Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Heracles - SC Cambuur [13-03-16]

Gestart door Casuals-lwd, februari 21, 2016, 21:57:52

Vorige topic - Volgende topic

MotM Heracles - Cambuur

Leonard Nienhuis
2 (4.8%)
Marvin Peersman
1 (2.4%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Calvin MacIntosh
1 (2.4%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
14 (33.3%)
Sjoerd Overgoor
4 (9.5%)
Jack Byrne
20 (47.6%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 42

Stemmen gesloten: maart 20, 2016, 16:48:50

Casuals-lwd

Heracles Almelo – SC Cambuur op 13 maart om 14:30 uur

Deze wedstrijd is voor supporters met een uitkaart te bezoeken via een auto- of buscombi. Onderstaand vind je de prijzen alsmede alle praktische informatie.

Autocombi
•    Kaartprijs € 10.-
•    Toegestaan maximaal 80 personenauto's (maximaal 5 personen per voertuig, meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen zijn niet toegestaan)
•    Omwisselen bij het Cambuurstadion tussen 12 uur en 12:30 uur (routebeschrijving en parkeerkaarten worden uitgedeeld tijdens omwisselen)

Buscombi
•    Prijs 20 euro leden KvC, 25 euro niet leden KvC
•    Bussen vertrekken vanaf het parkeerterrein Cambuurplein om 11.30 uur
•    Supporters dienen uiterlijk 11.15 uur aanwezig te zijn
•    Bij meer dan 9 bussen wordt er in 2 clusters gereisd (vertrektijden verschijnen dan t.z.t op de site van SC Cambuur)
•    Instap op vertoon van uitkaart

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

siepelsjeu


scc-aaron


denistel

bij meer dan 9 bussen? ze houden overal rekening mee. :_schater

zandokan

Zal met een 150 man/vrouw wel ophouden ben ik bang
Forza Peersman

siepelsjeu

Citaat van: zandokan op februari 23, 2016, 22:16:30
Zal met een 150 man/vrouw wel ophouden ben ik bang
ligt er denk ik aan of cambuur zaterdag wint

TopperM

Masaal gaan!! :0= |:), iemand enig idee hoe de kaartverkoop ervoor staat?

Casuals-lwd


Bernardo

Liggen echt wel kansen hier. Heracles is het helemaal kwijt, nu weer 0-3 achter tegen Roda.

Yellow Army

Area 58

zandokan

Citaat van: TopperM op februari 28, 2016, 12:59:44
Masaal gaan!! :0= |:), iemand enig idee hoe de kaartverkoop ervoor staat?
zaterdag kaarten gehaald auto 6
Forza Peersman

siepelsjeu

morgen kaarten halen, uitvak moet vol godverdomme!

Viper


siepelsjeu

Citaat van: Viper op maart 01, 2016, 20:29:59
Altijd, toch?
Dat klopt helemaal, ik dacht ik benadruk het nog een keer