Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Excelsior - Cambuur (19 maart. 14:30 uur)

Gestart door Treb, maart 06, 2023, 15:04:37

Vorige topic - Volgende topic

papier

Smand mag van mij spelen, hier zit zeker rek in. Ook tegenover een gelouterde spits als Yilmaz staat hij zijn mannetje. Overigens is hij voetballend naar mijn idee nog eerder onzeker dan niet vaardig. Dat een speler van ons fouten maakt in de eredivisie is wat mij betreft inherent aan een speler van een club met onze status en budget.

Mike SCC

Is het eigenlijk een gek idee om zaterdag massaal naar de laatste training te gaan? Gezien het belang van de wedstrijd?

MILLWALL FC

deze winnen en alles is nog mogelijk,deze verliezen en t word alweer een stuk lastiger

EdsjeSCC

Citaat van: MILLWALL FC op maart 16, 2023, 20:52:03
deze winnen en alles is nog mogelijk,deze verliezen en t word alweer een stuk lastiger

Zo! Dat zijn wel uitspraken! Hou dit vast met je toekomstige posts   :D

Josli

Citaat van: poelie-lwd op maart 16, 2023, 07:28:43
Meer dan vind ik wat overdreven. Hij houdt zich staande en dat is knap maar meer ook niet. Het punt is dat door Smand op te stellen je het voetbal eruit haalt. Je ziet namelijk aan alles dat Bergsma allesbehalve gelukkig is rechts centraal. Ik kies er dan liever voor om Bergsma in zijn kracht te zetten in deze fase met naast hem Macintosh. Door velen onterecht afgeserveerd maar ondanks zijn tekort aan pure snelheid wel rustig aan de bal, durft wel op te bouwen/in te dribbelen of een crosspass te geven. Nu geven we de bal aan Doke en die moet het maar uitzoeken.

Helemaal mee eens. Had het niet beter kunnen zeggen.

V-man

Citaat van: Mike SCC op maart 16, 2023, 20:32:59
Is het eigenlijk een gek idee om zaterdag massaal naar de laatste training te gaan? Gezien het belang van de wedstrijd?
Das een prima idee!

Andy King

Citaat van: Stiens op maart 16, 2023, 08:29:19
Het is natuurlijk niet voor niets dat al onze tegenstanders Doke vrij laten en hij daardoor vaak aanspeelbaar is  ;)

Ja, dat is zo simpel, doet elke tegenstander. Bal wordt dan steeds ingeleverd. Dat moet komend seizoen wel anders, dus een andere back op die plaats.

Stiens

Tsja, die loopt in principe al gewoon rond in de huidige selectie; Sai

666

Citaat van: Stiens op maart 17, 2023, 10:33:08
Tsja, die loopt in principe al gewoon rond in de huidige selectie; Sai

Sai moet altijd spelen, is in een voetballend Cambuur gewoon beter.
In de basis en dan weer banken de hele tijd wordt je ook niet beter van en dat zie je weer terug in zijn spel.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

TM

Hebben jullie even mazzel. Doke is geschorst zondag (5x geel)..  Dus Sai zal wel spelen op de rechtsback.

666

#55
Citaat van: TM op maart 17, 2023, 12:30:01
Hebben jullie even mazzel. Doke is geschorst zondag (5x geel)..  Dus Sai zal wel spelen op de rechtsback.

Wij allemaal  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

TM

Citaat van: 666 op maart 17, 2023, 12:47:51
Wij allemaal  :devil

Hij zal toch iets goed doen waardoor elke trainier hem opstelt ipv Sai... Geen idee wat. Ja werklust, maar opbouwend drama.

sunderland

Citaat van: TM op maart 17, 2023, 12:30:01
Hebben jullie even mazzel. Doke is geschorst zondag (5x geel)..  Dus Sai zal wel spelen op de rechtsback.
Doke is idd ons slechtste speler aan de bal. Vergeet ook niet dat ons opbouw zo traag is dat heel vaak op het allerlaatste moment Doke aan word gespeeld. ( dus als een ander in de punairie zit spelen ze de bal snel af naar Doke) . Tja wat moet ie . Maar als hij wel de ruimte heeft is het ook vaak heel matig

666

Citaat van: TM op maart 17, 2023, 13:08:56
Hij zal toch iets goed doen waardoor elke trainier hem opstelt ipv Sai... Geen idee wat. Ja werklust, maar opbouwend drama.

Het ergste vind ik als hij een bal wegschiet en hijzelf ook niet eens naar wie of wat... maar goed inzet heeft hij wel.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

666

Citaat van: sunderland op maart 17, 2023, 14:03:15
Doke is idd ons slechtste speler aan de bal. Vergeet ook niet dat ons opbouw zo traag is dat heel vaak op het allerlaatste moment Doke aan word gespeeld. ( dus als een ander in de punairie zit spelen ze de bal snel af naar Doke) . Tja wat moet ie . Maar als hij wel de ruimte heeft is het ook vaak heel matig

De opbouw is idd tenenkrommend traag... doordat het zo traag is kunnen ze op dit moment moeilijk de middenvelders vinden/vrijspelen. Doke aanspelen is in een ploeg die wil voetballen niet de beste oplossing. Ik hoop en denk dat als Sai wat vaker opgesteld wordt hij deze positie beter invult dan Doke.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander