Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

PSV - SC Cambuur 1 mei 14:30

Gestart door jeff, april 18, 2016, 16:10:11

Vorige topic - Volgende topic

MotM Psv - Cambuur

leonard Nienhuis
10 (31.3%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Calvin McIntosch
2 (6.3%)
Vytautas Andriuškevičius
0 (0%)
Erik Bakker
3 (9.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jack Byrne
11 (34.4%)
Kevin van der Veen
0 (0%)
Jamiro Monteiro
2 (6.3%)
Xander Houtkoop
4 (12.5%)
Sander van der streek
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 32

Stemmen gesloten: mei 08, 2016, 16:26:21

jeff

De laaste uitwedstrijd van de reguliere competitie.

PSV – SC Cambuur op 1 mei om 14:30 uur

Deze wedstrijd is een verplichte auto / buscombi. De kaartverkoop is inmiddels begonnen bij de administratie van het Cambuur Stadion.

Autocombi

Prijs € 16,20
Toegestaan maximaal 30 auto's (maximaal 5 personen per voertuig, meerpersoonsbusjes e.a. soortgelijke voertuigen zijn niet toegestaan).
Omwisselbiljet 1 omwisselen voor omwisselbiljet 2 bij parkeerplaats Ganzenven A50 ter hoogte van Oss, tussen 13.00 uur-13.30 uur (verplichte routebeschrijving worden verstrekt bij omwisselen). Omwisselbiljet 2 omwisselen voor de toegangskaart op de autocombi parkeerplaats PSV.
Buscombi

Prijs 30,00 euro leden KvC, 35,00 euro niet leden KvC.
Vertrek 10.15 uur vanaf het parkeerterrein gasten vak.
Supporters dienen uiterlijk 10.00 uur aanwezig te zijn.
Instap op vertoon van uitkaart.

El Ma-kri-niii

CiteerExtra kaarten PSV - SC Cambuur nu te koop

ARTIKEL
datum: 18-04-2016 12:30
Extra kaarten PSV - SC Cambuur nu te koop
Vanwege verminderde belangstelling uit Leeuwarden zijn er extra kaarten voor het duel tegen SC Cambuur (zondag 1 mei, 14.30 uur) in de verkoop gekomen. Er zijn enkele honderden kaarten voor vak MM te koop. Per PSV (Seizoen) Club Card zijn er 2 tickets te bestellen. De kaarten kosten € 27,- per stuk.

Ze gaan er vanuit dat we niet massaal naar Eindhoven gaan. Wat op zich logisch is, want de vorige jaren vulden we ook niet eens het halve uitvak. Of zouden ze met opzet de autocombi beperkt hebben?

denistel

kest wel schriftelijk afdoen krijg je ook geen kaarten he,

zandokan

Forza Peersman

PePe

#4
Davy Pröpper tegen Cambuur geschorst.
Waarschijnlijk een geplande schorsing.

vialli


hobbes

We moeten of winnen daar of dik verliezen, ik denk dat we met een punt weinig opschieten

Bernardo

Citaat van: hobbes op april 20, 2016, 11:14:20
We moeten of winnen daar of dik verliezen, ik denk dat we met een punt weinig opschieten

Hoe kan je met een punt weinig opschieten?

Lore

Citaat van: Bernardo op april 20, 2016, 11:15:42
Hoe kan je met een punt weinig opschieten?

Het klinkt raar, maar ergens kan ik zijn redenatie wel volgen. Een dikke nederlaag kan ervoor zorgen dat  Ajax vol gas moet in de laatste wedstrijd, terwijl een gelijk spel er voor kan zorgen dat Ajax klaar is tegen De Graafschap en dat dan is Cambuur nog steeds niets over De Graafschap heen.

Bernardo

Citaat van: Lore op april 20, 2016, 11:25:22
Het klinkt raar, maar ergens kan ik zijn redenatie wel volgen. Een dikke nederlaag kan ervoor zorgen dat  Ajax vol gas moet in de laatste wedstrijd, terwijl een gelijk spel er voor kan zorgen dat Ajax klaar is tegen De Graafschap en dat dan is Cambuur nog steeds niets over De Graafschap heen.

Laten we eerst vandaag en morgen maar afwachten lijkt me. Als we morgen winnen, hebben we juist heel veel aan een punt.

hobbes

Citaat van: Bernardo op april 20, 2016, 11:15:42
Hoe kan je met een punt weinig opschieten?

Je moet of Psv in de titelrace houden of een veilige marge ten opzichte van de graafschap opbouwen

dizzhead

#11
Citaat van: hobbes op april 20, 2016, 11:38:27
Je moet of Psv in de titelrace houden of een veilige marge ten opzichte van de graafschap opbouwen
:_schater  PSV in de titelrace houden? Laat dat lekker aan hunzelf... Wat als wij PSV de (doel-)punten cadeau doen en vervolgens Ajax niet tegen die druk kan in Doetinchem en genadeloos op zijn bek gaat. Dan staan we helemaal met lege handen.  :|
Ieder punt voor ons zorgt voor meer druk bij de Graafschap; Ajax gaat daar echt niet met de handrem erop spelen.

wiekie1969

Als we morgen niet winnen degraderen we in Eindhoven volgende week.

Harry L.


SCC-J

En nu had je een actie moet doen Bvo. Ach gedegradeerd zijn er toch al.