Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Lars214058 op juni 08, 2018, 16:09:28
Transfer middenvelder Andrejs Ciganiks (21) maakt de overstap van schalke 04 naar sc cambuur

Foeke werkt gewoon door in zijn vakantie!! (goed bezig)

Grijskijkert

Citaat van: PePe op juni 08, 2018, 18:07:52
Foeke werkt gewoon door in zijn vakantie!! (goed bezig)
Had je wat anders verwacht?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: PePe op juni 08, 2018, 18:07:52
Foeke werkt gewoon door in zijn vakantie!! (goed bezig)

Wist niet eens dat ie op vakantie was, maar dat is dan idd een goeie zaak. Mooi dat tegenwoordig het werk gewoon door kan gaan en mooi dat ie dan in juli en augustus gewoon volledig beschikbaar is ?

sunderland

Citaat van: PePe op juni 08, 2018, 18:07:52
Foeke werkt gewoon door in zijn vakantie!! (goed bezig)
nou fantastisch. Zou niet best zijn dat ie in deze functie nu met vakantie ging

Jandehulk

Citaat van: Grijskijkert op juni 08, 2018, 18:13:43
Had je wat anders verwacht?
nou indd...zo bijzonder is dat niet...

sunderland

Hij het maar druk met talenten.

justremco

Citaat van: sunderland op juni 08, 2018, 18:30:31
nou fantastisch. Zou niet best zijn dat ie in deze functie nu met vakantie ging

Vd Belt ging altijd pas in Juli of Augustus....

cambuurmania

#27502
Citaat van: justremco op juni 08, 2018, 20:09:34
Vd Belt ging altijd pas in Juli of Augustus....

Nou die het lekker materiaal haalt

justremco

Citaat van: cambuurmania op juni 08, 2018, 20:30:47
Nou die het lekker materiaal haalt

Rusnak, Leeuwin etc etc

Bankzitter

Lilipaly, Tissou. Streek, Reijnen, Ogbeche, Manu... .

vialli

Citaat van: cambuurmania op juni 08, 2018, 20:30:47
Nou die het lekker materiaal haalt

Ja, 3 jaar EREDIVISIE  |:)

cambuurmania

Citaat van: Bankzitter op juni 08, 2018, 21:28:51
Lilipaly, Tissou. Streek, Reijnen, Ogbeche, Manu... .

Ja heel mooi rijtje zijn echt goede aankopen geweest.
Zal ik nu even een rijtje geven waar je minder vrolijk van word?
Bertrams, vdLaan,Mannes,Mathieu, Daniels, v.Brakel, Brands, Mulders, Wau,Heije, Vosselman, Weyl,Prent,Hemmen, Keuntjes,Broekhof.

Bankzitter

#27507
Na promotie hadden we nog geen belofte team. vd Belt heeft de eerste 16 toen prima neergezet, Nummer 16-24 was inderdaad vaak een drama maar dat kon niet heel veel anders op dat moment.  Toch maar mooi 2 jaar mee overleefd, 3e jaar was vd Vegt... . Vorige zomer was niet best maar over alle transferperiodes genomen scoort vd Belt gewoon een dikke voldoende.


Bernardo

Citaat van: cambuurmania op juni 08, 2018, 23:26:03
Ja heel mooi rijtje zijn echt goede aankopen geweest.
Zal ik nu even een rijtje geven waar je minder vrolijk van word?
Bertrams, vdLaan,Mannes,Mathieu, Daniels, v.Brakel, Brands, Mulders, Wau,Heije, Vosselman, Weyl,Prent,Hemmen, Keuntjes,Broekhof.

Tja, Hemmen en vd Laan waren toen ze voor het eerst kwamen wel goede aankopen. Eerste paar jaar toen vd Belt td deed heeft hij het volgens mij gewoon goed gedaan. Alleen afgelopen zomer gefaald.

Geelblauwstiens

#27509
Citaat van: cambuurmania op juni 08, 2018, 23:26:03
Ja heel mooi rijtje zijn echt goede aankopen geweest.
Zal ik nu even een rijtje geven waar je minder vrolijk van word?
Bertrams, vdLaan,Mannes,Mathieu, Daniels, v.Brakel, Brands, Mulders, Wau,Heije, Vosselman, Weyl,Prent,Hemmen, Keuntjes,Broekhof.
Wel knap dat je deze namen nog kunt oplepelen, ik was de meesten vergeten