Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur 18-11-2016

Gestart door Bernardo, november 03, 2016, 09:40:25

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

De bus maar eens even parkeren in het veld..  uitgaan van eigen kracht is zelfmoord.

speculeter

Hopen op net zo.n feestje als 4 jaar geleden.
Vol uitvak toen mede door een actie van supermarkt.
Mooie wedstrijd. Veel sfeer.
En tighanouini die na afloop in de hekken hing van het uitvak na de overwinning. Was toen een mooie avond

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op november 06, 2016, 15:56:00
Hopen op net zo.n feestje als 4 jaar geleden.
Vol uitvak toen mede door een actie van supermarkt.
Mooie wedstrijd. Veel sfeer.
En tighanouini die na afloop in de hekken hing van het uitvak na de overwinning. Was toen een mooie avond

Was prachtig inderdaad, hadden een extra uitvak nog er bij gekregen dacht ik.
Henk, held, bedankt

Jopie

Dat was fantastisch inderdaad! Maar toen stonden we er wel even anders voor dan vandaag de dag.

ChantiSCC

9e is genoeg voor PO, deze winnen en dan omhoog kijken!

sunderland

Citaat van: speculeter op november 06, 2016, 15:56:00
Hopen op net zo.n feestje als 4 jaar geleden.
Vol uitvak toen mede door een actie van supermarkt.
Mooie wedstrijd. Veel sfeer.
En tighanouini die na afloop in de hekken hing van het uitvak na de overwinning. Was toen een mooie avond
Dat was 1 vd mooiste uitweds ooit .Op maandag zo,n 1300 man mee naar Emmen

maikcambuur

Citaat van: De Gast op november 06, 2016, 07:57:22
De bus maar eens even parkeren in het veld..  uitgaan van eigen kracht is zelfmoord.

Precies! Ik zal zo gaan spelen als Sparta in de eredivisie doet. Niet dat eindeloze gebrei, maar alleen vooruit proberen te voetballen. En Emmen mooi aan de bal laten op die manier. Want dat deze selectie niet met veel balbezit om kan gaan is nu wel duidelijk toch.

Yellow Army

Citaat van: maikcambuur op november 07, 2016, 13:52:24
Precies! Ik zal zo gaan spelen als Sparta in de eredivisie doet. Niet dat eindeloze gebrei, maar alleen vooruit proberen te voetballen. En Emmen mooi aan de bal laten op die manier. Want dat deze selectie niet met veel balbezit om kan gaan is nu wel duidelijk toch.

Maar we blinken ook niet bepaald uit wanneer de tegenstander de bal heeft...
Area 58

CamLeeuw

Een vol uitvak en gaan met die banaan!
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Casuals-lwd

Er staan ondertussen 175 man ingeschreven

CamLeeuw

Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

ChantiSCC

2e uitoverwinning van het seizoen daarna tot de winterstop punten pakken en achterstand enigszins terugbrengen om in de winterstop een spits of een keeper te halen en meedoen in de top 5!

Cambuur Culture

Voor de 2e keer dit seizoen zal er een Cambuur Culture bus afreizen. Dit keer op vrijdag 18 november voor de wedstrijd tegen FC Emmen aan de Meerdijk. De kaarten kunnen nu via de webshop worden gehaald.

http://webshop.sccambuurculture.nl/event/fc-emmen-sc-cambuur/

De bus vertekt vanaf 17:15  uur vanaf het parkeerterrein gastenvak.

Jopie


Spine