Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - TM

#1
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 25/26
juni 10, 2025, 18:11:32
12 juli oefenen tegen Kickers Emden in Emden. Leuk tripje.
#2
Citaat van: debaas058 op mei 16, 2025, 13:49:27
@sunderland: Hoeveel kaarten zijn er nog?

Ik ben dan geen sunderland, maar er zijn nog ongeveer 478 kaarten. Hek even telt net. Mooi werk juh.
#3
Algemeen / Re: Sfeer
november 23, 2024, 13:37:54
Citaat van: janou op november 23, 2024, 12:58:44
Even vraagje: Er word een nieuw liedje gezongen laatste tijd, maar ik (en velen) kennen de tekst volgens mij nog niet op het jalalalalalalala stukje na. Weet iemand wat er gezongen word? werd gister ook vaak gezongen in het uitvak.

Cambuur dat is mien clubke,
Cambuur dat is mien trots,
Cambuur dat is mien clubke,
Wij gaan helemaal los.

of

In deze mooie stad ben ik geboren,
de stad waar ik alles voor geef.
De waag, het  cambuurplein en t hertsje
Dit is de club waar ik voor leef
#4
Wedstrijden / Re: Den Haag-Cambuur
november 08, 2023, 08:14:59
Citaat van: weestwel op november 07, 2023, 15:19:10
Zou er nog een busje 4 bijkomen? Inmiddels 3 bussen uitverkocht, maar nog wel bijna 100 kaarten voor autocombi. Denk niet dat er in 2 dagen nog 100 autocombi kaarten worden verkocht. Zo krijg je het vak natuurlijk nooit vol.

Je loopt weer tegen het ellendige probleem aan dat de club met pijn en moeite bussen kan krijgen, door sloopwerkzaamheden in het verleden. En met het maximum van 50 auto's heb je het probleem dat je nooit dat uitvak vol krijgt, hoe graag je ook wil. Inmiddels in ieder geval meer dan 300 man die kant op.  |:)
#5
Selectie en Technische staf / Re: Youns El Hilali
november 06, 2023, 10:37:15
Deze jongen moet gewoon lekker minuten maken bij onder 21 toch?
#6
Als hij daadwerkelijk geslagen heeft, kan je hem gewoon op staande voet ontslaan en kost het je niks als club.
#7
Algemeen / Re: Sfeer
augustus 28, 2023, 08:19:02
Citaat van: Inferno-058 op augustus 27, 2023, 14:01:24
De sfeer was weer goed, hoe kan het dat de sfeer tegen een beloften team in de KKD prima is en dat het in de eredivisie in het algemeen maar matig was?

Euhmm misschien omdat het op het veld een stuk spectaculairder is.. Dit werkt door naar de tribunes. Dat maakt Cambuur een mooie club en niet zo'n lelijk ultras clubje waar iedereen om de maat van een trommel en onder begeleiding van een megafoon staat te springen.
#8
Wedstrijden / Re: Telstar away
augustus 04, 2023, 10:38:09
Citaat van: papier op augustus 04, 2023, 10:16:14
Als ik het statement lees dan waren we wel op vrij vervoer/autocombi welkom van de gemeente maar wil de politie hier niet aan meewerken mbt de begeleiding?

Autocombi waarschijnlijk inderdaad. En daarnaast zou partybus welkom zijn. Net als voorgaande uitwedstrijden tegen Telstar. Maar politie Leeuwarden heeft de lokale driehoek Velsen anders geadviseerd en dat wordt natuurlijk overgenomen.
#9
Wedstrijden / Re: Telstar away
augustus 04, 2023, 08:43:38
Citaat van: Poetser op augustus 04, 2023, 08:31:55
Je kan 100 statements maken. Maakt toch geen flikker uit, verspilde moeite

Als CC dit niet publiceert dan weet niemand waar deze beslissingen vandaan komen. Door dit soort dingen juist te publiceren, komt er aandacht voor en wie weet heeft dat op een of andere manier effect. Het is in ieder geval belangrijk dat dit soort dingen niet stil blijven.
#10
Wedstrijden / Re: Telstar away
augustus 04, 2023, 08:27:07
CiteerPOLITIE LEEUWARDEN FAALT ALWEER

Nadat politie Leeuwarden eerder door middel van een persbericht liet weten uitsupporters van Cambuur weer te willen begeleiden dit seizoen, lijken ze achter de schermen bezig met het tegenovergestelde. Op 18 augustus spelen we onze eerste uitwedstrijd van het seizoen tegen Telstar en waar de lokale driehoek van Velsen ons van harte welkom wil heten, heeft politie Leeuwarden de ontvangende gemeente dringend verzocht om een verplichte buscombi op te leggen. Een merkwaardig besluit en in onze ogen gebaseerd op helemaal niks. Er hebben zich immers in het verleden nooit incidenten voorgedaan tijdens onderlinge ontmoetingen.

Politie Leeuwarden heeft aangegeven dat wij ons als supporters weer opnieuw moeten bewijzen. Een vreemde uitspraak, omdat er tijdens uitwedstrijden nauwelijks incidenten zijn geweest de afgelopen jaren. Deze beslissing komt voort uit gebeurtenissen rondom thuiswedstrijden, iets wat compleet los staat van het bezoeken van uitwedstrijden.

Er wordt vanuit politie Leeuwarden zeer kortzichtig gedacht en hiervan zijn wij de dupe. Door dit beleid, en doordat de politie totaal niet bereidwillig lijkt, zijn wij bang voor een lang seizoen op het gebied van het bezoeken van uitwedstrijden. Indien politie Leeuwarden zich aan dit standpunt vasthoud dan vrezen wij voor misschien wel de slechtste uitsupportersaantallen in de historie van onze mooie club, omdat er door buscombi's in combinatie met verre afstanden naar uitwedstrijden en de vrijdagavond weinig supporters tijdig aanwezig kunnen zijn om een uitwedstrijd te kunnen bezoeken. Laten we hopen dat wij het bij het verkeerde eind hebben en politie Leeuwarden snel tot andere gedachten komt, zodat wij weer op enigszins normale wijze uitwedstrijden kunnen bezoeken. Voor zover dat mogelijk is in Nederland...

P.S. er is vrije verkoop voor de thuistribune.

Statement Cambuur Culture
#11
Algemeen / Re: Nieuwe kledingsponsor
juli 26, 2023, 15:26:32
Citaat van: Galdiano op juli 26, 2023, 15:10:10
Kinder maten bij elkaar opgeteld een stuk of 10 (sommige maten slechts 1 beschikbaar) .  :_schater
Volwassen was ook maar handvol.  8P

Waren 200 beschikbaar.. Duurt wel weer een maand of 2 voordat er nieuwe levering komt.
#12
Citaat van: LWD vak 7 op mei 16, 2023, 15:47:47
Als Bergsma weg moet omdat er geen klik is met Ultee, wordt zijn positie wel onhoudbaar. De supporters zijn ook niet gek. Bergsma was de beste speler voor de winterstop

Zelfde geldt toch voor Paulissen? Die schijnt ook totaal geen klik te hebben met Ultee... Ook een van de betere van voor de winterstop...
#13
Citaat van: 666 op maart 17, 2023, 12:47:51
Wij allemaal  :devil

Hij zal toch iets goed doen waardoor elke trainier hem opstelt ipv Sai... Geen idee wat. Ja werklust, maar opbouwend drama.
#14
Hebben jullie even mazzel. Doke is geschorst zondag (5x geel)..  Dus Sai zal wel spelen op de rechtsback.
#15
Wedstrijden / Re: Psv-Sc Cambuur
maart 08, 2023, 14:51:58
Citaat van: hobbes op maart 08, 2023, 14:39:03
"Hooligans van die clubs bedreigen en intimideren agenten uit hun regio al een langere periode. Ook in priv?tijd, als politiemedewerkers niet aan het werk zijn."

Als dat zo is dan is dat een kwalijke zaak. Maar wel vreemd dat dit precies nu naar buiten komt.

Dit is het geval bij Groningen ja.. Politiechef van Leeuwarden laat geen politiemensen meer mee reizen naar uitwedstrijden sinds deze week..