Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Volendam vond Kippersluis niet goed genoeg op 10 en daarna 3 trainers hier niet, dus ligt ook wel een beetje aan de spelet in dit geval.

Collingwood

Speelde ook dramatisch op 10 bij ons. Hij zegt zelf ook in de spits te kunnen spelen, daar zou ik hem nog wel eens uitgeprobeerd willen zien, al was het maar in de voorbereiding.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: AL op mei 11, 2018, 11:27:51
Waarom Makrini halen terwijl je een Rosheuvel kan verlengen voor minder.
Een fite Rosheuvel zie ik meer in dan Makrini die niet beter gaat worden.
Rosheuvel is een geweldige nummer 6 voor ons!

Heb liever dat je dan investeert in een Vossebelt en een goede 10.
must Dou um betalen. Hou daar es over op wat rot dei dat. Rosheuvel mag Makrini Sien veters niet een strikken. Vind et hier wel wat overdreven over Risheuvel.Zijn fysiek zal hem vaak in de steek laten voorspel ik

EdsjeSCC

Ik heb ook liever Mo dan Rosheuvel. En je zou ze ook beide op kunnen stellen he

Holwerd voor Cambuur

Mo wordt wel al bijna 31 he.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 11, 2018, 13:24:41
Mo wordt wel al bijna 31 he.
nou en ???? Je moet juist ervaring hebben, zie skilder. Mist nooit en iedere weds de beste. Die jonge jongens mentaliteit is juist kut

EdsjeSCC


Holwerd voor Cambuur

Ik ben groot fan van Makrini hoor.
Maar een contract afkopen van een 31 jarige? We gaan er niks meer op verdienen en zoveel centjes hebben we nog steeds niet.

Plus hoe lang kan hij nog mee met zijn speelstijl?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 11, 2018, 14:32:07
Ik ben groot fan van Makrini hoor.
Maar een contract afkopen van een 31 jarige? We gaan er niks meer op verdienen en zoveel centjes hebben we nog steeds niet.

Plus hoe lang kan hij nog mee met zijn speelstijl?

dat gaat cambuur dus nooit doen he.

justremco

Voor iedereen die denkt dat we spelers kunnen halen die meer dan een ton verdienen, dat gaat echt niet gebeuren zolang vd Belt hier zit. Elk dubbeltje draaien ze nog steeds 2x om. We moeten ons richten op talentvolle jongens en eventueel ietsje meer ervaring in de as, maar spelers als Makrini etc met dergelijke salarissen zijn gewoon onhaalbaar

Ronnie tng

Krijgen we die weer, hoeveel geld zal er de laatste jaren verspild zijn aan waardeloze spelers? De ontslagen trainers en een nieuwe directeur. Ik begrijp dat we er altijd nog om moeten denken en het geld 1x uitgegeven kan worden. Maar desondanks hebben we nog altijd een prima spelersbudget in de JL. We blijven met een hoop rotzooi zitten, die zelf zijn aangetrokken. Ik vind dat meneer vd Belt zich alweer begint in te dekken.

Straks verhaal weer dat niemand hier naartoe wil komen?
Dat er veel clubs in zelfde vijver vissen?

Mensen verwachten niet dat er met tonnen wordt gesmeten, wel dat er na 3 jaar weer eens een fatsoenlijke selectie staat.

sunderland


De Gast

Precies. Maar of dat nog mogelijk is met al die verspilling de laatste jaren..


Noordcambuur

Zullen we nu eens op houden om spelers met een Cambuur verleden terug te halen ik ben er wel ff klaar mee.