Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - zandokan

#1
Citaat van: RG op juli 24, 2017, 14:59:13
Wedstrijd tegen AZ is  om organisatorische redenen achter gesloten deuren staat op de site van AZ.

Angsthazen
#3
Wedstrijden / Re: VVV-Venlo - SC Cambuur 05-08-2016
augustus 05, 2016, 10:27:49
Voor de thuisblijvers ik weet niet of het wat is maar kwam deze link tegen.

www.youtube.com/watch?v=z74yxNKf7z4
#4
+5
#5
Wedstrijden / Re: Cambuur - Willem II 21-04-2016
april 19, 2016, 13:24:01
Citaat van: Dokkumer op april 19, 2016, 13:21:13
Kan me nog 2 hele mooie wedstrijden herinneren. De 3-4 (ja wel een nederlaag) met de goal van Oscar en de 5-0 met het debuut van Grim.
Dus donderdag maar 5-0 met een goal van Nienhuis? :devil
#zetdatmaargrootindekrant
#6
Wedstrijden / Re: PSV - SC Cambuur 1 mei 14:30
april 19, 2016, 13:22:26
+4 auto 3
#7
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [17-4-16]
april 06, 2016, 14:17:57
+ 4 Auto 14
#9
Wedstrijden / Re: De Graafschap - SC Cambuur
maart 14, 2016, 17:07:41
Citaat van: thankyou op maart 14, 2016, 16:49:04
Alle supporters die mee gaan ik zie jullie ook weer in Nijmegen  :_schater
en Eindhoven :_schater
#10
Citaat van: Oosttribune op maart 14, 2016, 09:00:34
Barto voor Overgoor. Barto kan en wil hard werken, Overgoor is te zwak

Miscchien vrijdag weer een ouderwets duidelijk maken op de training dat wij de club zijn. En nee geen massaal welkom, geen rotzooi maar de boel op scherp stellen.

Wordt tijd voor zo'n soort gelijke actie http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/5345/supporters-eisen-nacompetitie/
#11
Wedstrijden / Re: De Graafschap - SC Cambuur
maart 12, 2016, 07:47:50
Citaat van: brambo3004 op maart 12, 2016, 00:41:14
Hoeveel passen er in een dubbeldekker?
ongeveer 90
#12
Wedstrijden / Re: Heracles - SC Cambuur [13-03-16]
februari 29, 2016, 08:33:04
Citaat van: TopperM op februari 28, 2016, 12:59:44
Masaal gaan!! :0= |:), iemand enig idee hoe de kaartverkoop ervoor staat?
zaterdag kaarten gehaald auto 6
#13
Wedstrijden / Re: Heracles - SC Cambuur [13-03-16]
februari 23, 2016, 22:16:30
Zal met een 150 man/vrouw wel ophouden ben ik bang
#14
Wedstrijden / Re: De Graafschap - SC Cambuur
februari 08, 2016, 12:38:37
Citaat van: SCC-J op februari 07, 2016, 22:20:44
Laatste keer jupiler gewoon autocombi
moesten wel een kwartiertje lopen naar de vijverberg maar was gezellig samen met de superboeren "die niet bestaan" richting het stadion te lopen
#15
+4 autocombi bijna 50% goedkoper dan vorig jaar