Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: Stanley op mei 14, 2023, 16:35:23
Een kok met slechte ingredi?nten kan echt niet een lekker gerecht maken. vul zelf de rest maar in.
Als je ziet hoe de centrale verdediger bij de eerste goal volledig zoek was. kun de  trainer niet verwijten en dat hij vijf nieuwen er in zet maakt toch helemaal niks meer uit, maar als je dan de trainer dom vindt moet je bij jezelf te rade.
Menigeen hier moet eens e
en schep suiker nemen want het is allemaal zo zuur.

Een beetje kok zorgt ervoor dat hij de ingredi?nten zo samenstelde dat het nog te eten is. Onze kok smijt alles in de pan blijkt slecht te vreten en gooit weer zonder te kijken 5 andere ingredi?nten in die zelfde vieze pan met het zelfde resultaat. Dat kan natuurlijk elke kok een keer gebeuren. Alleen Onze kok leert niet van zijn fouten :rodekaart

Inferno-058

Citaat van: sunderland op mei 14, 2023, 16:27:50
reken maar van niet , deze man mag ook eens de selectie voor volgend seizoen samenstellen
Duidelijk, het moet vanuit de supporters komen dus.

Inferno-058

Citaat van: sunderland op mei 14, 2023, 18:44:53
hake was geen eerste div trainer. Nu bij Eagels speelt ie om te winnen
Het is nog steeds terughoudend countervoetbal wat hij speelt, wel met resultaat.

James

Ben totaal geen voorstander van Groningen taferelen maar via spreekkoren je ongenoegen laten blijken zou toch wel iets zijn, want anders ken ik er ook nog wel ??n Sjors; ?je bent zo goed als je laatste wedstrijd.? Wanneer was die ook alweer?! Wat een drama en als je dan denkt het komt volgend seizoen wel goed, dan is dat van hetzelfde niveau als vd Ree laten zitten bij Groningen. Gebeurt toch ook niet? Hij kan gewoon niet blijven zitten met wat hij heeft laten zien. En waarom niet? Omdat er geen enkel aanknopingspunt is. Net zoals dat er niet was om Ultee aan te stellen. Dan kan je wel hopen maar er was geen enkele reden om hem aan te stellen en er is ook geen enkele reden om hem te laten zitten. Waar is het in hemelsnaam op gebaseerd om hem te laten zitten? Deze man gaat volgend jaar echt niet voor aanvallend voetbal en dat is wat bij Cambuur past. Ik heb het al vaker gezegd, maar dat is waarom je tegen Heerenveen verliest omdat hij het niet aanvoelt wat het publiek wil. Altijd maar inzakken, om moe van te worden

oost

Citaat van:  :scc _O_James op mei 14, 2023, 21:54:03
Ben totaal geen voorstander van Groningen taferelen maar via spreekkoren je ongenoegen laten blijken zou toch wel iets zijn, want anders ken ik er ook nog wel ??n Sjors; ?je bent zo goed als je laatste wedstrijd.? Wanneer was die ook alweer?! Wat een drama en als je dan denkt het komt volgend seizoen wel goed, dan is dat van hetzelfde niveau als vd Ree laten zitten bij Groningen. Gebeurt toch ook niet? Hij kan gewoon niet blijven zitten met wat hij heeft laten zien. En waarom niet? Omdat er geen enkel aanknopingspunt is. Net zoals dat er niet was om Ultee aan te stellen. Dan kan je wel hopen maar er was geen enkele reden om hem aan te stellen en er is ook geen enkele reden om hem te laten zitten. Waar is het in hemelsnaam op gebaseerd om hem te laten zitten? Deze man gaat volgend jaar echt niet voor aanvallend voetbal en dat is wat bij Cambuur past. Ik heb het al vaker gezegd, maar dat is waarom je tegen Heerenveen verliest omdat hij het niet aanvoelt wat het publiek wil. Altijd maar inzakken, om moe van te worden
.perfect omschreven  _O_

De Gast

Als je het commentaar hoort van Ultee voor de camera dan geeft hij iedereen mee dat het is wat het is.. en dat er niet meer in zit. Geen zelfkritiek, de jongens zijn gewoon niet goed genoeg.

De club sterft sportief een langzame dood met deze trainer. En we ondergaan het gelaten.

SCC

Ik heb wel met hem te doen, ik denk oprecht dat hij (vanuit een tactische gedachte) een goed beeld heeft van het spel. Maar zoals ik het nu heb ervaren bij ons (zijn verleden als assistent en bij Fortuna kan ik niet over oordelen), is het gewoon niet een goede match.
Ik reken hem echt niet zozeer deze zeer slechte prestaties aan, ik denk dat we allemaal wel zien dat er weliswaar meer in zat, maar dat we eruit waren gevlogen. Maar zijn hele overkomen, zijn klik met ons als supporters, met de (lokale) pers, de staf, de selectie....dat is het niet. Ik zie hem nu als een goede assistant, die bijv de tegenstander kan analyseren, of individuele ontwikkeling in gang kan zetten op basis van data en videobeelden, maar niet de volle verantwoordelijkheid kan dragen. Althans, niet zoals ik het nu inschat bij ons.
Dus op basis van resultaat ontslaan: mmoi, sta ik minder achter, want wie zou het wel beter hebben gedaan. Maar gewoon als volwassenen nu de balans opmaken/ conclusies trekken en netjes na RKC thuis afscheid van elkaar nemen, dat lijkt mij nu wel het beste. Niemand zit nu uit te kijken naar het nieuwe seizoen in deze samenstelling.
Ik vind echt dat, alhoewel we allen de sfeer minder vinden, Cambuur zich nog steeds goed op de kaart zet. Want geen uitsupporters, daar is op zich niet eens zo vreselijk veel negatief geluid over geweest. Dat waaide snel over.
Wij zijn gedegradeerd, maar je zag ook tijdens samenvattingen de gelatenheid/ berusting onder de supporters. We hebben bij Emmen uit een mooi gebaar gemaakt. Ik zou het echt oprecht triest en vreselijk vinden, als we dan straks de laatste thuiswedstrijd geen verzieken door constant op de TS (of de mens Ultee) gaan afgeven.
Op zondagmiddag komen er ook veel kleine kinderen, laten we die een prachtige voetbalmiddag en ervaring geven, daar doen we meer goeds aan dan op zo'n Ultee afgeven. Nogmaals, ik hoop dat hij zelf, samen met de directie, conclusies trekt. Lekker met elkaar een hapje gaat eten en dan elkaar de hand schudden: we hebben het geprobeerd, maar de chemie ontbreekt, dus laten we samen besluiten ermee te stoppen. Dan is niemand beschadigd.

papier

Vooral met dank aan de supporters van FC Groningen dat dat overwaaide. Wat een idioten.

poelie-lwd

Citaat van: SCC op mei 15, 2023, 09:26:19
Ik heb wel met hem te doen, ik denk oprecht dat hij (vanuit een tactische gedachte) een goed beeld heeft van het spel. Maar zoals ik het nu heb ervaren bij ons (zijn verleden als assistent en bij Fortuna kan ik niet over oordelen), is het gewoon niet een goede match.
Ik reken hem echt niet zozeer deze zeer slechte prestaties aan, ik denk dat we allemaal wel zien dat er weliswaar meer in zat, maar dat we eruit waren gevlogen. Maar zijn hele overkomen, zijn klik met ons als supporters, met de (lokale) pers, de staf, de selectie....dat is het niet. Ik zie hem nu als een goede assistant, die bijv de tegenstander kan analyseren, of individuele ontwikkeling in gang kan zetten op basis van data en videobeelden, maar niet de volle verantwoordelijkheid kan dragen. Althans, niet zoals ik het nu inschat bij ons.
Dus op basis van resultaat ontslaan: mmoi, sta ik minder achter, want wie zou het wel beter hebben gedaan. Maar gewoon als volwassenen nu de balans opmaken/ conclusies trekken en netjes na RKC thuis afscheid van elkaar nemen, dat lijkt mij nu wel het beste. Niemand zit nu uit te kijken naar het nieuwe seizoen in deze samenstelling.
Ik vind echt dat, alhoewel we allen de sfeer minder vinden, Cambuur zich nog steeds goed op de kaart zet. Want geen uitsupporters, daar is op zich niet eens zo vreselijk veel negatief geluid over geweest. Dat waaide snel over.
Wij zijn gedegradeerd, maar je zag ook tijdens samenvattingen de gelatenheid/ berusting onder de supporters. We hebben bij Emmen uit een mooi gebaar gemaakt. Ik zou het echt oprecht triest en vreselijk vinden, als we dan straks de laatste thuiswedstrijd geen verzieken door constant op de TS (of de mens Ultee) gaan afgeven.
Op zondagmiddag komen er ook veel kleine kinderen, laten we die een prachtige voetbalmiddag en ervaring geven, daar doen we meer goeds aan dan op zo'n Ultee afgeven. Nogmaals, ik hoop dat hij zelf, samen met de directie, conclusies trekt. Lekker met elkaar een hapje gaat eten en dan elkaar de hand schudden: we hebben het geprobeerd, maar de chemie ontbreekt, dus laten we samen besluiten ermee te stoppen. Dan is niemand beschadigd.

Eens  _O_

Ik stel voor om tegen RKC massaal met witte zakdoekjes te gaan zwaaien om Sjors daarmee een hart onder de riem te steken en hem daarbij het allerbeste te wensen bij het vinden van een nieuwe uitdaging.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2023, 20:14:29
Zo'n goede kok vind ik Ultee niet.  Tenminste niet voor restaurant Cambuur.
dizze kok laat zelfs ut water anbranne en kookt zonder recept. Met andere woorden; niet te vreten

sunderland

Citaat van: James op mei 14, 2023, 21:54:03
Ben totaal geen voorstander van Groningen taferelen maar via spreekkoren je ongenoegen laten blijken zou toch wel iets zijn, want anders ken ik er ook nog wel ??n Sjors; ?je bent zo goed als je laatste wedstrijd.? Wanneer was die ook alweer?! Wat een drama en als je dan denkt het komt volgend seizoen wel goed, dan is dat van hetzelfde niveau als vd Ree laten zitten bij Groningen. Gebeurt toch ook niet? Hij kan gewoon niet blijven zitten met wat hij heeft laten zien. En waarom niet? Omdat er geen enkel aanknopingspunt is. Net zoals dat er niet was om Ultee aan te stellen. Dan kan je wel hopen maar er was geen enkele reden om hem aan te stellen en er is ook geen enkele reden om hem te laten zitten. Waar is het in hemelsnaam op gebaseerd om hem te laten zitten? Deze man gaat volgend jaar echt niet voor aanvallend voetbal en dat is wat bij Cambuur past. Ik heb het al vaker gezegd, maar dat is waarom je tegen Heerenveen verliest omdat hij het niet aanvoelt wat het publiek wil. Altijd maar inzakken, om moe van te worden
utrecht was de eerste 25 min inspiratieloos, dat was het moment om aan te vallen maar nee hoor niks daarvan. Ipv vooruit weer achteruit net als tegen Dkv. Wij zeiden nog tegen elkaar dat dat met Henk en Sandor niet was gebeurd. Dan was het al 2-0

Len Cantello

 :0= WEGWEZEN ULTEE!!!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

LWD vak 7

Als Bergsma weg moet omdat er geen klik is met Ultee, wordt zijn positie wel onhoudbaar. De supporters zijn ook niet gek. Bergsma was de beste speler voor de winterstop

CambuurAmersfoort

Citaat van: LWD vak 7 op mei 16, 2023, 15:47:47
Als Bergsma weg moet omdat er geen klik is met Ultee, wordt zijn positie wel onhoudbaar. De supporters zijn ook niet gek. Bergsma was de beste speler voor de winterstop

Bergsma is wel het beste voorbeeld dat Ultee spelers niet beter maakt. Inderdaad was Bergsma in vele ogen de beste aankoop van afgelopen zomer. na de winterstop niet meer gezien. Ligt echt niet grotendeels aan hem. je bent voetballen niet in 2 maanden verleerd.

wel in de klik met de TS en het vertrouwen wat ze structureel aan niemand hebben gegeven. iedereen wordt elke week maar doorgewisseld zonder enige logica.

dit kan gewoon niet veel langer en ik denk dat niemand vertrouwen heeft dat we met Ultee volgend jaar een serieuze kans gaan maken op de eerste 2 plekken.