Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - pvanbuijtene

#1
Selectie en Technische staf / Re: René Hake
september 30, 2018, 08:02:42
Citaat van: sunderland op september 30, 2018, 02:46:19
Had best wel weer wat vertrouwen na Dordrecht maar dat is nu volledig weg. Wederom een trainer die het niet haalt hier? En ik weet niet of het vaste kern groepje het door heeft maar kijk even terug wie hier de laatste 2 weken de Posts heeft gedaan? Cambuur online bestaat maar amper meer. Continu dezelfde met hun gebrabbel en ze hewwe et niet eens door. ...

Als we na 1 verlies partij tegen een heel sterk Roda al roepen dat de trainer het hier niet gaat redden. Mja, dan snap ik wel dat het hier minder leeft.
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
september 16, 2018, 02:39:48
Citaat van: Yellow Army op september 15, 2018, 21:59:27
Dus jij blijft lijdzaam toekijken als jouw kameraad ten onrechte en hardhandig over het veld wordt gesleurd? Met vrienden zoals jij heb je geen vijanden nodig.

Hardhandig? Kom op zeg...
Het is dan jammer voor die jongen dat hij maar 1 maat heeft. of dachten meerdere toch eerst even na? Gewoon een domme actie. Mag toch ook gewoon gezegd worden? OLIEDOM!
Maar wat hanekammie deed, was natrlk nog veel dommer.
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur - Telstar 14-09-2018
september 15, 2018, 08:17:08
Citaat van: Gasgeve op september 15, 2018, 07:50:43
Maar je mag niet op het veld komen? Dus dan moet je ingrijpen. Gewoon domme actie van die jongens om rondjes te lopen op het veld. Moet je een x op Anfield doen, dan wordt er pas echt ingegrepen.

Je kan toch ook feestvieren door niet op het veld te komen?

Vandaag niet geweest. Maar dat was vorige week wel een ergenis. Eerst vond ik het mooi dat ze de stewards de baas waren en gewoon op het hek konden. Maar toen moesten er ook weer een aantal overdrijven door het veld op te komen.
Als ik de beelden van vandaag zie is die steward echt een domkop. Wat verwacht hij nou dan? Als Cambuur, supporters wil straffen voor op het veld komen kunnen ze dat later ook doen via de beelden zonder een confrontstie aan te gaan. (Hoeft van mij natrlk nie, maar werkt wel beter dan dit.
#4
Selectie en Technische staf / Re: Issa Kallon
september 08, 2018, 12:06:31
Belangrijke speler voor dit Cambuur!! Topper |:)
#5
Citaat van: 666 op september 01, 2018, 01:32:14
1-2 (1-0)
Rossi
Kalon
4x  :gelekaart

Wie scoort de eigen goal ?
#6
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur 17-08-2018
augustus 18, 2018, 00:47:07
Citaat van: Yellow Army op augustus 17, 2018, 22:03:52
Na de 2-0, toen we alles of niks gingen spelen

+ De wissels van NEC
#7
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
augustus 13, 2018, 14:13:23
In het buitenland is applaudiseren direct rood + wat wedstrijden aam de broek. Zijn hier veel te mild.
#8
Wedstrijden / Re: Voorbereiding 2018/2019
augustus 11, 2018, 11:47:40
Citaat van: Bernardo op augustus 11, 2018, 11:45:04
Jong Ajax op de toekomst.

pffffd dat valt ff tegen
#9
Selectie en Technische staf / Re: Karim Rossi
augustus 11, 2018, 10:55:05
Citaat van: okkele op augustus 10, 2018, 23:40:12
galdiano zegt wel,jij zegt niet.
het is maar hoe je het ziet.
ik vond het goed om te zien,een echte spitsen-goal gemaakt en goed gewerkt.
dat hij weinig speelde in een heel seizoen kon hij weinig aan doen,ik geloof er wel in.

Hij mag t van mij laten zien. Graag zelfs. Tis een soort Barto. Lekker fel erin en ook nog fanatiek. Maar eerste balaanname en techniek liet de wensen nog wat over. Daarnaast is het wel enorm zorgwekkend dat hij steeds geblesseerd is. Dan bouw je ook niets op.
#10
Selectie en Technische staf / Re: Karim Rossi
augustus 10, 2018, 15:50:52
Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2018, 11:51:05
Wat een onzin, de 4 wedstrijden die hij speelde was hij wel goed. Door ongelukkig moment toen  geblesseerd. Het is geen Narsingh of een Hemmen die chronisch geblesseerd is.

Hij speelde ook echt niet goed hoor.
#11
Citaat van: denistel op juni 06, 2018, 21:53:01
heb er altijd een beetje een apart gevoel bij als het een talent is waarom blijft ie dan niet bij f.noord??
Spelen bij Feyenoord of spelen bij Cambuur is eel een verschil. Zie ook Manu. Hier zeeer bruikbaar, daar opvulling.
#12
Citaat van: Galdiano op mei 18, 2018, 17:10:51
Slechter dan Barto kan niet!
Rossi is jonger, hoger rendament in de 5 wedstrijden, en veel meer duelkracht (stormram)

Robertha wordt toch de nummer 1.

Ook daar heb ik mijn twijfels over.. Of ie het een heel jaar kan... Ik vind t voorin wederom summier. Barto zal wel basis staan, als die andere weer geblesseerd raken ;)
#13
Citaat van: Agy op mei 13, 2018, 21:59:57
Almere schakelt Roda uit en Dort schakelt bijna Sparta uit.

Bedankt René, ondanks de minimale kwaliteit hadden WIJ gewoon kunnen promoveren.  :|

Haha... hou op... Je overschat Cambuur zo erg.
#14
Citaat van: sunderland op mei 10, 2018, 19:51:49
vond ik niet.Stoor mij nu meer, toen hadden we niet de 3/4 begroting en was de sfeer beter en ook de mentaliteit

Komt ook omdat de verwachtingspatroon nu veel hoger is. We verwachten dat we ieder jaar mee doen om de titel, omdat we ook goede jaren hebben gehad in de eredivsie. We zijn ook wel beetje verwend geraakt. Toch veel mooier spelen tegen utrecht, dkv, groningen etc ipv jong teams en oss.
Maar qua voetbal was het in die jaren echt niet beter dan nu hoor. Sfeer denk ik wel, maar bij welke club is het niet verslechterd sinds de gouden jaren 90...
#15
Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2018, 01:50:19
Wie wil hier nou voetballen juh. Salaris van een tonnetje netto miskien.
Dan komt niemand naar de JL