Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

AL

#26685
Van der Steen
Bikel
Vossebelt
Bakker
Schuurman
Marinus
Tissoudali
Navratil
Hamdaoui
Mahmudov
van Velzen
Joosten
van Mieghem


Kies er maar een paar uit Foeke :y

V-man

Cummins moet blijven. Barto ook. Verder de bezem erdoor..

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op mei 08, 2018, 22:18:51
Ogbeche is toch totaal niet realistisch.
waarom niet. Hangt er vanaf of ie weer naar Groningen wil. Als Barto blijft komt ie sowieso niet

sunderland

Citaat van: AL op mei 08, 2018, 22:24:06
Van der Steen
Bikel
Vossebelt
Bakker
Schuurman
Marinus
Tissoudali
Navratil
Hamdaoui
Mahmudov
van Velzen
Joosten
van Mieghem

Van mieghem is de beste van de graafschap , kunnen wij toch niet halen
Kies er maar een paar uit Foeke :y

YellowBlue

Citaat van: sunderland op mei 08, 2018, 23:03:28
waarom niet. Hangt er vanaf of ie weer naar Groningen wil. Als Barto blijft komt ie sowieso niet

Groningen?
Wat heeft Barto ermee te maken?

sunderland

Citaat van: YellowBlue op mei 09, 2018, 21:56:02
Groningen?
Wat heeft Barto ermee te maken?
woonplaats. En denk je dat Cambuur met oude spitsen van 30 + zal doorgaan

wiekie1969

Wie wil hier nou voetballen juh. Salaris van een tonnetje netto miskien.

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2018, 01:50:19
Wie wil hier nou voetballen juh. Salaris van een tonnetje netto miskien.

Zou ik het voor doen ?

pvanbuijtene

Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2018, 01:50:19
Wie wil hier nou voetballen juh. Salaris van een tonnetje netto miskien.
Dan komt niemand naar de JL

legeips

Citaat van: sunderland op mei 09, 2018, 22:36:43
woonplaats. En denk je dat Cambuur met oude spitsen van 30 + zal doorgaan

Ik mag hopen van niet...
We moeten nieuwe en jong bloed met potentie. Jongens die zich kunnen ontwikkelen en Cambuur sportief en financieel beter kunnen maken.

Op elke as een stabiele factor en daarnaast jong en potentiƫle spelers zetten.

Bankzitter

Dat was het plan vorig jaar ook. Veel relatief onervaren spelers (Kallon, Bertrams, Mathieu, Robertha, Rosheuvel, v Wemerskerken) en dan ervaren spelers als Schilder , Kippersluis, Smeets en Barto in de as. Uiteindelijk bleken er te weinig toppers en te veel middelmatige spelers in de selectie te zitten.

We moeten echt veel betere spelers in de as hebben dan vorig jaar en dan inderdaad wat jongere spelers erom heen die zich kunnen ontwikkelen.

Collingwood

Waar we het meeste behoefte aan hebben (denk ik) is een absolute topper op het middenveld. Iemand die ten alle tijde rustig blijft aan de bal en ook de duels niet schuwt. Ik denk dan aan een type Overtoom van Almere (die zal zelf wel onhaalbaar zijn). Zet daar Rosheuvel naast en het hart van je elftal staat.
Kalmte alleen kan u redden.

justremco

Citaat van: Collingwood op mei 10, 2018, 18:57:14
Waar we het meeste behoefte aan hebben (denk ik) is een absolute topper op het middenveld. Iemand die ten alle tijde rustig blijft aan de bal en ook de duels niet schuwt. Ik denk dan aan een type Overtoom van Almere (die zal zelf wel onhaalbaar zijn). Zet daar Rosheuvel naast en het hart van je elftal staat.

En je moet gewoon een creatieve 10 halen, een type Crowley. Dat heeft de tweede seizoenshelft wel laten zien

Bankzitter

Inderdaad. Op de backs of vleugels kun je je nog wel eens een mindere speler veroorloven maar in de as gewoon toppers halen.

Collingwood

#26699
Citaat van: justremco op mei 10, 2018, 20:06:06
En je moet gewoon een creatieve 10 halen, een type Crowley. Dat heeft de tweede seizoenshelft wel laten zien

Inderdaad, ook belangrijk. Maar met dat soort spelers voorkom je wedstrijden als tegen Dordrecht niet.
Kalmte alleen kan u redden.