Citaat van: sunderland op september 30, 2018, 02:46:19
Had best wel weer wat vertrouwen na Dordrecht maar dat is nu volledig weg. Wederom een trainer die het niet haalt hier? En ik weet niet of het vaste kern groepje het door heeft maar kijk even terug wie hier de laatste 2 weken de Posts heeft gedaan? Cambuur online bestaat maar amper meer. Continu dezelfde met hun gebrabbel en ze hewwe et niet eens door. ...
Als we na 1 verlies partij tegen een heel sterk Roda al roepen dat de trainer het hier niet gaat redden. Mja, dan snap ik wel dat het hier minder leeft.

