Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Lore op augustus 21, 2019, 15:34:23
Maar wel aan de beeldvorming. Laten wij het omdraaien: wat is er in het belang van Cambuur om de naam te noemen?

Vanuit de club hoeven ze het wmb niet te communiceren, maar men mag wel eerlijk antwoord geven op vragen. (Wordt daarmee/met die club gesproken? Ja/nee). Ik doel met m'n eerdere post meer op de mensen die zeggen dat je die namen niet/wel in de lucht moet gooien omdat je anders 'slapende honden wakker maakt'. Dat vind ik zulke onzin.

Collingwood

Edwinus van Goutum
@GerardBos
Ook wat gehoord over nieuwe spelers? Gomes, Summerville, alternatieven?

@Gerard Bos
Geen concrete veranderingen tov wat we al meldden....maar kan snel gaan
Kalmte alleen kan u redden.

V-man

Henk insinueert ook al (bij de voorbeschouwing NAC) dat er wat aan zit te komen. Kom maar op dan!

speculeter

Citaat van: V-man op augustus 22, 2019, 23:22:13
Henk insinueert ook al (bij de voorbeschouwing NAC) dat er wat aan zit te komen. Kom maar op dan!
beter luisteren....

Bankzitter

Volgens mij heeft ' ie het over onze eigen talenten die dichter op de basis komen.

speculeter

Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2019, 07:07:36
Volgens mij heeft ' ie het over onze eigen talenten die dichter op de basis komen.
zo is het volgens mij

Tsjawat

Citaat van: Bankzitter op augustus 23, 2019, 07:07:36
Volgens mij heeft ' ie het over onze eigen talenten die dichter op de basis komen.
Hij heeft het op naam mensen erin zetten. Wat bedeold hij met naam? wie zou er om zijn naam in moeten staan?

YellowBlue


speculeter

Iemand dicht op het vuur zegt dat er niks meer bij komt.
Gomes is met twee andere clubs  in gesprek.
Summerville weet ik niet.
Hopen dat het nieuws niet klopt.

Cor

Citaat van: speculeter op augustus 24, 2019, 11:36:42
Iemand dicht op het vuur zegt dat er niks meer bij komt.
Gomes is met twee andere clubs  in gesprek.
Summerville weet ik niet.
Hopen dat het nieuws niet klopt.

Als dat dezelfde is die jou altijd influisterde dan komt het wel goed

DMS78

Citaat van: speculeter op augustus 24, 2019, 11:36:42
Iemand dicht op het vuur zegt dat er niks meer bij komt.
Gomes is met twee andere clubs  in gesprek.
Summerville weet ik niet.
Hopen dat het nieuws niet klopt.

Alles wat je zegt ivm geruchten neem.ik een korrel met zout. Je hebt t altijd mis. Je wilt graag meedoen met anderen lijkt t wel...

speculeter

Helaas was dit iemand anders.
Maar we wachten maar af.
Zal volgende week wel duidelijk worden.

DMS78

Citaat van: Cor op augustus 24, 2019, 13:06:15
Als dat dezelfde is die jou altijd influisterde dan komt het wel goed

_O_

zeewolde

Citaat van: Cor op augustus 24, 2019, 13:06:15
Als dat dezelfde is die jou altijd influisterde dan komt het wel goed
dat was wat ik ook direct dacht. Ben nu weer wat hoopvoller gestemd. Bovendien lijkt me de selectie wel heel smal om tot de winterstop mee door te gaan.

Bankzitter

#32984
Er zat veel te weinig op de bank... Kallon kon niet eens gewisseld worden.

Utrecht heeft nu 8 middenvelders waarvan de meeste van naam(Gustavson, Maher, Ramselaar)... zou Strieder toch nog haalbaar zijn?