Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 07, 2016, 16:26:24

Vorige topic - Volgende topic

MotM De Graafschap - Cambuur

Harm Zeinstra
3 (5.7%)
Calvin Mac-Intosch
1 (1.9%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
4 (7.5%)
Marvin Peersman
2 (3.8%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Jack Byrne
24 (45.3%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
13 (24.5%)
Kevin van Veen
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 53

Stemmen gesloten: april 09, 2016, 20:37:56

DayDreamer

Citaat van: Casuals-lwd op maart 14, 2016, 16:08:27
Nog 25 kaarten @bvo

Helaas te laat om kaarten te kunnen halen, had echt niet verwacht dat dit in 1 dag uitverkocht zou raken.

papier

#121
Citaat van: siepelsjeu op maart 14, 2016, 16:16:21
4 kaarten

4 voor clubcard
3 voor seizoenskaart

Bernardo


thankyou

Alle supporters die mee gaan ik zie jullie ook weer in Nijmegen  :_schater
Cambuur, Beer & Loyal Mates

zandokan

Citaat van: thankyou op maart 14, 2016, 16:49:04
Alle supporters die mee gaan ik zie jullie ook weer in Nijmegen  :_schater
en Eindhoven :_schater
Forza Peersman

Casuals-lwd


Nightmarelwd

Citaat van: Unknown op maart 13, 2016, 19:54:32
sinds wanneer kom jij voor spelers? Niets voor jou zo,n opmerking....

Niet  :_schater

Daarom ga ik deze keer weer mee voor de gezelligheid.
MI-Sider for Life

1992SCC

#127
Citaat van: siepelsjeu op maart 14, 2016, 16:16:21
4 kaarten

Aha oke... Dan ben ik wel geïnteresseerd ja... Dan regel ik later wel de andere 2 kaarten! Kan je me erover PB'en?

EDIT: Heb net te horen gekregen dat een vriend van me toch kaartjes heeft weten te bemachtigen!!!! Alsnog bedankt en ik hoop dat iemand anders nog gebruik maakt van de code!!

zandokan

Forza Peersman


KennySCC

Citaat van: Casuals-lwd op maart 14, 2016, 15:09:16
Dkv 2 gevalletje vandaag, supporters die er nooit waren komen nu tevoorschijn

Viel mij ook op... Ben dit seizoen 8 uitwedstrijden mee geweest en vaak ook met dramatische aantallen in het uitvak. Vanochtend waren er opeens een heleboel bij die er normaal nooit staan.. beetje jammer  :wall

DayDreamer

Citaat van: KennySCC op maart 14, 2016, 19:31:54
Viel mij ook op... Ben dit seizoen 8 uitwedstrijden mee geweest en vaak ook met dramatische aantallen in het uitvak. Vanochtend waren er opeens een heleboel bij die er normaal nooit staan.. beetje jammer  :wall

Je wilt dat vak toch vol, wees blij  :|

Vlampiep

Citaat van: KennySCC op maart 14, 2016, 19:31:54
Viel mij ook op... Ben dit seizoen 8 uitwedstrijden mee geweest en vaak ook met dramatische aantallen in het uitvak. Vanochtend waren er opeens een heleboel bij die er normaal nooit staan.. beetje jammer  :wall
Het lijkt mij toch echt beter een vol uitvak te hebben, dan 200 vaste uit supporters.
Niemand is belangrijker dan het te resultaat waar de supporters op hopen.

JurjenS7

Citaat van: KennySCC op maart 14, 2016, 19:31:54
Viel mij ook op... Ben dit seizoen 8 uitwedstrijden mee geweest en vaak ook met dramatische aantallen in het uitvak. Vanochtend waren er opeens een heleboel bij die er normaal nooit staan.. beetje jammer  :wall
wat een succes- supporters zeg  l8l  l8l

Bernardo

Is het vak een keer vol.....