Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Citaat van: wiekie1969 op juni 06, 2018, 09:51:52
ALEX BANGURA naar Cambuur. Bron cambuurfront.nl
Volgens Cambuurfront 1 wedstrijd in Feyenoord één, wat ze niet zeggen dat dit een benefietwedstrijd was.

Ikbenerweer

Citaat van: Voorstopper op juni 06, 2018, 11:13:50
Volgens Cambuurfront 1 wedstrijd in Feyenoord één, wat ze niet zeggen dat dit een benefietwedstrijd was.
De POSITIVITEIT straalt er al weer vanaf

okkele

geen reactie waard.
gehaald voor jong scc.
cambuurfront =knip en plak onzin.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Vlampiep

Citaat van: wiekie1969 op juni 06, 2018, 09:51:52
ALEX BANGURA naar Cambuur. Bron cambuurfront.nl
Schijnt wel een talentvolle speler te zijn en kan zijn talenten verder ontwikkelen in Jong Cambuur.
Hopelijk is het een pareltje die doorbreekt naar de A selectie.

denistel

heb er altijd een beetje een apart gevoel bij als het een talent is waarom blijft ie dan niet bij f.noord??

justremco

Citaat van: denistel op juni 06, 2018, 21:53:01
heb er altijd een beetje een apart gevoel bij als het een talent is waarom blijft ie dan niet bij f.noord??

Omdat ie daar misschien niet genoeg talent voor heeft? Robertha kwam ook tekort voor Feyenoord en lijkt hier eerste spits te gaan worden...

pvanbuijtene

Citaat van: denistel op juni 06, 2018, 21:53:01
heb er altijd een beetje een apart gevoel bij als het een talent is waarom blijft ie dan niet bij f.noord??
Spelen bij Feyenoord of spelen bij Cambuur is eel een verschil. Zie ook Manu. Hier zeeer bruikbaar, daar opvulling.

sunderland

Noem er nog eens een paar?

sunderland

Doe mij maar een aantal spelers met minimaal 100 weds eerste div of een aantal eredivisie weds.Iedereen heeft maar over talenten, zo mode woord hier. Je moet in een elftal 2 talenten hebben en een paar op de bank.

hobbes

Platje gaat wrs naar Bali, dat wordt hem dus niet.

Bankzitter

Bangura eerst maar eens een half jaartje in Jong. De stap naar het eerste is best groot, de meesten redden het toch niet.

Montana

In de voorbereiding mooi mee laten draaien met de eerste selectie. Daarna ff in de luwte (tenzij hij excelleert natuurlijk). Hij is ook nog maar 18 en komt hier niet vandaan he

okkele

Citaat van: hobbes op juni 07, 2018, 07:04:16
Platje gaat wrs naar Bali, dat wordt hem dus niet.

:thumbsup
|:) |:) |:) |:) |:) |:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

paal naar zwolle.
dat is dan wel weer jammer,was ook te hoog gegrepen denk ik.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel

Citaat van: justremco op juni 06, 2018, 22:01:32
Omdat ie daar misschien niet genoeg talent voor heeft? Robertha kwam ook tekort voor Feyenoord en lijkt hier eerste spits te gaan worden...
n
klopt maar zeggen nu zelfs voor jong cambuur dus blijf me afvragen hoe groot het talent dan is.