Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

NEC - SC Cambuur 17-08-2018

Gestart door weestwel, juni 12, 2018, 14:51:15

Vorige topic - Volgende topic

Geelblauwstiens

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 17, 2018, 22:00:07
Mbende was niks volgens velen  :_schater
Is toch maar een mooi wapen gebleken  |:)

Trots op de veerkracht! Kunnen nu met een goed gevoel het weekend in en op naar 3 punten vrijdag!
Mooi Reuzenweekend.....

sunderland

Hef mij es even afzijdig houden. Wat een onzin hier laatste 3 weken. Betweters en mieren neukers! Wees es reeel we hebben geen geld en we moeten achter de ploeg! Gewoon nacomp en vechten voor ieder punt. Scc to the bone!!!

speculeter

Voor de mensen die er waren...Waar kwam de ommekeer?
Met inbrengen van Rossi?

Yellow Army

Area 58

sunderland


AL

Citaat van: zeewolde op augustus 17, 2018, 22:01:16
:_schater :_schater :_schater kansloze opmerking :_schater


Nou stelletje azijnzeikers mooie uitslag toch

Heerlijk toch? :proost

Yellow Army

Citaat van: speculeter op augustus 17, 2018, 22:02:36
Voor de mensen die er waren...Waar kwam de ommekeer?
Met inbrengen van Rossi?

Na de 2-0, toen we alles of niks gingen spelen
Area 58

Josli

Ik vond het zo slecht nog niet. Dit NEC gaan niet heel veel ploegen punten van pakken. Realistisch gespeeld, beetje geluk, mooi puntje.Daarnaast vind ik de aankopen van Foeke zeker niet de minste spelers. Dus kan misschien dat gezeik nu eens de prullenbak in... Met Robertha en Schilder erbij, zie ik genoeg potentie voor een mooi seizoen...

cambuurmania

Het forum laat hier in een half uur zien wat een ongelofelijk stelletje de waan van  de dag niveau is.
Het elftal was al helemaal afgeschreven en het is nu weer hosanna.
Pleuris het azijn mar weer naar buiten.
Foeke super ingekocht.

cambuurmania

Heeft de hulk ook gejuicht of zat ie al weer in de bus

zeewolde

Citaat van: AL op augustus 17, 2018, 22:03:34
Heerlijk toch? :proost
zeker :proost

Mooie comeback. Denk dat we echt wel een redelijk team hebben, zeker als we compleet zijn.

Noordcambuur

Gefeliciteerd mannen mooi puntje |:)

Bankzitter

Mbende staat wel symbool voor de nieuwelingen. Specifieke kwaliteiten die wat kunnen tevoegen aan het team, maar ook veel te verbeteren om echt een stabiele factor te worden. Team moet nog groeien. Dat zal wel sneller gaan als er kwaliteit bij wordt gehaald.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Echt veel geluk hier. Is mbende de reus van Leeuwarden niet beter dan steenvoorden?
Henk, held, bedankt

legeips

Citaat van: cambuurmania op augustus 17, 2018, 22:04:47
Het forum laat hier in een half uur zien wat een ongelofelijk stelletje de waan van  de dag niveau is.
Het elftal was al helemaal afgeschreven en het is nu weer hosanna.
Pleuris het azijn mar weer naar buiten.
Foeke super ingekocht.

Su siest maar, voetbal is emotie :_schater