het is de maatschappij waar wij momenteel in leven?.

Zullen we het nu ergens anders over hebben B.v. mooie wedstrijd geweldig sfeer biertje was lekker  :proost

Leovardia

Citaat van: Noordcambuur op september 07, 2025, 14:59:09
In elk stadion zijn er van die supporters die zich niet kunnen gedragen.
Het is de maatschappij waar wij momenteel in leven?.

Zullen we het nu ergens anders over hebben B.v. mooie wedstrijd geweldig sfeer biertje was lekker  :proost

Aldus Koning Bagatelliseer. Luistert u allen, onderdanen!
Kent skele juh.

zeewolde

Citaat van: Leovardia op september 07, 2025, 15:14:47
Aldus Koning Bagatelliseer. Luistert u allen, onderdanen!

Bij mij overheerst ook de goeie wedstrijd en de fantastische sfeer.

Dat er 2/3 sukkels zich niet kunnen gedragen gaat daar voor mij niks aan veranderen.

hobbes

Citaat van: zeewolde op september 07, 2025, 15:16:18
Bij mij overheerst ook de goeie wedstrijd en de fantastische sfeer.

Dat er 2/3 sukkels zich niet kunnen gedragen gaat daar voor mij niks aan veranderen.

Klopt, het is zonde dat zo'n mooie avond hierdoor overschaduwd wordt.

mark1989

Citaat van: zeewolde op september 07, 2025, 15:16:18
Bij mij overheerst ook de goeie wedstrijd en de fantastische sfeer.

Dat er 2/3 sukkels zich niet kunnen gedragen gaat daar voor mij niks aan veranderen.

De sukkels zijn hopeloos. Het gaat er mij om dat we deze gasten uit het stadion krijgen. 10 jaar stadion verbod. Als we een unieke club willen zijn moet je wel dit soort zaken hard aanpakken.

Sonnema

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 07, 2025, 07:49:52
Zouden ze datniet gewoon de volge de wedstrijd doen, was wel kort dag toch?

Heb begrepen dat tijdens het veiligheidsoverleg, het niet bekend was dat hij was overleden. Verwachting is dat er bij de 1e volgende wedstrijd wel bij stil wordt gestaan.