Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

dkv - Cambuur.

Gestart door speculeter, september 08, 2015, 09:28:53

Vorige topic - Volgende topic

MotM dkv - Cambuur

Leonard Nienhuis
32 (56.1%)
Djavan Anderson
2 (3.5%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Calvin MacIntosh
2 (3.5%)
Marvin Peersman
14 (24.6%)
Erik Bakker
2 (3.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.8%)
Jamiro Monteiro Alvarenga 
2 (3.5%)
Martijn Barto
2 (3.5%)

Totaal aantal stemmen: 57

Stemmen gesloten: november 08, 2015, 20:21:39

Jopie

Citaat van: John Hiatt op oktober 27, 2015, 09:55:54
De vraag van de dag is: hoe is t met Ogbeche?

BLESSURE OGBECHE LIJKT MEE TE VALLEN
De blessure die spits en topscoorder Bartholomew 'B' Ogbeche afgelopen zondag opliep in het duel tegen ADO Den Haag lijkt mee te vallen. Op de MRI-scan die vandaag genomen is was geen zwaar letsel te zien. Of de Nigeriaan aanstaande zondag in actie kan komen tijdens De Derby is nog wel onzeker. Hierover wordt de komende dagen meer duidelijk.

El Ma-kri-niii

Citaat van: hobbes op oktober 27, 2015, 14:00:39
Hopelijk geeft hij nu niet weer na 9 seconden een penalty
Mag wel, als het nu voor ons is :devil

John Hiatt

Citaat van: Jopie op oktober 27, 2015, 14:05:45
BLESSURE OGBECHE LIJKT MEE TE VALLEN
De blessure die spits en topscoorder Bartholomew 'B' Ogbeche afgelopen zondag opliep in het duel tegen ADO Den Haag lijkt mee te vallen. Op de MRI-scan die vandaag genomen is was geen zwaar letsel te zien. Of de Nigeriaan aanstaande zondag in actie kan komen tijdens De Derby is nog wel onzeker. Hierover wordt de komende dagen meer duidelijk.

Kijk, daar zat ik op te wachten. Mooi wachten tot laatste moment met beslissing nemen.

hobbes


Bernardo

Ogbeche moet gewoon spelen zondag, maar dan wel in de SPITS!

Thieske

Zondag komt steeds dichterbij!!! Zowel in het uitvak als thuisvak massaal vocaal aanwezig |:)

El Ma-kri-niii

Vanaf zaterdag 10:00 uur tot zondag 16:30 uur louter positiviteit. Als één man achter onze helden! Dit weekend is Barto beter dan Zlatan, Nienhuis onze Neuer en kan Lahm op cursus bij Anderson :0=
Twee kleuren, GEEL BLAUW |:)

Galdiano

Eeuwig zonde dat politie ons via de haak laat rijden!
Vele supporters die de bussen normaliter uitzwaaien op oa Julianalaan, Goutum en Techum gaan niets ziet.
Het hoort er toch bij mijn inziens al die mensen in het geel blauw, spandoeken etc.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 27, 2015, 15:07:43
Vanaf zaterdag 10:00 uur tot zondag 16:30 uur louter positiviteit. Als één man achter onze helden! Dit weekend is Barto beter dan Zlatan, Nienhuis onze Neuer en kan Lahm op cursus bij Anderson :0=
Twee kleuren, GEEL BLAUW |:)

We hebben al iemand die net zo blessuregevoelig is als Robben :)
In Henk en Sandor we trust

Nightmarelwd

Citaat van: Oosttribune op oktober 27, 2015, 09:06:30
De laatste training begint een ergernis te worden. We zijn druk met of er 3000, 4000 of 5000 komen, hamburgertenten, merchandising, muziek....

Uiteraard ben ik er maar laat iets unieks gewoon uniek zijn...
op naar zondag.. een zware middag maar verliezen dat zeker niet

Wanneer je het een ergernis vindt, dan moet je zaterdag niet op de training komen. Ergernissen zijn slecht voor je geestelijk en lichamelijk gestel.  :y





MI-Sider for Life

speculeter

Citaat van: Jopie op oktober 27, 2015, 14:05:45
BLESSURE OGBECHE LIJKT MEE TE VALLEN
De blessure die spits en topscoorder Bartholomew 'B' Ogbeche afgelopen zondag opliep in het duel tegen ADO Den Haag lijkt mee te vallen. Op de MRI-scan die vandaag genomen is was geen zwaar letsel te zien. Of de Nigeriaan aanstaande zondag in actie kan komen tijdens De Derby is nog wel onzeker. Hierover wordt de komende dagen meer duidelijk.
zondag de smoor in.
Met dit goede nieuws herwinnen ik het vertrouwen op een goede afloop.

el haj

Van der Ende: Sentimenten rondom een derby tellen niet voor een arbiter

Zondag is 't zo ver: de Friese derby tussen Heerenveen en Cambuur. Het Friesch Dagblad telt via een dagelijkse rubriek af naar de eerste van twee edities dit seizoen. Vandaag: ex-scheidsrechter Mario van der Ende over het fluiten van een derby.

Gerard Bos

Inmiddels is hij 59 jaar en is zijn scheidsrechterloopbaan al twaalf jaar voorbij. Maar het Nederlandse en internationale voetbal volgt hij nog op de voet. En zéker de verrichtingen van de scheidsrechters. Op sociale media is Van der Ende, die tussen 1985 en 2003 meer dan zeshonderd (!) wedstrijden floot, niet te beroerd om zijn mening te geven. De voormalige toparbiter uit Den Haag weet per slot van rekening waar hij over praat. Ook wat betreft de Friese derby is hij een ervaringsdeskundige.

,,Het is een leuk affiche, zo'n wedstrijd. Die wil je graag doen als scheidsrechter. Maar ik moet wel altijd een beetje glimlachen om de emotie en de animositeit", klinkt het in onvervalst Haags.

Daarmee wil Van der Ende overigens niets afdoen aan het speciale karakter van de Friese tweestrijd. ,,Ik begrijp het ook wel, maar het is iets dat vooral leeft onder supporters en bij de media. Als scheidsrechter moet je je natuurlijk niet laten leiden door sentimenten rondom zo'n wedstrijd. Er moet toch iemand nuchter zijn en blijven. Laat dat dan maar de scheidsrechter zijn, hè? Wel zo handig", lacht de oud-toparbiter.

Wijze woorden. Toch vereist een derby voorbereiding. ,,Maar niet anders of meer dan een normale wedstrijd", meent Van der Ende. ,,Als scheidsrechter moet je je altijd goed voorbereiden." En dan blijkt hoe scherp hij zelf nog is en hoe nauwgezet hij het profvoetbal nog volgt.

,,Bij een derby als die van zondag moet je dus als scheidsrechter weten dat er meer dan prestige op het spel staat. Beide ploegen hebben de punten hard nodig, het sportieve belang is groot. Bij Heerenveen weet je dat er een trainerswissel is geweest, de spelers van die ploeg willen zich bewijzen aan Foppe de Haan. Van Cambuur weet je dat ze bijvoorbeeld van Den Haag hadden kunnen winnen en ga zo maar door. Je moet weten wie er spelen, wie er de laatste weken ook hebben gespeeld en hoe ze dat deden."

De naam van de leidsman voor zondag zal vandaag door de KNVB bekend worden gemaakt. Van der Ende vindt dat het sowieso iemand met internationale status moet zijn. ,,Kuipers of Nijhuis bijvoorbeeld. Zij kunnen zulke derby's goed leiden."

Goed betekent niet 'anders'. ,,Het spelregelboek is voor iedereen hetzelfde. Je moet niet ineens meer toelaten omdat het een derby is. Bij een doodschop in de eerste minuut moet je hetzelfde handelen als in de zeventigste."

Bron:Friesch Dagblad

SCC-J

Citaat van: Nightmarelwd op oktober 27, 2015, 17:00:33
Wanneer je het een ergernis vindt, dan moet je zaterdag niet op de training komen. Ergernissen zijn slecht voor je geestelijk en lichamelijk gestel.  :y
hij heeft natuurlijk wel ergens gelijk. Bvo begint er wel een beetje opendag 2.0 van te maken.

kickandrush

Citaat van: SCC-J op oktober 27, 2015, 18:42:58
hij heeft natuurlijk wel ergens gelijk. Bvo begint er wel een beetje opendag 2.0 van te maken.

Hij heeft volledig gelijk, vorig jaar sloeg nergens op. Aftellen voordat ze t veld opkomen bij een training  :_schater en vervolgens de installatie zo hard dat er geen lied meer gezongen hoeft te worden  8P

Nightmarelwd

Citaat van: SCC-J op oktober 27, 2015, 18:42:58
hij heeft natuurlijk wel ergens gelijk. Bvo begint er wel een beetje opendag 2.0 van te maken.

Hij heeft ook gelijk.
MI-Sider for Life