Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC

Roda mag wel degraderen, zie ik overigens niet gebeuren. En Makrini hier maar weer heen

PePe

Citaat van: EdsjeSCC op mei 10, 2018, 21:39:02
Roda mag wel degraderen, zie ik overigens niet gebeuren. En Makrini hier maar weer heen

Heeft contract tot 2019, is waarschijnlijk niet gratis.

Bankzitter

Vorig seizoen zijn ook aardig wat spelers met een doorlopend contract gehaald (oa Sai, Kippersluis, Robertha, Mathieu uit mijn hoofd). We hebben dus een klein beetje ruimte om naast transfervrije spelers nog een contract af te kopen als het moet.

hobbes

Citaat van: PePe op mei 10, 2018, 23:24:24
Heeft contract tot 2019, is waarschijnlijk niet gratis.

Misschien een degradatie clausule?

Montana

Citaat van: PePe op mei 10, 2018, 23:24:24
Heeft contract tot 2019, is waarschijnlijk niet gratis.

El Makrini verdiend daar 3 ton per jaar. Zonder degradatieclausule ;)

cambuurmania

Probeer nu als eerste Niek Vossebelt te halen,Den Bosch doet niet aan de playoffs offs mee.
Dus zo'n speler wacht niet af of ze ere of jupiler spelen.
Haal je een speler die nooit verzaakt die er altijd staat.
Laat je meteen zien dat het volgend seizoen anders moet.
Ga ervoor

Jandehulk

Citaat van: cambuurmania op mei 11, 2018, 11:04:35
Probeer nu als eerste Niek Vossebelt te halen,Den Bosch doet niet aan de playoffs offs mee.
Dus zo'n speler wacht niet af of ze ere of jupiler spelen.
Haal je een speler die nooit verzaakt die er altijd staat.
Laat je meteen zien dat het volgend seizoen anders moet.
Ga ervoor
amen!

Jandehulk

Citaat van: Montana op mei 11, 2018, 10:49:24
El Makrini verdiend daar 3 ton per jaar. Zonder degradatieclausule ;)
maar 3 ton ?...oww dat ken ie hier oek krije ?

hobbes

Citaat van: Montana op mei 11, 2018, 10:49:24
El Makrini verdiend daar 3 ton per jaar. Zonder degradatieclausule ;)

Dan is het de vraag hoeveel hij nog in zichzelf wil investeren? Heeft vd Laan ook gedaan.

Grijskijkert

Citaat van: Montana op mei 11, 2018, 10:49:24
El Makrini verdiend daar 3 ton per jaar. Zonder degradatieclausule ;)
5 jaar laten tekenen met een goed Cambuur salaris en baan garantie binnen de club na zijn carrière zo kom je een eind bij zo'n jongen...
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Waarom Makrini halen terwijl je een Rosheuvel kan verlengen voor minder.
Een fite Rosheuvel zie ik meer in dan Makrini die niet beter gaat worden.
Rosheuvel is een geweldige nummer 6 voor ons!

Heb liever dat je dan investeert in een Vossebelt en een goede 10.

Collingwood

Citaat van: AL op mei 11, 2018, 11:27:51
Waarom Makrini halen terwijl je een Rosheuvel kan verlengen voor minder.
Een fite Rosheuvel zie ik meer in dan Makrini die niet beter gaat worden.
Rosheuvel is een geweldige nummer 6 voor ons!

Heb liever dat je dan investeert in een Vossebelt en een goede 10.

Eens! Zit al een tijdje met smart te wachten op nieuws over wat er met Rosheuvel gaat gebeuren...
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

En niet te lang wachten, goede scouts zien ook wel dat Rosheuvel team sterker maakt.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op mei 11, 2018, 11:34:08
Eens! Zit al een tijdje met smart te wachten op nieuws over wat er met Rosheuvel gaat gebeuren...
en op de eerste nieuwe spelers. Ben vooral bang dat we straks weer een kutkeeper hebben staan en dan Bos als reserve...... zal je zien dat ze met een Drommel aan komen zetten.

666

Ze moeten goed kijken waar we versterking nodig hebben en daarop gericht spelers aantrekken, daarna ze ook gewoon op die positie neerzetten waar ze horen.

Als ik zie voor welke positie (bijvoorbeeld) Kippersluis is gehaald en waar hij komt te spelen, wil ik volgend jaar niet te vaak zien. Gewoon rechtsback op de back en linksbuiten op de links buiten.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander