Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Heb niks met Ultee, maar het voetbal is hier al anderhalf jaar niet meer om aan te gluren.

V-man

Dat interview dat hij zei: Hoedemakers gaat naar een mooiere club. Dat nekte hem bij mij!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: V-man op mei 16, 2023, 21:53:04
Dat interview dat hij zei: Hoedemakers gaat naar een mooiere club. Dat nekte hem bij mij!

Bedoel je dit?

?Het is een mooie stap voor hem?, begint de 35-jarige oefenmeester. ?Hij heeft hier mooie jaren gehad, uiteraard nu ook een moeilijk jaar, maar dat hebben we allemaal gehad. Voor hem is het een mooie overstap naar een grotere club dan waar hij nu speelt. Het is ook een mooie club voor hem. Al moet ik hier niet te hard zeggen dat NEC een mooie club is, haha. Dat vinden ze hier niet leuk om te horen?, sluit Ultee lachend af, verwijzend naar de rivaliteit tussen NEC en Vitesse.

Want dan zegt hij gelukkig niet "mooiere club". ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

V-man

Ja klopt. Mooier en groter lijkt veel op elkaar. En toch, ben geheel niet objectief, NEC groter. Krijg hierbij toch weer een Calimero gevoel dankzij Ultee
;)

TM

Citaat van: LWD vak 7 op mei 16, 2023, 15:47:47
Als Bergsma weg moet omdat er geen klik is met Ultee, wordt zijn positie wel onhoudbaar. De supporters zijn ook niet gek. Bergsma was de beste speler voor de winterstop

Zelfde geldt toch voor Paulissen? Die schijnt ook totaal geen klik te hebben met Ultee... Ook een van de betere van voor de winterstop...

Eewal

Ik heb Bergsma een middelvinger zien opsteken naar bekenden van hem op de tribune toen hij aan het warmlopen was tegen Utrecht. En die middelvinger was niet voor die bekenden bedoeld.... alleszeggend lijkt me..

De Gast

Ze zullen dit allemaal op de koop toe nemen. Nog een jaar Ultee.. nog een jaar spelen in de bouwval.. nog een jaar dat vervloekte kunstgras.. een jaar zonder echte ambities. Ja play offs halen.. plek 8 volstaat dan zelfs.
Het wordt het jaar uitzingen en dan weer gasgeven.

PePe

Ik hoop dat De Graaf na de laatste competitiewedstrijd van dit seizoen ander nieuws heeft.

EdsjeSCC

Gaat gewoon niet gebeuren. Ze verwijten Ultee niet zoveel, geven hem de kans met een geheel nieuwe selectie. Face it

Bernardo

Citaat van: TM op mei 17, 2023, 08:19:47
Zelfde geldt toch voor Paulissen? Die schijnt ook totaal geen klik te hebben met Ultee... Ook een van de betere van voor de winterstop...

Niet zo raar toch als je kijkt hoe Ultee met Paulissen is om gegaan. Eerst compleet genegeerd, toen weer in de basis, belangrijk voor het team geweest, zelfs aanvoerder geweest. Vervolgens weer compleet genegeerd, en zomaar op de bank gezet. Had graag gezien dat Paulissen was gebleven, vind ik een echte Cambuur speler, maar kan me echt voorstellen dat hij wel iets anders wil zolang deze trainer hier zit.

michello

Citaat van: De Gast op mei 17, 2023, 09:30:21
Ze zullen dit allemaal op de koop toe nemen. Nog een jaar Ultee.. nog een jaar spelen in de bouwval.. nog een jaar dat vervloekte kunstgras.. een jaar zonder echte ambities. Ja play offs halen.. plek 8 volstaat dan zelfs.
Het wordt het jaar uitzingen en dan weer gasgeven.

Plek 8 moet ook minimaal gehaald worden gezien ons budget. (Volgens mij zitten we bij de eerste 6?) In de Play-Offs is alles mogelijk. Het mag van mij snel beginnen, w?t een lange zomerstop zo? :|

sunderland

Citaat van: Bernardo op mei 17, 2023, 11:00:38
Niet zo raar toch als je kijkt hoe Ultee met Paulissen is om gegaan. Eerst compleet genegeerd, toen weer in de basis, belangrijk voor het team geweest, zelfs aanvoerder geweest. Vervolgens weer compleet genegeerd, en zomaar op de bank gezet. Had graag gezien dat Paulissen was gebleven, vind ik een echte Cambuur speler, maar kan me echt voorstellen dat hij wel iets anders wil zolang deze trainer hier zit.
precies dat! Als je dit alleen al op een rijtje zet is het toch net een speeltuin vereniging

Vlampiep

Er zijn veel onzekerheden in het voetbal, maar voor mij is het een zekerheid dat als Ultee aanblijft,  komend seizoen een kleurloze beleving gaat worden zonder 1 prijsje en een halfvol stadion.

Bankzitter

Citaat van: EdsjeSCC op mei 17, 2023, 10:57:59
Gaat gewoon niet gebeuren. Ze verwijten Ultee niet zoveel, geven hem de kans met een geheel nieuwe selectie. Face it

Dat denk ik ook. En als Ultee eruit gaat, dan pas na de laatste wedstrijd. Dus als het oplucht,iedereen gewoon dagelijks blijven posten dat Ultee weg moet. Maar verder is het niet echt zinvol.

Hopelijk snel nieuwe spelers dan kunnen we het weer over hebben. :)

PePe

Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2023, 19:03:35
Er zijn veel onzekerheden in het voetbal, maar voor mij is het een zekerheid dat als Ultee aanblijft,  komend seizoen een kleurloze beleving gaat worden zonder 1 prijsje en een halfvol stadion.

O nee, nog een jaar Ultee.