Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik vind inderdaad het heel mooi dat de WII speler met rolke naar het vak toe is gegaan. Een mooie actie van beide spelers.

Maar het ergelijke is dat ze er niet uit lijken te komen. Dat er geen excuses komen dat supporters aan de speler zitten en dat er een ruzieachtige sfeer blijft. Daar hadden authoriteiten/ cambuur mensen bij moeten zijn om direct in te grijpen.
Henk, held, bedankt

Leeuwarder94

#241
Citaat van: oost op september 08, 2025, 07:59:18
Ik wil en ga het echt niet bagatelliseren.
Echter vind ik het jammer dat het zo extreem wordt opgeklopt. Je leest nergens dat Rolke samen met Bamba naar het betreffende  vak is gelopen en het hebben uitgepraat. Nee naar mijn inziens komt die puur omdat er voor de rest nergens gevoetbald werdt en dat ze alleen maar hier over konden schrijven.
Ik hoop dat de 1 of 2 debielen eruit kunnen worden gepakt en nooit meer worden toegelaten.
Maar voor nu vind ik dat het veel groter wordt gemaakt dan dat het is :_spank :(

Volgens mij staat overal dat Rolke op het einde meeliep. Volkskrant, NOS, Telegraaf, ESPN... kun je zo vinden online. En het leek nou niet echt of het werd uitgepraat met alle supporters daar. De reactie die ik kan vinden van de supporters was "wat wil je nu doen dan?"
De wens is de vader van de gedachte

oost

Citaat van: Leeuwarder94 op september 08, 2025, 08:59:33
Volgens mij staat overal dat Rolke op het einde meeliep. Volkskrant, NOS, Telegraaf, ESPN... kun je zo vinden online. En het leek nou niet echt of het werd uitgepraat met alle supporters daar. De reactie die ik kan vinden van de supporters was "wat wil je nu doen dan?"

Dan nog vind ik het persoonlijk zwaar overdreven.
Dat compleet vak bij ajax massaal zingt dat een bepaalde vrouw van een speler een hoer is kan natuurlijk wel. 2 debielen die wat zeggen alle media halen is gewoon buiten proportioneel

Leeuwarder94

Citaat van: oost op september 08, 2025, 16:50:55
Dan nog vind ik het persoonlijk zwaar overdreven.
Dat compleet vak bij ajax massaal zingt dat een bepaalde vrouw van een speler een hoer is kan natuurlijk wel. 2 debielen die wat zeggen alle media halen is gewoon buiten proportioneel

Ik benoem alleen dat een deel van wat je zei dus niet klopt. En dat het niet helemaal lekker uitgepraat leek. Dat dit voorpagina nieuws is vind ik ook niet proportioneel. Jammer dat dit zo blijft hangen, was gewoon een geweldige wedstrijd verder.
De wens is de vader van de gedachte

Teun Seun

Iets met appels en peren..

Wat een reacties hier... Geweldige sfeer, prachtige wedstrijd, prima resultaat (uiteindelijk)
En dan op de voorpagina's komen door apengeluiden van een aantal bijstandstrekkers of wajong gasten die vol pep stoer willen doen.. En dan heb je hier mensen die roepen dat Diemers verrot werd gescholden, en daar hoor je niemand over.. Nee koekoek, dat is toch totaal wat anders? Als jij iemand op straat een klootzak noemt, is toch totaal anders dan iemand om zn kleur of afkomst te beledigen?

Nogmaals, prima potje en een goed resultaat. De meeste zorgen gaan uit naar de gemiddelde snuivende mongool in het stadion en hun plek in de maatschappij.. En uiteraard naar de mensen hier die het goed willen praten of vergelijken met vrouwen van spelers of Diemers die uit wordt gescholden.. Koekoek

Bankzitter

Nog wel bijzonder dat we 4x gewisseld hebben in ed 2e helft, maar dat mocht dus omdat Willem II iemand met hoofdletsel had gewisseld en dat als "witte wissel" had laten noteren. Daardoor mochten wij ook nog een keertje extra wisselen (volgens OF).
Het is maar knap ingewikkeld geworden (vroeger was het 2x wisselen, haast niet meer voor te stellen).

papier

Citaat van: Teun Seun op september 08, 2025, 18:26:20
Iets met appels en peren..

Wat een reacties hier... Geweldige sfeer, prachtige wedstrijd, prima resultaat (uiteindelijk)
En dan op de voorpagina's komen door apengeluiden van een aantal bijstandstrekkers of wajong gasten die vol pep stoer willen doen.. En dan heb je hier mensen die roepen dat Diemers verrot werd gescholden, en daar hoor je niemand over.. Nee koekoek, dat is toch totaal wat anders? Als jij iemand op straat een klootzak noemt, is toch totaal anders dan iemand om zn kleur of afkomst te beledigen?

Nogmaals, prima potje en een goed resultaat. De meeste zorgen gaan uit naar de gemiddelde snuivende mongool in het stadion en hun plek in de maatschappij.. En uiteraard naar de mensen hier die het goed willen praten of vergelijken met vrouwen van spelers of Diemers die uit wordt gescholden.. Koekoek

Ik heb er in het stadion niets van meegekregen. Maar eenmaal weer op kantoor in het zuiden des lands word ik er op aangesproken. Helemaal terecht dat de speler verhaal gaat halen en goed dat hier aandacht voor is. Gewoon kappen met die shit.


de Kale

Waar ik mij aan erger, (ik denk ook wel dat het gezegd is overigens) wie zegt dat het waar is wat die Mamna van Willem2 zegt? Wie zegt niet dat hij het verkeerd heeft verstaan? Iedereen gaat er blijkbaar vanuit dat het klopt, media, Cambuur, andere mensen. Kudde gedrag. Is het niet zo dat je in dit land onschuldig bent totdat schuld is bewezen..........of toch niet...

Stanley

Citaat van: de Kale op september 09, 2025, 11:03:06
Waar ik mij aan erger, (ik denk ook wel dat het gezegd is overigens) wie zegt dat het waar is wat die Mamna van Willem2 zegt? Wie zegt niet dat hij het verkeerd heeft verstaan? Iedereen gaat er blijkbaar vanuit dat het klopt, media, Cambuur, andere mensen. Kudde gedrag. Is het niet zo dat je in dit land onschuldig bent totdat schuld is bewezen..........of toch niet...
Weer een excuus! Apengeluiden versta je niet, dat hoor en zie je. Jij denkt dat de speler het verzint? ( hij heet overigens BamBa)

mario

Citaat van: de Kale op september 09, 2025, 11:03:06
Waar ik mij aan erger, (ik denk ook wel dat het gezegd is overigens) wie zegt dat het waar is wat die Mamna van Willem2 zegt? Wie zegt niet dat hij het verkeerd heeft verstaan? Iedereen gaat er blijkbaar vanuit dat het klopt, media, Cambuur, andere mensen. Kudde gedrag. Is het niet zo dat je in dit land onschuldig bent totdat schuld is bewezen..........of toch niet...
Hoe dan ook, feit blijft dat er iets naar Bamba is geroepen of geschreeuwd. Een totaal respectloze en onbegrijpelijke actie van een paar seconden, waarmee de club op schandalige wijze in diskrediet is gebracht. Gedraag je. Toon respect. Beheers jezelf en steun je eigen club, in plaats van je af te reageren op tegenstanders. Als daadwerkelijk oerwoudgeluiden zijn gemaakt, dan hoort daar zonder discussie een stevige en passende sanctie op te volgen.

Prima voetballer trouwens die Bamba. Hij had net zo goed voor ons kunnen spelen.

Naastismis

Er worden tijdens wedstrijden heel wat spelers uitgescholden. Waarom het bij deze persoon erger is dan bij een ander vind ik toch raar.

hobbes

Citaat van: Naastismis op september 09, 2025, 14:00:45
Er worden tijdens wedstrijden heel wat spelers uitgescholden. Waarom het bij deze persoon erger is dan bij een ander vind ik toch raar.

Gewoon niemand uitschelden, is het hele probleem opgelost.

mark1989

Citaat van: Naastismis op september 09, 2025, 14:00:45
Er worden tijdens wedstrijden heel wat spelers uitgescholden. Waarom het bij deze persoon erger is dan bij een ander vind ik toch raar.

Het goed praten of bagatalliseren is het grootste probleem. De sukkels die het doen. Zijn hopeloos. Het gaat erom dat mensen die wel hun gezond verstand hebben opstaan en zich er tegen verzetten of degene aanspreken of aangeven.

Alles wat nodig is om het kwaad te laten bestaan is dat goede mensen wegkijken.

fred

Vroeger werd dit gedrag meteen een halt geroepen, desnoods met de harde hand.

Lore

Citaat van: Naastismis op september 09, 2025, 14:00:45
Er worden tijdens wedstrijden heel wat spelers uitgescholden. Waarom het bij deze persoon erger is dan bij een ander vind ik toch raar.

Is racisme en belediging voor jou hetzelfde?