Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Telstar 14-09-2018

Gestart door Galdiano, september 09, 2018, 10:52:04

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Yellow Army op september 15, 2018, 21:59:27
Dus jij blijft lijdzaam toekijken als jouw kameraad ten onrechte en hardhandig over het veld wordt gesleurd? Met vrienden zoals jij heb je geen vijanden nodig.

Hardhandig? Kom op zeg...
Het is dan jammer voor die jongen dat hij maar 1 maat heeft. of dachten meerdere toch eerst even na? Gewoon een domme actie. Mag toch ook gewoon gezegd worden? OLIEDOM!
Maar wat hanekammie deed, was natrlk nog veel dommer.

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 15, 2018, 13:48:04
Het gaat er toch om dat iemand voor nsb'er werd uitgemaakt?

Ik geef je groot gelijk. Communiceren is hier al jarenlang niveau kleuterklas.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

KernvanCambuur

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 13:55:19
Wat dan ook een signaal naar de rest moet zijn. Mijn advies aan Cambuur: haal die hekken weg en communiceer (wellicht samen met KvC en CC) dat het veld heilig is en wie dat betreedt een lang stadionverbod krijgt plus een dikke boete.

Standpunt KVC is nog steeds duidelijk: dat hek moet weg. Daar zijn we (nog steeds) over in gesprek

Zuid1991

Citaat van: KernvanCambuur op september 16, 2018, 17:06:51
Standpunt KVC is nog steeds duidelijk: dat hek moet weg. Daar zijn we (nog steeds) over in gesprek
Niet verkeerd bedoeld hoor maar wanneer verwachten jullie een definitief antwoord van Cambuur?

Vlampiep

Kan iemand mij vertellen wat je er toe drijft om in een hek achter de goal te klimmen met de kans er af te sodemieteren op het voetbalveld.
De reactie van de beveiliging is daarbij ook wel overtrokken, maar als er dan wederom een dwaas het veld op stormt kan ik mij hierbij wel een wat heftigere reactie voorstellen van de beveiliging.
Jammer dat zulke dingen plaats vinden, want hierdoor heeft de club het gelijk aan zijn kant door het laten voortbestaan van de hekken achter de goal.

Jandehulk

Gewoon een grachtje graven...hek weg...klaar  :_schater

speculeter

Citaat van: Jandehulk op september 16, 2018, 21:15:03
Gewoon een grachtje graven...hek weg...klaar  :_schater
dan stel ik voor dat jij alvast begint met graven :y

Galdiano

#157
Citaat van: Zuid1991 op september 16, 2018, 17:39:01
Niet verkeerd bedoeld hoor maar wanneer verwachten jullie een definitief antwoord van Cambuur?

Volgens mij is er donderdag een gesprek over de situatie. Wie daar bij zijn geen idee.
Lijkt mjj sowieso slim om met een statement te komen, wat er mer de supoorters is gedaan die zijn meegenomen, en wat er tegen de steward met de hanekam is gebeurd. Daarnaast duidelijk stellen dat een ieder die vanaf heden het veld betreed een sv krijgt. Dan is het snel klaar met hek klimmen, al hoewel ik nog steeds vind dat het probleem juist ontstaat door het hek. Als die er gewoon staat gebeurd er echt helemaal niets.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Casuals-lwd

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 22:48:33
Er bestaat nog een tussenweg, tussen lijdzaam toekijken en er als een idioot achteraan rennen.

(En wat betreft die laatste zin:  l8l l8l l8l)
Dit heet opkomen voor supporters (en is alles behalve idioot). Terecht dat men verhaal gaat halen als iemand onterecht word afgevoerd.
Stewards lieten duidelijk zien daar weinig empathie voor  te hebben.. jij ook zie ik wel.

Cor

Citaat van: El Ma-kri-niii op september 15, 2018, 13:55:19
Die tweede kerel die op het veld kwam en een rondje gaat lopen is er verantwoordelijk voor dat Cambuur een reden heeft om die hekken voorlopig te laten staan. Erg zonde dat zo'n figuur de rest van de supporters benadeelt, en wat mij betreft mag hij een poosje naar Fox kijken. Wat dan ook een signaal naar de rest moet zijn. Mijn advies aan Cambuur: haal die hekken weg en communiceer (wellicht samen met KvC en CC) dat het veld heilig is en wie dat betreedt een lang stadionverbod krijgt plus een dikke boete.

Dat laatste staat toch duidelijk aangegeven als je het stadion binnenkomt? Of zijn die borden weggehaald?

denistel

Citaat van: Collingwood op september 14, 2018, 23:28:59
Jelmer Wijnstra
@JelmerWijnstra
Cambuur kreeg na afloop een mooi compliment van Mike Snoei. "Ik vergelijk dit Cambuur een beetje met Fortuna vorig jaar. Ze geven weinig weg en zijn dodelijk effectief in de omschakeling. Heel lastig om tegen te spelen." #camtel #Cambuur

Vorige week ook al woorden van zo'n soort strekking van Grim.  :thumbsup

denk toch dat sittard voetballend beter was dan wij nu.

Collingwood

‏Mooi dit:

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
? VIDEO | Supporters uit Noord-Ierland bezoeken #CAMTEL

Afgelopen vrijdag waren Seamus Girvan en zijn 4 vrienden uit Belfast, Noord-Ierland, van de partij om onze club te steunen.

Thanks for your support guys! ??

https://www.youtube.com/watch?v=nJ7HMZl6BvQ
Kalmte alleen kan u redden.