Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur- Willem11 Zaterdag 6 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2025, 20:35:30

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Baouf
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
Rolke
Sjostrand
van der Sande
Souren
Kian Visser
Kooistra

fred

Stond er 5 meter naast geen oe of ah dierentuin geluiden gehoord trouwens.
Wel ge?rgerd aan de bekers met bier die weer op het veld belandden en de munten die naar hun keeper gegooid werden. Ook was er weer een fluitje op de tribune aanwezig  ;(
Zijn weer bijna een hand vol dingetjes waar we mee voor lul gezet worden.

sunderland

Citaat van: Sonnema op september 07, 2025, 15:43:49
Heb begrepen dat tijdens het veiligheidsoverleg, het niet bekend was dat hij was overleden. Verwachting is dat er bij de 1e volgende wedstrijd wel bij stil wordt gestaan.
wat een dom excuus

NRG

Citaat van: Noordcambuur op september 07, 2025, 14:59:09
In elk stadion zijn er van die supporters die zich niet kunnen gedragen.
Het is de maatschappij waar wij momenteel in leven?.



Het is natuurlijk niet momenteel. In de jaren 80 en 90 was discriminatie en racisme rondom de voetbalvelden een veel groter probleem. Het is gewoon zonde dat zo?n incident, want dat was het, de aandacht afleidt van een verder fantastische avond. En daarmee wil ik het niet bagatelliseren, maar wel in het juiste perspectief plaatsen.

gobo

Citaat van: Leovardia op september 07, 2025, 15:14:47
Aldus Koning Bagatelliseer. Luistert u allen, onderdanen!
Ach, meneer Leovardia wil ook even laten zien dat hij zich verheven voelt boven zijn mede forum gebruikers. Hoeft niet
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

denistel

ook maar weer eens bewezen dat resultaat niet altijd heilig is gister meer
genoten dan 10 1-0 wedstrijden bij elkaar. dit wil je zien en dan leeft het
publiek ook volop mee,als je zo blijft spelen win je heel veel wedstrijden
dat kan niet misse,

Leovardia

#230
Citaat van: gobo op september 07, 2025, 18:58:14
Ach, meneer Leovardia wil ook even laten zien dat hij zich verheven voelt boven zijn mede forum gebruikers. Hoeft niet


Mooi, dat woordje ?ach?.
Iets met pot en ketel :_schater l0l l8l
Kent skele juh.

zeewolde

Citaat van: Leovardia op september 07, 2025, 19:36:10

Mooi, dat woordje ?ach?.
Iets met pot en ketel :_schater l0l l8l
lullig he, dat je terecht werd gewezen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: zeewolde op september 07, 2025, 20:06:42
lullig he, dat je terecht werd gewezen.

Nee hoor helemaal niet... Leo het 100% geliek

Leovardia

Citaat van: zeewolde op september 07, 2025, 20:06:42
lullig he, dat je terecht werd gewezen.

Je bent niet het scherpste potlood van het pakje of wel?
Bagetaliseer lekker een eind weg jonge en geniet vooral van de sfeer. feit blijft dat we weer mooi landelijk voor lul staan door deze hersenlozen. En als jij dat ansich geen probleem vindt, zegt dat gelijk een hoop over jou. Cambuur,
Club van het volk! ( behalve als je een kleurtje hebt, blijkbaar) :X

Ik skaam my de ogen uut de kop voor dit soort lui en daar zal
Ik nevernooit over zwijgen.
Kent skele juh.

zeewolde

Citaat van: Leovardia op september 07, 2025, 21:09:58
Je bent niet het scherpste potlood van het pakje of wel?
Bagetaliseer lekker een eind weg jonge en geniet vooral van de sfeer. feit blijft dat we weer mooi landelijk voor lul staan door deze hersenlozen. En als jij dat ansich geen probleem vindt, zegt dat gelijk een hoop over jou. Cambuur,
Club van het volk! ( behalve als je een kleurtje hebt, blijkbaar) :X

Ik skaam my de ogen uut de kop voor dit soort lui en daar zal
Ik nevernooit over zwijgen.
Voel je je weer verheven?

Ik irriteer me mateloos aan alles wat hier op het moment over gezegd en geschreven wordt.

Inmiddels heeft er 1 of ander incapabele pseudo journalist op voetbalprimeur het over spreekkoren...

Wacht eerst maar de uitkomst van het onderzoek af. Mocht er iets geweest zijn dan horen diegenen daarvoor gestraft te worden.

Maar speciaal voor jou, als slimste jongetje van de klas.

De boodschap was laten we het hebben over de heerlijke wedstrijd en de goede sfeer die er bij deze wedstrijd was.

Ik hoop dat jij als allerslimste hier op het forum dat ook snapt


Specuveter

Citaat van: wiekie1969 op september 07, 2025, 11:28:23
Stel die niet zo aan vent. Diemers werd helemaal  verrot gescholden toen hij wat corners nam bij dat Willem 2 uitvak. Daar hoorst niks over.Tjonge Jonge

Delfzijl/Cambuur

Scherpste potlood uit t pakje... hoe kom je erop. Heb je verdedigd omdat ik het met je eens ben. Maar van dit soort opmerkingen hou ik niet van. Verlaag je toch niet tot dit.

NRG

Tja? We komen zelfs al voorbij in RTL Tonight. Wat je er ook van vindt, dit is niet goed voor onze club.. Zo jammer..

Specuveter

En pontificaal voorop de krant natuurlijk
Als dit bij die club dertig kilometer verderop was gebeurd echt niet hoor.

oost

Ik wil en ga het echt niet bagatelliseren.
Echter vind ik het jammer dat het zo extreem wordt opgeklopt. Je leest nergens dat Rolke samen met Bamba naar het betreffende  vak is gelopen en het hebben uitgepraat. Nee naar mijn inziens komt die puur omdat er voor de rest nergens gevoetbald werdt en dat ze alleen maar hier over konden schrijven.
Ik hoop dat de 1 of 2 debielen eruit kunnen worden gepakt en nooit meer worden toegelaten.
Maar voor nu vind ik dat het veel groter wordt gemaakt dan dat het is :_spank :(