Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De Graafschap - SC Cambuur

Gestart door SCC-J, februari 07, 2016, 16:26:24

Vorige topic - Volgende topic

MotM De Graafschap - Cambuur

Harm Zeinstra
3 (5.7%)
Calvin Mac-Intosch
1 (1.9%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
4 (7.5%)
Marvin Peersman
2 (3.8%)
Erik Bakker
1 (1.9%)
Jack Byrne
24 (45.3%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jerge Hoefdraad
13 (24.5%)
Kevin van Veen
5 (9.4%)

Totaal aantal stemmen: 53

Stemmen gesloten: april 09, 2016, 20:37:56

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2016, 20:47:54
Driehoek aldaar is het knokpartijtje van jaren terug niet vergeten, dus buscombi.

Laatste keer was ook autocombi
Henk, held, bedankt

jeff

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2016, 20:54:54
Laatste keer was ook autocombi
Laatste keer dat ik er was met een oefenwedstrijd op hun opendag.

SCC-J

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2016, 20:47:54
Driehoek aldaar is het knokpartijtje van jaren terug niet vergeten, dus buscombi.

Laatste keer jupiler gewoon autocombi

Dokkumer

Citaat van: SCC-J op februari 07, 2016, 22:20:44
Laatste keer jupiler gewoon autocombi
Oh ja was ik alweer vergeten...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op februari 07, 2016, 22:21:28
Oh ja was ik alweer vergeten...

Nou ik ben die wedstrijd nog niet vergeten. Dezelfde avond nog kaartjes voor Excelsior gekocht
Henk, held, bedankt

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2016, 22:25:55
Nou ik ben die wedstrijd nog niet vergeten. Dezelfde avond nog kaartjes voor Excelsior gekocht

Prachtig ik ook toen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2016, 22:25:55
Nou ik ben die wedstrijd nog niet vergeten. Dezelfde avond nog kaartjes voor Excelsior gekocht
De wedatrijd niet. Vervoersvoorwaarden wel

zandokan

Citaat van: SCC-J op februari 07, 2016, 22:20:44
Laatste keer jupiler gewoon autocombi
moesten wel een kwartiertje lopen naar de vijverberg maar was gezellig samen met de superboeren "die niet bestaan" richting het stadion te lopen
Forza Peersman

Ronnie tng

#23
Kom maar op met de info voor kaartverkoop

papier

Erbij en ik neem aan dat Kooszevenaar ook werk gaat maken van het uitvak

Casuals-lwd

Massaal heen, gas geven vol uitvak.  |:)

speculeter


Dokkumer

Ard, Sarah al wat bekend over de vervoersvoorwaarden? Of wordt het traditioneel weer een "last minute buscombi"?

666

Citaat van: Dokkumer op februari 29, 2016, 15:21:17
Ard, Sarah al wat bekend over de vervoersvoorwaarden? Of wordt het traditioneel weer een "last minute buscombi"?

Denk ik wel, als extra voorwaarden zal je wel een geldig  paspoort moeten hebben en een visum moeten aanvragen.
Oh ja en de vervoerder zal wel dienst vervoer en ondersteuning zijn, max 2 per busje en 1 op 1 begeleider. 
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Marc S

Citaat van: 666 op februari 29, 2016, 16:48:04
Denk ik wel, als extra voorwaarden zal je wel een geldig  paspoort moeten hebben en een visum moeten aanvragen.
Oh ja en de vervoerder zal wel dienst vervoer en ondersteuning zijn, max 2 per busje en 1 op 1 begeleider.
Jazeker en als je dat niet vertoond wordt je op de boot terug naar Syrie gestuurd!