Citaat van: Korezev op mei 18, 2026, 16:40:18
Gelukkig hebben ze toen niet naar jou geluisterd, blijf lekker bij onze club en blijf hopen VITESSE mag blijven bestaan.
Op basis van wat moeten ze blijven bestaan dan orakel Korezev?
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Korezev op mei 18, 2026, 16:40:18
Gelukkig hebben ze toen niet naar jou geluisterd, blijf lekker bij onze club en blijf hopen VITESSE mag blijven bestaan.
Citaat van: nee,wel? op oktober 04, 2024, 21:11:37
Dance now whatever you may be,but he missed the fucking penalty,so we smashed up the town , wherever we may be cause he missed that fucking penalty (again) wanker
The Business
Gekhied mar volgende keer iemand anders achter de bal
Citaat van: Trainert! op september 12, 2024, 18:23:56
als je op afbeeldingen klikt zie je direct hoe knap ik ben.
Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2024, 16:35:17
Met automatisch draaiende parkeerschijf is het geen probleem..
Citaat van: zeewolde op augustus 11, 2020, 13:04:54
Succes Maarten,
Hoop dat het wat wordt, kreeg net een appje van een GAE fan, dat is niet echt hoopvol.
Citaat van: Cor op augustus 24, 2019, 13:06:15
Als dat dezelfde is die jou altijd influisterde dan komt het wel goed
Citaat van: speculeter op augustus 24, 2019, 11:36:42
Iemand dicht op het vuur zegt dat er niks meer bij komt.
Gomes is met twee andere clubs in gesprek.
Summerville weet ik niet.
Hopen dat het nieuws niet klopt.
Citaat van: speculeter op juni 11, 2018, 12:01:53
schuurman van Nec komt ms deze kant nog wel op.
Citaat van: Bankzitter op mei 25, 2018, 21:45:10
Mijn kritiek is dat einde seizoen werd gezegt, kleine selectie, spelers aan de bovenkant erbij.
Harde woorden ook van Schilder en Hake over te weinig kwaliteit.
En nu een paar weken later ineens dat hele beleid weer van tafel is geveegd.
Het is gewoon slecht beleid als men nu verrast word dat er toch minder te besteden is.
Als men direct had gezegd dat we met een jong team gaan spelen, dan zou de reactie op de nieuwe spelers ook positiever zijn.
NB lees de reacties ook maar terug, velen verwachten dat er zou worden doorgeselcteerd op de posities van Steenvoorden, Boerlage , Kippersluis/Mathieu maar daar is nog niks van te merken. En Crowley is ook weg.
Citaat van: hobbes op mei 25, 2018, 19:17:45
Schijnt dat Henk daar ook rond gelopen heeft.