Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Roda zaterdag 19 maart 20.45

Gestart door John Hiatt, maart 12, 2016, 11:48:16

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Roda jc

leonard Nienhuis
6 (18.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Darrly Lachman
1 (3.1%)
Martijn van der Laan
9 (28.1%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Erik Bakker
1 (3.1%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
1 (3.1%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Rai Vloet
3 (9.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Xander Houtkoop
4 (12.5%)
Furdjel Narsingh
7 (21.9%)

Totaal aantal stemmen: 32

Stemmen gesloten: maart 27, 2016, 11:55:00

hobbes

Citaat van: Casuals-lwd op maart 13, 2016, 20:33:09
Massaal verhuisdozen meenemen.

Massaal steunen hebben we meer aan denk ik

vialli

Er is GEEN tegenstander in de eredivisie die dit slappe ploegje nog aankan,mits er misschien nog een paar uit het tweede worden gebruikt die het WEL kunnen opbrengen om STRIJD te voeren en dan eens een LOGISCHE OPSTELLING maken.

John Hiatt

Een overwinning. Dat is het enige wat telt.

Oosttribune

Citaat van: John Hiatt op maart 13, 2016, 20:31:55
Krul

Macintosh, Lachman, Dammers, van der Laan

Bakker, Overgoor, Byrne

Narsingh, van Veen, Hoefdraad

Barto voor Overgoor. Barto kan en wil hard werken, Overgoor is te zwak

Miscchien vrijdag weer een ouderwets duidelijk maken op de training dat wij de club zijn. En nee geen massaal welkom, geen rotzooi maar de boel op scherp stellen.

zandokan

Citaat van: Oosttribune op maart 14, 2016, 09:00:34
Barto voor Overgoor. Barto kan en wil hard werken, Overgoor is te zwak

Miscchien vrijdag weer een ouderwets duidelijk maken op de training dat wij de club zijn. En nee geen massaal welkom, geen rotzooi maar de boel op scherp stellen.

Wordt tijd voor zo'n soort gelijke actie http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/5345/supporters-eisen-nacompetitie/
Forza Peersman

SCC

                             Nienhuis

Anderson   Mc-Intosh  vd Laan   Houtkoop

                             Bakker   

                 Monteiro        Overgoor

                             Byrne

                  vd Veen          Barto

DK

Citaat van: SCC op maart 14, 2016, 09:37:06
                             Nienhuis

Anderson   Mc-Intosh  vd Laan   Houtkoop

                             Bakker   

                 Monteiro        Overgoor

                             Byrne

                  vd Veen          Barto

Anderson?? U voelt zich wel lekker??   :_schater :_schater

SCC

#22
Haha, had het verwacht. Maar waar het mij omgaat: een rechtsback die ook rechtsbenig is en het liefst snel. Dat is Anderson wel, nu hopen dat hij inmiddels het verdedigen ook beter onder de knie heeft (natuurlijk wel een voorwaarde voor een verdediger). Harijee vind ik te log op de back en een ander alternatief (Streek/ Dammers?), zie ik ook niet direct.

Uitleg: Mac in de mandekking, vd Laan voetballen. Bakker en Overgoor controle en strakke inspeelpass richting Byrne en opkomende backs. Monteiro dynamische balafpakker en Byrne voor de aansluiting bij de voorste twee.
Barto en vd Veen nu minder inzakken en meer de achterhoede bezighouden. Mocht er toch een inzakken, dan Barto. vd Veen voorop houden en al z'n energie laten gooien in de aanvallende onderdelen.

DK

Citaat van: SCC op maart 14, 2016, 09:43:37
Haha, had het verwacht. Maar waar het mij omgaat: een rechtsback die ook rechtsbenig is en het liefst snel. Dat is Anderson wel, nu hopen dat hij inmiddels het verdedigen ook beter onder de knie heeft (natuurlijk wel een voorwaarde voor een verdediger). Harijee vind ik te log op de back en een ander alternatief (Streek/ Dammers?), zie ik ook niet direct.

Uitleg: Mac in de mandekking, vd Laan voetballen. Bakker en Overgoor controle en strakke inspeelpass richting Byrne en opkomende backs. Monteiro dynamische balafpakker en Byrne voor de aansluiting bij de voorste twee.
Barto en vd Veen nu minder inzakken en meer de achterhoede bezighouden. Mocht er toch een inzakken, dan Barto. vd Veen voorop houden en al z'n energie laten gooien in de aanvallende onderdelen.

Ik zou zeggen, McIntosh gewoon op de rechtsback, heeft het daar redelijk gedaan, en dan Lachman naast vd Laan. En ik zie Monteiro liever dan Overgoor.

SCC

Vind je Mac niet te log voor op een back? In dit systeem moeten de backs goed mee opkomen.
Monteiro en Overgoor heb ik er beide in staan.

wiekie1969

Lees hier wederom allerlei "'opstellingen'' voor zaterdag. Het maakt in mijn ogen niet een flikker meer uit wie er instaan. Er staat het hele seizoen al geen team, spelers hebben niets voor elkaar over en lopen dus niet een stap harder in het veld.

Nog 7 potjes dan hewwe we het voorlopig weer had met het verhaal eredivisie.




wiekie1969

Citaat van: Oosttribune op maart 14, 2016, 09:00:34
. Barto kan en wil hard werken.

Hard werken is een 1e vereiste bij een betaalde voetbalclub.

wiekie1969

Citaat van: Unknown op maart 13, 2016, 19:52:47

En Roda moeten we kunnen hebben, maar dan moet wel iedereen vechten en vooral voor Elkaar. Want nu is het echt fc los zand.

Dat is het al 27 wedstrijden beste man.

moodygrunn

Citaat van: wiekie1969 op maart 14, 2016, 12:27:35
Lees hier wederom allerlei "'opstellingen'' voor zaterdag. Het maakt in mijn ogen niet een flikker meer uit wie er instaan. Er staat het hele seizoen al geen team, spelers hebben niets voor elkaar over en lopen dus niet een stap harder in het veld.

Nog 7 potjes dan hewwe we het voorlopig weer had met het verhaal eredivisie.
De spelers die niet goed in de groep liggen, maar even buiten de wedstrijdselectie laten. Ongeacht hun kwaliteiten en status. Een team is nog altijd meer waard dan 11 individuen.
In Henk en Sandor we trust

SCC

Citaat van: moodygrunn op maart 14, 2016, 13:27:27
De spelers die niet goed in de groep liggen, maar even buiten de wedstrijdselectie laten. Ongeacht hun kwaliteiten en status. Een team is nog altijd meer waard dan 11 individuen.

Amen. Alleen spelen met de jongens die willen en het kunnen opbrengen een mannetje die een teamgenoot laat lopen, over te nemen. Anders maar aanvullen met JC materiaal.