Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Documentaire: De Derby

Gestart door Leeuwarden058, maart 03, 2015, 19:51:26

Vorige topic - Volgende topic

nulachtenvieftig

Citaat van: Pielkebuus op april 01, 2015, 22:42:50
Heeft iemand deze documentaire ook als bestand op de computer en zo ja is er iemand zo vriendelijk om deze naar mij toe te sturen, kan hem helaas niet meer downloaden via de eerstgenoemde lin

Stuur maar een PB met je mail, heb 'm op m'n harde schijf staan.
Als er meer vraag is gewoon PB'en.  |:)
si vis pacem para bellum

Pielkebuus

Citaat van: nulachtenvieftig op april 02, 2015, 04:20:14
Stuur maar een PB met je mail, heb 'm op m'n harde schijf staan.
Als er meer vraag is gewoon PB'en.  |:)
Top! Ik heb je een PB gestuurd!

Shar

Citaat van: nulachtenvieftig op april 02, 2015, 04:20:14
Stuur maar een PB met je mail, heb 'm op m'n harde schijf staan.
Als er meer vraag is gewoon PB'en.  |:)
Ook ik heb je een PB gestuurd. Alvast hartelijk dank!

nulachtenvieftig

si vis pacem para bellum

nikjeuh

De docu zou 3 maanden na uitzenden voor iedereen beschikbaar komen, maar nergens te vinden...
Dus maar een pb'tje naar nulachtenvieftig gestuurd, alvast bedankt!! |:)

V-man

Vanavond om 22.00 uur een docu over assistent trainers Bruin & vd Heide! Dit op fox sports. Weet iemand hier of er een link is waar je hem via een stream ofzo kan zien?

Shar

Citaat van: V-man op oktober 06, 2015, 21:13:49
Vanavond om 22.00 uur een docu over assistent trainers Bruin & vd Heide! Dit op fox sports. Weet iemand hier of er een link is waar je hem via een stream ofzo kan zien?
Is morgen. Geen idee of er een  link voor is.

V-man

Bah net de koelkast vol bier geladen! Ok nou dan neem ik daar maar een voorschot op. Maar goed: Indien iemand een "linkje" heeft dan graag! Ga d'r vanuit dat hij uiteindelijk wel op dit geel/blauwe forum gedropt word, waarvan alvast akte!

el haj

Leuke docu! Af en toe nog vrij emotioneel ook, dat had ik niet aan zien komen.
Jan de Bruin ook niet aan zien komen, die man is een levende legende, dan mag je op z'n minst z'n naam weten.  :X

dizzhead

Citaat van: el haj op oktober 08, 2015, 09:49:57
Leuke docu! Af en toe nog vrij emotioneel ook, dat had ik niet aan zien komen.
Jan de Bruin ook niet aan zien komen, die man is een levende legende, dan mag je op z'n minst z'n naam weten.  :X

Wat probeer je nu precies te zeggen? Noemen ze hem verkeerd in de docu? Dat zou wel een schande zijn.

el haj

Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2015, 10:58:09
Wat probeer je nu precies te zeggen? Noemen ze hem verkeerd in de docu? Dat zou wel een schande zijn.

Docu niet gezien neem ik aan? In dat geval kan ik me voorstellen dat m'n post wat vaag is. :P
De docu-makers zelf hebben 't goed hoor, maar toch een aantal fans en Cambuur's gastheer n.b. hebben 't missen en praten over Jan de Bruin...

Galdiano

Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2015, 10:58:09
Wat probeer je nu precies te zeggen? Noemen ze hem verkeerd in de docu? Dat zou wel een schande zijn.

Ze vragen 3 supporters, en alle drie zeggen ze Jan DE Bruin  :zucht
Die moeten zich echt kapot schamen!  :zucht

Als ik eerlijk ben, viel de docu mij wat tegen. Geen idee waar het aanlag maar op een één of andere manier, viel het tegen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

thankyou

iemand nog een link vd docu over de derby want op fox krijg je een error als je zoekt. of alleen maar de trailer is te vinden, ik hoor het graag.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Jopie



Als ik eerlijk ben, viel de docu mij wat tegen. Geen idee waar het aanlag maar op een één of andere manier, viel het tegen.
[/quote]

Is deze docu ook ergens terug te kijken?

speculeter

Citaat van: Galdiano op oktober 08, 2015, 12:56:17
Ze vragen 3 supporters, en alle drie zeggen ze Jan DE Bruin  :zucht
Die moeten zich echt kapot schamen!  :zucht

Als ik eerlijk ben, viel de docu mij wat tegen. Geen idee waar het aanlag maar op een één of andere manier, viel het tegen.
Ik heb gisteren de herhaling gezien.
Mooie documentaire.
Denk dat je wat meer beelden van cambuur spelers en wedstrijd situaties had verwacht.
Ik wel....en dat vond ik de leukste stukjes.
Ging veel over privé en de geschiedenis van bruin en heide.

En die eckhart. ...dan ben je gastheer van Cambuur en weet je niet eens dat het Jan Bruin is...niet best :zucht