Citaat van: RG op juli 24, 2017, 14:59:13
Wedstrijd tegen AZ is om organisatorische redenen achter gesloten deuren staat op de site van AZ.
Angsthazen
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: RG op juli 24, 2017, 14:59:13
Wedstrijd tegen AZ is om organisatorische redenen achter gesloten deuren staat op de site van AZ.
Citaat van: Dokkumer op april 19, 2016, 13:21:13#zetdatmaargrootindekrant
Kan me nog 2 hele mooie wedstrijden herinneren. De 3-4 (ja wel een nederlaag) met de goal van Oscar en de 5-0 met het debuut van Grim.
Dus donderdag maar 5-0 met een goal van Nienhuis?
Citaat van: Casuals-lwd op maart 14, 2016, 17:15:35oefenpotje??
of Achilles 29
Citaat van: thankyou op maart 14, 2016, 16:49:04en Eindhoven
Alle supporters die mee gaan ik zie jullie ook weer in Nijmegen
Citaat van: Oosttribune op maart 14, 2016, 09:00:34
Barto voor Overgoor. Barto kan en wil hard werken, Overgoor is te zwak
Miscchien vrijdag weer een ouderwets duidelijk maken op de training dat wij de club zijn. En nee geen massaal welkom, geen rotzooi maar de boel op scherp stellen.
Citaat van: brambo3004 op maart 12, 2016, 00:41:14ongeveer 90
Hoeveel passen er in een dubbeldekker?
Citaat van: TopperM op februari 28, 2016, 12:59:44zaterdag kaarten gehaald auto 6
Masaal gaan!!![]()
, iemand enig idee hoe de kaartverkoop ervoor staat?
Citaat van: SCC-J op februari 07, 2016, 22:20:44moesten wel een kwartiertje lopen naar de vijverberg maar was gezellig samen met de superboeren "die niet bestaan" richting het stadion te lopen
Laatste keer jupiler gewoon autocombi