Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - DMS78

#1
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
mei 18, 2026, 16:50:40
Citaat van: Korezev op mei 18, 2026, 16:40:18
Gelukkig hebben ze toen niet naar jou geluisterd, blijf lekker bij onze club en blijf hopen VITESSE mag blijven bestaan.

Op basis van wat moeten ze blijven bestaan dan orakel Korezev?
#2
Selectie en Technische staf / Re: Remco Balk
april 06, 2026, 13:31:41
Gewoon doorselecteren....

Hij zal in de eredivisie ook veel meer kaarten pakkenddnk ik omdat hij t niveau niet aan kan
#3
Bij Kpn krijg je gratis espn
#4
Selectie en Technische staf / Re: Mark Diemers
oktober 04, 2024, 21:16:11
Citaat van: nee,wel? op oktober 04, 2024, 21:11:37
Dance now whatever you may be,but he missed the fucking penalty,so we smashed up the town , wherever we may be cause he missed that fucking penalty (again) wanker

The Business

Gekhied mar volgende keer iemand anders achter de bal
#5
Citaat van: Trainert! op september 12, 2024, 18:23:56

als je op afbeeldingen klikt zie je direct hoe knap ik ben.

Knap lelijk zeker...  :zweep
#6
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 01, 2024, 09:54:32
Maar de doelstelling moet altijd minimaal play-offs halen...

Dat haal je met deze selectie niet...
#7
Selectie en Technische staf / Re: Floris Smand
augustus 26, 2024, 21:20:38
Smand veroorzaakte nog wel een penalty in de laatste 5 seconden...

Gelukkig voor ons werd die uit de stadion geknald...   :P
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
augustus 17, 2024, 17:27:09
Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2024, 16:35:17
Met automatisch draaiende parkeerschijf is het geen probleem..

Zondags is toch geen parkeerschijf nodig?
#9
Selectie en Technische staf / Re: Dani?l van Kaam
augustus 04, 2023, 12:09:59
Meende dat Bergsma 2 jaar aanvoerder was in Zwitserland
#10
Selectie en Technische staf / Re: Maarten Pouwels
augustus 11, 2020, 13:30:14
Citaat van: zeewolde op augustus 11, 2020, 13:04:54
Succes Maarten,

Hoop dat het wat wordt, kreeg net een appje van een GAE  fan, dat is niet echt hoopvol.

Zeiden de nac supporters dat ook niet over Mühren ?
#11
Citaat van: Cor op augustus 24, 2019, 13:06:15
Als dat dezelfde is die jou altijd influisterde dan komt het wel goed

_O_
#12
Citaat van: speculeter op augustus 24, 2019, 11:36:42
Iemand dicht op het vuur zegt dat er niks meer bij komt.
Gomes is met twee andere clubs  in gesprek.
Summerville weet ik niet.
Hopen dat het nieuws niet klopt.

Alles wat je zegt ivm geruchten neem.ik een korrel met zout. Je hebt t altijd mis. Je wilt graag meedoen met anderen lijkt t wel...
#13
Citaat van: speculeter op juni 11, 2018, 12:01:53
schuurman van Nec komt ms deze kant nog wel op.

Zeker uit eerste hand gehoord ?  :insane
#14
Citaat van: Bankzitter op mei 25, 2018, 21:45:10
Mijn kritiek is dat einde seizoen werd gezegt, kleine selectie, spelers aan de bovenkant erbij.
Harde woorden ook van Schilder en Hake over te weinig kwaliteit.

En nu een paar weken later ineens dat hele beleid weer van tafel is geveegd.
Het is gewoon slecht beleid als men nu verrast word dat er toch minder te besteden is.

Als men direct had gezegd dat we met een jong team gaan spelen, dan zou de reactie op de nieuwe spelers ook positiever zijn.

NB lees de reacties ook maar terug, velen verwachten dat er zou worden doorgeselcteerd op de posities van Steenvoorden, Boerlage , Kippersluis/Mathieu maar daar is nog niks van te merken. En Crowley is ook weg.

Is het seizoen al begonnen dan ? Ik wacht iig nog even af....
#15
Citaat van: hobbes op mei 25, 2018, 19:17:45
Schijnt dat Henk daar ook rond gelopen heeft.

Mark de Vries ook ?