Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den Haag-Cambuur

Gestart door Specuveter, november 06, 2023, 22:10:59

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

En door....
Zondag half3.Echt potje
Zal wel nergens te volgen zijn?

sunderland

Ben wel benieuwd of ons centrum ook tegen ADO stand houd. Hebben de beste aanval van eerste div. Eigen kracht zit er een punt of meer in.

Holwerd voor Cambuur

Minstens 2x scoren, want die lange zal wel weer een goaltje maken tegen ons :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Even logisch nadenken mensen, wat is het patroon:
2-1 groningen
4-1 mvv
8-1 Top oss
?-? Den haag

:D
Henk, held, bedankt

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 07, 2023, 07:06:55
Even logisch nadenken mensen, wat is het patroon:
2-1 groningen
4-1 mvv
8-1 Top oss
?-? Den haag

:D

Zou er ruimte genoeg op het scorebord zijn? ;)

Bankzitter

Den Haag heeft in 2020 een heel smerig spelletje gespeeld ten koste van ons. Benieuwd of er nog wat rancune bij Henk zit .

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op november 06, 2023, 22:10:59
En door....
Zondag half3.Echt potje
Zal wel ergens te volgen zijn!
Misschien de titel aanpassen we spelen tegen ADO, zondag 12 november om 14.30 uur :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Stiens

Ben benieuwd. Een punt zou al mooi zijn denk ik. Veerman scoort altijd tegen Cambuur  :R
Mocht je in Den Haag ook 3 punten pakken dan doe je weer helemaal mee om de bovenste plekken  |:)

Noordcambuur

Er komt nu een serie aan van wedstrijden waar je punten moet pakken om aansluiting te houden bij de subtop.
Bij Den Haag spelen ervaren spelers dus goed oppassen zeker met Veerman en van der Sande.
Gisteren in de 94e minuut nog gewonnen van jong psv.

PePe

En niet te vergeten: van Mieghem!!

Dokkumer

Citaat van: Bankzitter op november 07, 2023, 07:35:31
Den Haag heeft in 2020 een heel smerig spelletje gespeeld ten koste van ons. Benieuwd of er nog wat rancune bij Henk zit .
Het was natuurlijk ook eigenbelang.  Karma kwam een jaar later en in de bewuste finale tegen Excelsior.
De echte, dat lees je :devil

weestwel

Zou er nog een busje 4 bijkomen? Inmiddels 3 bussen uitverkocht, maar nog wel bijna 100 kaarten voor autocombi. Denk niet dat er in 2 dagen nog 100 autocombi kaarten worden verkocht. Zo krijg je het vak natuurlijk nooit vol.

TM

Citaat van: weestwel op november 07, 2023, 15:19:10
Zou er nog een busje 4 bijkomen? Inmiddels 3 bussen uitverkocht, maar nog wel bijna 100 kaarten voor autocombi. Denk niet dat er in 2 dagen nog 100 autocombi kaarten worden verkocht. Zo krijg je het vak natuurlijk nooit vol.

Je loopt weer tegen het ellendige probleem aan dat de club met pijn en moeite bussen kan krijgen, door sloopwerkzaamheden in het verleden. En met het maximum van 50 auto's heb je het probleem dat je nooit dat uitvak vol krijgt, hoe graag je ook wil. Inmiddels in ieder geval meer dan 300 man die kant op.  |:)

zeewolde

Hopelijk wordt het gevaar Veerman goed gezien, die scoort bijna altijd tegen ons.

Bankzitter

Voordeel is wel weer dat Veerman niet houdt van veel lopen, dus inschuiven/vrije man vinden moet dan weer gaan lukken.
Wij scoren er vast ook wel een paar.