Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nicolas Binder

Gestart door Tanjajeah, juni 02, 2025, 19:07:31

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: Galdiano op juli 04, 2025, 14:30:27
Iemand heeft een lichte verekking en iedereen is alweer in paniek.
Dit soort pijntjes horen erbij. De technische staf heeft op de rem getrapt. Binder wou zelf wel doorgaan.
Ze nemen geen risico met hem, want ze zien in hem een groot talent in onze speelwijze.

Ik ben benieuwd.

Wat voor speelwijze hewwe wij eigenlijk. Dat vraag ik mij al 2 jaar af. Totaal geen plan. Te weinig kwaliteit in alle linies. Ook in het nieuwe seizoen weer. Hopelijk houdt Feyenoord zich morgen wat in.

wiekie1969

Looptrainers, herstel trainers, techniek trainers, spitsen trainers, fitness trainers, warming-up up trainers. Het wordt steeds gekker bij de club. Op basis van wat data worden de spelers tegenwoordig gehaald .Dat Telstar haalt de beste speler van Quick Boys en beste speler vd tweede divisie. Doordat ze die jongen na de winterstop wekelijks hebben bekeken. Waarom doet Cambuur dat niet. Nou met die Binder oek weer. In Oostenrijk altijd geblesseerd en nu ook alweer 2 weken eruit. Hewwe ze die vent ?berhaupt wel bekeken. Op basis van zijn data halen ze hem. Het is 1 grote poppenkast aant wudden.

Noordcambuur

Wiekie je hebt wel een punt al die trainers moeten betaald worden het is te gek voor woorden .

Derkx R.H.

#153
Citaat van: Noordcambuur op juli 04, 2025, 17:39:10
Wiekie je hebt wel een punt al die trainers moeten betaald worden het is te gek voor woorden .
Echt he... :X  :_schater :_schater :_schater

Poetser

Het liekt hier wel een open instelling. Onvoorstelbaar  :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op juli 04, 2025, 18:32:23
Het liekt hier wel een open instelling. Onvoorstelbaar  :_schater
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Poetser op juli 04, 2025, 18:32:23
Het liekt hier wel een open instelling. Onvoorstelbaar  :_schater

Sterker nog..... Het liekt niet alleen su, het is su. :proost

Yellow Army

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 04, 2025, 19:44:35
Sterker nog..... Het liekt niet alleen su, het is su. :proost

Vandaar dat ik me hier zo thuis voel
Area 58

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Yellow Army op juli 04, 2025, 22:30:53
Vandaar dat ik me hier zo thuis voel

Bedankt! Mooi compliment, zo voel ik het ook.
Soms een beetje te Negi, soms ergens een beetje uber die grenze, maar de luitjes hier zijn best ok.
Het is een prachtig forum met alles erop en eraan
. On topic maar weer!

wiekie1969


Leovardia

Onvoorstelbaar dat de zogenaamde kenners Binder alweer geliek afbrande.
Die jongen is hier net, geef em eerst eens 10 wedstrijden in de kkd, praten we dan verder. Zo?n jongen nu al beschimpen, wat ik op de socials al zie gebeuren, is niemand bij gebaat. Zegt meer over deze lieden, die blijkbaar over een micropenis beschikken en zich derhalve zo gefrustreerd projecterend uitlaten. Lekker opzoute!
Kent skele juh.

Leovardia

Citaat van: wiekie1969 op juli 04, 2025, 17:25:13
Looptrainers, herstel trainers, techniek trainers, spitsen trainers, fitness trainers, warming-up up trainers. Het wordt steeds gekker bij de club. Op basis van wat data worden de spelers tegenwoordig gehaald .Dat Telstar haalt de beste speler van Quick Boys en beste speler vd tweede divisie. Doordat ze die jongen na de winterstop wekelijks hebben bekeken. Waarom doet Cambuur dat niet. Nou met die Binder oek weer. In Oostenrijk altijd geblesseerd en nu ook alweer 2 weken eruit. Hewwe ze die vent ?berhaupt wel bekeken. Op basis van zijn data halen ze hem. Het is 1 grote poppenkast aant wudden.

Jou kenne de geschiedenis van Ogbeche voordat ie hier kwam?
Kent skele juh.

mark1989

Citaat van: wiekie1969 op juli 04, 2025, 17:25:13
Looptrainers, herstel trainers, techniek trainers, spitsen trainers, fitness trainers, warming-up up trainers. Het wordt steeds gekker bij de club. Op basis van wat data worden de spelers tegenwoordig gehaald .Dat Telstar haalt de beste speler van Quick Boys en beste speler vd tweede divisie. Doordat ze die jongen na de winterstop wekelijks hebben bekeken. Waarom doet Cambuur dat niet. Nou met die Binder oek weer. In Oostenrijk altijd geblesseerd en nu ook alweer 2 weken eruit. Hewwe ze die vent ?berhaupt wel bekeken. Op basis van zijn data halen ze hem. Het is 1 grote poppenkast aant wudden.

Als succus zo makkelijk te kopieren is dan zouden alle ploegen bovenaan staan in de KKD. Telstar voert dat beleid al meer dan 10 jaar en heeft nooit iets opgeleverd. Soms is het ook gewoon toeval dat je een speler of meerdere haalt en dat alles ineens klopt. Dat is het mooie van voetbal.
Telstar had ook een goede assistent met Rene vd Kooij. Die man heeft een behoorlijk goed tactisch inzicht. En kan kennelijk heel goed trainingen geven.

richard

Kan die kerel nog terug? Wat een armoede in de spits.

Lore