Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2023, 14:09:54
Nog 2 wedstrijden dan zijn we van Ultee verlost. (Mag ik aannemen)
reken maar van niet , deze man mag ook eens de selectie voor volgend seizoen samenstellen

AL

Citaat van: sunderland op mei 14, 2023, 16:27:50
reken maar van niet , deze man mag ook eens de selectie voor volgend seizoen samenstellen

Niet best

Stanley

Een kok met slechte ingredi?nten kan echt niet een lekker gerecht maken. vul zelf de rest maar in.
Als je ziet hoe de centrale verdediger bij de eerste goal volledig zoek was. kun de  trainer niet verwijten en dat hij vijf nieuwen er in zet maakt toch helemaal niks meer uit, maar als je dan de trainer dom vindt moet je bij jezelf te rade.
Menigeen hier moet eens een schep suiker nemen want het is allemaal zo zuur.

wiekie1969

Ultee heeft niks gepresteerd met deze selectie vanaf november. Sterker nog, het is er alleen maar slechter op geworden. Alleen al het vele gewisseld en geschuif met spelers is te triest voor woorden.  Op basis van wat data maakt hij de opstelling. We gaan het zien in de kkd als deze man blijft. Ik hef in ieder geval nul komma nul vertrouwen in deze professor met zijn vele praatjes.

papier

Citaat van: Stanley op mei 14, 2023, 16:35:23
Een kok met slechte ingredi?nten kan echt niet een lekker gerecht maken. vul zelf de rest maar in.
Als je ziet hoe de centrale verdediger bij de eerste goal volledig zoek was. kun de  trainer niet verwijten en dat hij vijf nieuwen er in zet maakt toch helemaal niks meer uit, maar als je dan de trainer dom vindt moet je bij jezelf te rade.

Dat we degraderen soit; dat we verliezen soit; dat er individuele fouten worden gemaakt soit. Maar ultee heeft net als de spelers niet laten zien een beeld te hebben van een speelwijze, er zit geen lijn in zijn opstellingen en wisselbeleid. Daar bovenop ontbreekt er, naar mijn mening, een intentie om te willen winnen. Vandaag sta je met 2-0 achter, je bent al gedegradeerd en met een man meer ga je alsnog niet aanvallender spelen (nee die waardeloze Mahi erin voor Smand zie ik niet als aanvallender spelen).

papier

5x op rij verloren zonder zelf te scoren. Een clubrecord! Knap val ultee, maak er maar een mooi doek van voor op noord.

EdsjeSCC

Bij dat laatste had ik toch al eerder, meteen na de rode kaart, eindelijk eens Uldrikis onder Johnsen willen zien. Zijn Letland rol zeg maar

papier

Citaat van: EdsjeSCC op mei 14, 2023, 17:06:31
Bij dat laatste had ik toch al eerder, meteen na de rode kaart, eindelijk eens Uldrikis onder Johnsen willen zien. Zijn Letland rol zeg maar

Zo?n beetje iedereen.

papier

Bij Hake had ik hetzelfde. Beide heren zeggen echt wel dingen die kloppen, en constateren goede punten. Maar ze handelen niet of niet op de manier die past bij onze club op basis van de waarnemingen. Jammer voor iedereen.

sunderland

hij stelt dat centrum toch op en niemand anders

sunderland

Citaat van: papier op mei 14, 2023, 17:18:55
Bij Hake had ik hetzelfde. Beide heren zeggen echt wel dingen die kloppen, en constateren goede punten. Maar ze handelen niet of niet op de manier die past bij onze club op basis van de waarnemingen. Jammer voor iedereen.
hake was geen eerste div trainer. Nu bij Eagels speelt ie om te winnen

papier

Citaat van: sunderland op mei 14, 2023, 18:44:53
hake was geen eerste div trainer. Nu bij Eagels speelt ie om te winnen

De divisie heeft daar weinig mee te maken, ook in de eerste divisie kun je spelen om te winnen. Henk de Jong deed dat wel, en soms kregen we het deksel op de neus. Het meest recente voorbeeld daarvan is de 3-4 tegen PEC, een ontzettend leuke pot die we verliezen. Maar leuker om naar te kijken dan een vreselijk saaie 0-1.

sunderland

Citaat van: papier op mei 14, 2023, 19:22:34
De divisie heeft daar weinig mee te maken, ook in de eerste divisie kun je spelen om te winnen. Henk de Jong deed dat wel, en soms kregen we het deksel op de neus. Het meest recente voorbeeld daarvan is de 3-4 tegen PEC, een ontzettend leuke pot die we verliezen. Maar leuker om naar te kijken dan een vreselijk saaie 0-1.
Ow en Hake zei toen we tegen Top Oss speelden dat hij zo defensief speelde omdat hij bang was voor hun counter. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen twijfelde om een seizkrt te nemen met zulk triest anti voetbal

Dokkumer

Zo'n goede kok vind ik Ultee niet.  Tenminste niet voor restaurant Cambuur.
De echte, dat lees je :devil

De Gast

Citaat van: sunderland op mei 14, 2023, 19:57:38
Ow en Hake zei toen we tegen Top Oss speelden dat hij zo defensief speelde omdat hij bang was voor hun counter. Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen twijfelde om een seizkrt te nemen met zulk triest anti voetbal

Op dat punt zit ik nu wel. Ik kan het niet meer aanzien.

Voor de laatste wedstrijd zouden ze ook niet eens meer geld voor een kaartje moeten vragen.