Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

#26670
Citaat van: Delamere op mei 07, 2018, 14:58:24
Ik kom hier al 45 jaar en heb vanaf '82 een seizoenkaart. "Ik bin d'r dus oek altied". Maar ik sta nu toch heel erg in dubio of de 37ste seizoenkaart er nog wel komt. En dat heeft nog niet eens te maken met de afgang van zaterdag jl. maar veel meer met het vreselijke niveau van de wedstrijden waar we dit seizoen naar hebben moet kijken. Ik heb heus wel vaker teleurstellingen moeten slikken. En ik heb ook heus wel vaker Cambuurteams zien spelen die er geen hout van konden en spelers die voor de keutel te duur waren. Maar dat was allemaal alweer een tijdje geleden en toen wisten we nog niet beter of het hoorde nu eenmaal zo.
Maar toen we 5 jaar geleden kampioen werden leken we eindelijk eens sportief mee te tellen met een paar prachtige seizoenen in de Eredivisie. Oké, ik snap heus wel dat wij in het huidige stadion geen vaste waarde in de Eredivisie kunnen zijn. Alle begrip daarvoor. Maar dat we in een paar seizoenen tijd van leuke Eredivisieclub tot een meelijwekkend, armetierig en hopeloos slecht voetballend dertien-in-een-dozijn Jupiler League ploegje zijn verworden doet pijn. Verschrikkelijke pijn zelfs. Dat moet dus echt anders maar spelers als El Baad, Daniels, en als allerslechtste Boerlage hebben nog een doorlopend contract, maar hebben simpelweg niet het niveau om Cambuur naar een hoger plan te brengen. Deze knapen zouden het nog moeilijk zat krijgen om zich bij een knappe amateurclub in de basis te spelen. Dus ontbinden die contracten, of duidelijk maken dat zij in principe nr. 22, 23 en 24 van de selectie zijn.
De contracten van Barto en Houtkoop lopen wel af. Dat komt goed uit denk je dan. Vooral een Barto is met al zijn beperkingen de afgelopen jaren heus nog van grote waarde geweest en zelfs Houtkoop liet zo nu en dan aardige dingen zien. Maar vooral mbt Barto is het mooi geweest. Nadat de jonge, atletische Robertha in een paar wedstrijden liet zien wat er van een moderne spits wordt gevraagd, moesten we ons daarna weer behelpen met de goedwillende Barto. Voor vlijt altijd een 10 die Barto, hij draagt Cambuur ook altijd netjes uit in de media maar als aanspeelpunt technisch veel te beperkt, niet echt een killer en nog trager dan mijn schoonmoeder op naaldhakken. Maar Cambuur is in gesprek met deze heren om misschien toch nog met elkaar door te gaan..... Hoe bestaat het?? Ik zie op deze manier opnieuw alweer een dramatisch seizoen vol ergernissen aan de horizon verschijnen.
Ik wacht nog even tot 13 juni af wat Foeke Booy voor ons in petto heeft. Maar als er geen knopen worden doorgehakt en geen of weinig ambitie uit spreekt dan blijf ik op vrijdag voortaan lekker thuis. Dat zal erg onwennig zijn maar als ik voetbal op 3e klasniveau zoek ik wel een amateurclub.
ik snap je volkomen. Maar toch denk.ik dat je er spijt van gaat krijgen als je niet verlengd. Kop op hoor. Ons cluppie kan iedere steun gebruiken zeker van mensen zoals jou die er al jaren komen. Ik ben er komend seizoen ook gewoon weer bij. Een jarenlange trouwe supporter moet niet vrijdags thuis zitten maar gewoon in t stadion zijn. Kop op verleng gewoon  |:)  :proost

Galdiano

1 ding is zeker, er komt 1 keeper bij Cambuur.   ;(
Bos zal vanaf komend seizoen 2de keeper worden.  :(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

#26672
Citaat van: Galdiano op mei 08, 2018, 07:19:38
1 ding is zeker, er komt 1 keeper bij Cambuur.   ;(
Bos zal vanaf komend seizoen 2de keeper worden.  :(

Aangezien hij al vastligt lijkt het me financieel gezien wel zo logisch om hem in ieder geval in de voorbereiding weer te testen om te zien of hij zich heeft ontwikkeld tot tweede keeper-materiaal.

Anders heb je straks weer drie keepers onder contract staan, wat ik altijd al zonde van het geld heb gevonden (ik kan me niet herinneren dat er de laatste jaren een derde doelman van Cambuur in actie is gekomen). Zeker nu met het beloftenteam erbij en een kleinere eerste selectie. Gaat het weer mis, moeten we Cummins maar weer van stal halen.  8P

Ik zit meer in over de beoogde nr. 1, dat mag absoluut niet weer een miskleun à la Bertrams zijn!
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 07, 2018, 15:07:16
Iemand nog wat leuke tips voor Foeke?
Luc Koopmans
Joel van Nieff
Jari Schuurman
Erik Bakker
Bartholomew Ogbeche

Met deze mannen erbij ga je een heel eind de goede richting op..
IN HENK WE TRUST!!!

rvw

Als je Ogbeche kan halen altijd doen, ook na zijn actieve loopbaan is zo iemand van grote waarde voor de club

piene hassus

As je woekere mutte met de centen niet doen dus

Lore

Citaat van: rvw op mei 08, 2018, 13:00:52
Als je Ogbeche kan halen altijd doen, ook na zijn actieve loopbaan is zo iemand van grote waarde voor de club

Normaal mee eens, maar hij wordt al flink wat ouder en het terug halen van spelers is lang niet altijd succesvol.

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 08, 2018, 12:21:15
Luc Koopmans
Joel van Nieff
Jari Schuurman
Erik Bakker
Bartholomew Ogbeche

Met deze mannen erbij ga je een heel eind de goede richting op..

Prima lijstje, maar denk dat alleen Schuurman echt haalbaar is. PSV gaat Koopmans niet verhuren en de overige spelers blijven lekker ergens in de eredivisie

Jandehulk

 Nijland...el jebi of zu van graafschap...van mieghem ..

justremco

Enzio Boldewijn
Torino Hunte
Steven Pereira
Janio Bikel
Ricardo Ippel
Arsenio Valpoort
Mo Hamdaoui
Gaston Salasiwa

Zomaar wat interessante transfervrije spelers

sunderland

Citaat van: justremco op mei 08, 2018, 15:47:25
Enzio Boldewijn
Torino Hunte
Steven Pereira
Janio Bikel
Ricardo Ippel
Arsenio Valpoort
Mo Hamdaoui
Gaston Salasiwa

Zomaar wat interessante transfervrije spelers
doe ippel , hamdaoui , valpoort en hunte maar

justremco

Citaat van: justremco op mei 08, 2018, 15:47:25
Enzio Boldewijn
Torino Hunte
Steven Pereira
Janio Bikel
Ricardo Ippel
Arsenio Valpoort
Mo Hamdaoui
Gaston Salasiwa

Zomaar wat interessante transfervrije spelers

Kleine aanvulling van transfervije spelers:
Fatih Kamaci
Youri Loen
Denis Mahmudov
Tibeau Swinnen
Bo Geens
Xavier Mous

poelie-lwd

Citaat van: justremco op mei 08, 2018, 15:47:25
Enzio Boldewijn
Torino Hunte
Steven Pereira
Janio Bikel
Ricardo Ippel
Arsenio Valpoort
Mo Hamdaoui
Gaston Salasiwa

Zomaar wat interessante transfervrije spelers

Geens en Mahmudov  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

rudie

Citaat van: rvw op mei 08, 2018, 13:00:52
Als je Ogbeche kan halen altijd doen, ook na zijn actieve loopbaan is zo iemand van grote waarde voor de club
Zal hij net als vorige keer denk ik wel een soort vriendendienst contract moeten accepteren, neem aan dat hij vorige keer ook ruim onder zijn normale salarisniveau hier tekende

poelie-lwd

Ogbeche is toch totaal niet realistisch.
Iedereen heeft recht op mijn mening.