Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Jopie

#1
Wedstrijden / Re: Fc Volendam - Sc Cambuur 3-9
september 03, 2017, 12:26:50
Iemand nog een stream?
#2
Met dit weer wordt het een mooi dagje zo!  8) |:)
#3
Wordt het ook uitgezonden?
#4
Wedstrijden / Re: Beker
februari 28, 2017, 12:19:59
Het begint aardig te kriebelen hier. Godverdomme zin in!  |:)
#5
Wedstrijden / Re: Emmen - Cambuur 18-11-2016
november 17, 2016, 13:36:49
Hoe is het mogelijk dat Peersman door vrijwel elke trainer in de basis wordt gezet? Ik erger me elke week weer dood aan die kerel. Wat zien wij anders dan die trainers?
#6
Wedstrijden / Re: Emmen - Cambuur 18-11-2016
november 10, 2016, 17:03:18
Op hoeveel man zitten we nu?
#7
Wedstrijden / Re: Emmen - Cambuur 18-11-2016
november 07, 2016, 09:22:54
Dat was fantastisch inderdaad! Maar toen stonden we er wel even anders voor dan vandaag de dag.
#8
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 27, 2015, 14:05:45
Citaat van: John Hiatt op oktober 27, 2015, 09:55:54
De vraag van de dag is: hoe is t met Ogbeche?

BLESSURE OGBECHE LIJKT MEE TE VALLEN
De blessure die spits en topscoorder Bartholomew 'B' Ogbeche afgelopen zondag opliep in het duel tegen ADO Den Haag lijkt mee te vallen. Op de MRI-scan die vandaag genomen is was geen zwaar letsel te zien. Of de Nigeriaan aanstaande zondag in actie kan komen tijdens De Derby is nog wel onzeker. Hierover wordt de komende dagen meer duidelijk.
#9
Algemeen / Re: Documentaire: De Derby
oktober 12, 2015, 14:07:17


Als ik eerlijk ben, viel de docu mij wat tegen. Geen idee waar het aanlag maar op een één of andere manier, viel het tegen.
[/quote]

Is deze docu ook ergens terug te kijken?
#10
Wedstrijden / Re: PSV - CAMBUUR beker 22 September
september 22, 2015, 09:48:28
Wordt de wedstrijd ook uitgezonden?
#11
Algemeen / Re: Sfeer
november 11, 2014, 11:53:06
Citaat van: Sander Scc op november 10, 2014, 16:35:42
Denk dat iedereen die songs van vak 13 wel een beetje zat is.. Altijd dezelfde kutliedjes en dan ook nog die kuttrommel die alles doodslaat..

Ook ik ben niet een voorstander van een trommel, maar merk wel dat juist zonder trommel de liederen eerder ophouden. Zodra er een nummer wordt ingezet zonder trommel gaat het tempo steeds sneller omhoog, tot niemand het meer kan bijbenen en het gezang ophoudt. De trommel is er voor het aangeven van de maat, op die manier kunnen de liederen door blijven gaan. Dat de trommel alles doodslaat is onzin. Ik ben juist wel tevreden over de mate van gebruik van de trommel op dit moment. Af en toe ter ONDERSTEUNING van het gezang (iets anders dan domweg op die trommel slaan zonder dat ook maar iemand zingt. Ook daar heb ik een schijt hekel aan).

Ook ik vind liederen zonder trommel veel mooier, denk aan het 'twee kleuren geel blauw' en natuurlijk ' T'Woanskip'. Maar we zingen ook veel liederen waar het aangeven van de maat juist van belang is.

Ik heb meer het idee dat men het tegenwoordig wel 'stoer' vind om te zeggen dat een trommel in het vak kut is. Wanneer een trommel op de juiste manier gebruikt wordt (niet overheersend, puur ter ondersteuning v.d. maat) werkt dit wel degelijk sfeer verhogend.
#12
Wedstrijden / Re: dkv - Cambuur.
oktober 22, 2014, 17:53:20
Kan iemand dat artikel uit de VI hier ook plaatsen?
#13
Algemeen / Re: Doc Cambuur Kampioen
oktober 16, 2014, 13:30:02
Het kampioensjaar hadden we toch nog geen kunstgras? Dat zegt Arts.
#14
Algemeen / Re: Doc Cambuur Kampioen
oktober 15, 2014, 20:34:38
Goed bezig! Is hij vanavond nog online denk je?  8)
#15
Algemeen / Re: Doc Cambuur Kampioen
oktober 15, 2014, 13:34:57
Is er niet ergens een stream dat ik vanavond via internet kan kijken?