Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Emmen - Cambuur 18-11-2016

Gestart door Bernardo, november 03, 2016, 09:40:25

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

#105
Wat een op z'n zachtst gezegd rare keuzes.. :_schater  l8l

sk13

En waar is el baad? Speelde beste pot vorige keer. Stel die op ipv peersman

speculeter

Totaal geen vastigheid zo.
Zo moeilijk is het toch niet?
Zeinstra
Van deelen schilder bakker el baad

               Monteiro  vd streek
                           Kip


Houtkoop           barto        hoefdraad

Jopie

Hoe is het mogelijk dat Peersman door vrijwel elke trainer in de basis wordt gezet? Ik erger me elke week weer dood aan die kerel. Wat zien wij anders dan die trainers?

denistel

enige wat ik ken bedenken is altijd fit en op meerdere plaatsen inzetbaar
maar ja het gaat er om wat je op die positie,s doet.

zag hem tegen Volendam 5 x een bal diep geven op lucht  :_spank

speculeter

Citaat van: denistel op november 17, 2016, 13:43:43
enige wat ik ken bedenken is altijd fit en op meerdere plaatsen inzetbaar
maar ja het gaat er om wat je op die positie,s doet.

zag hem tegen Volendam 5 x een bal diep geven op lucht  :_spank
En ik 4 maal richting vak 19.
Het is voetballend een verschrikking deze jongen.

DayDreamer

Waar is Toko ?

Kip gepasseerd ?
Steenvoorden geblesseerd ?

ChantiSCC

Conraad ipv Gouriye, goeie beslissing. Liever wat jong en fris talent dan iemand die niet fit oogt. Succes Tyrone!

Collingwood

Citaat van: DayDreamer op november 17, 2016, 14:13:35
Waar is Toko ?

Kip gepasseerd ?
Steenvoorden geblesseerd ?

N'Toko en Kip gepasseerd, Steenvoorden geblesseerd.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

El Baad weet zijn positie ook. Laat zo'n jongen lekker staan, speelde fantastisch tegen Volendam.

ChantiSCC

Hopelijk morgen geen herhaling van Eindhoven, zowel sportief als sfeer. De helft zorgde voor de sfeer..morgen iedereen alles geven!  |:)

wiekie1969

Citaat van: denistel op november 17, 2016, 13:07:10
de echte voetballers kip en boutzamar wudde weer aan de kant houden.

peersman die nog niet een bal naar een medespeler ken schiete
staat er elke keer weer in wie kan het mij verklaren.

Peersman stopt elke week heel veel energie in de wedstrijd :_schater :_schater :_schater

Ze binne helemaal de weg kwiet juh. Maas had vrijwel elke week dezelfde opstelling maar deze hapsnurkers stellen elke week 3 anderen op.

Kansloze missie morgen, met een punt magst de handen stevig dichtknijpen.

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op november 17, 2016, 11:41:51
Volgens Henk Albers:

Zeinstra; Bakker, Schilder, Peersman; Van Deelen, Monteiro, Van de Streek, Houtkoop; Conraad, Barto, Hoefdraad.


Dit ken toch niet?????????

Ken er niet eens meer om lachen.................. :zucht :zucht :zucht :zucht :zucht

wiekie1969

Citaat van: Bernardo op november 17, 2016, 15:02:48
El Baad weet zijn positie ook. Laat zo'n jongen lekker staan, speelde fantastisch tegen Volendam.

Die leverde van de 34 ballen 30 in juh.

Collingwood

Uit deze opstelling blijkt maar weer dat Van de Vegt achteraf gezien totaal geen evenwichtige selectie heeft neergezet. Conraad staat er in omdat hij de enige (!) is die snelheid en diepgang heeft nu Gyasi geblesseerd is, aldus Hulshoff.
Kalmte alleen kan u redden.