Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Documentaire: De Derby

Gestart door Leeuwarden058, maart 03, 2015, 19:51:26

Vorige topic - Volgende topic

Leeuwarden058

Goedenavond:)

Ik lees al een tijdje mee met het Forum en vond er niks over op het forum dus vraag ik het hier:

Is er toevallig iemand die de Documentaire opneemt en upload op Dailymotion oid.? En zo ja kan iemand die misschien hier delen ^^

Utekleitrokken

Iemand heeft gisteren toegezegd het op te nemen. Ik wacht ook totdat betrokkene het hier dumpt  :devil

Eewal


Collingwood

Prachtige documentaire, mooi inkijkje achter de schermen!
Kalmte alleen kan u redden.

V-man

Statusupdate zou ik zeggen voor degene die die docu upload!

Eewal

Kippenvel!!! Fox bedankt!!!

OuweSkeve

Kippenvel, mooie docu.....werd gewoon weer kwaad van die misser van Narsingh.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Treb


Shar

Geweldig, ook mooi om dat stuk in de kleedkamer te zien.

michello


SCCFan

Wat een prachtige documentaire!

jeff

Wat een super docu  |:) Mooi om achter de schermen te kijken.

scclwd

Zo zien we het eens van de andere kant. Gebeurt heel veel wat wij normaal gesproken niet zien. Die bespreking met beeld, in de kleedkamer, aankomst arbitraal trio, wat de ts bespreekt tijdens de wedstrijd. Mooie docu.

Marc S

Prachtige docu, kijkje achter schermen is ook zeker interessant