Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

#32940
Citaat van: speculeter op augustus 20, 2019, 08:01:32
Daar gaan we maar van uit hè
Denk dat Gomes voor 30 kilometer verderop gaat kiezen.
En Summerville naar RKC.


Hoe kom je er bij dat DKV interesse heeft? Die zoeken daar geen versterking. NEC is de club waar hij mee praat
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2019, 11:55:42

Hoe kom je er bij dat DKV interesse heeft? Die zoeken daar geen versterking. NEC is de club waar hij mee praat
as ze de kans krijgen... maar denk idd dat dit te lang duurt. Scouts van Concurenten horen heus wel via via wat er speelt

SaVaGe

Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2019, 11:55:42

Hoe kom je er bij dat DKV interesse heeft? Die zoeken daar geen versterking. NEC is de club waar hij mee praat

Die hebben net Tom vd Looi aangetrokken, dus lijkt me niet dat NEC interesse heeft 8P l0l

speculeter

Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2019, 11:55:42

Hoe kom je er bij dat DKV interesse heeft? Die zoeken daar geen versterking. NEC is de club waar hij mee praat
zij zoeken nog versterking voor spitspositie
En middenveld willen ze nog twee nieuwe spelers.
En iedereen leest mee hè

Geelblauwstiens

Citaat van: speculeter op augustus 20, 2019, 08:01:32
Daar gaan we maar van uit hè
Denk dat Gomes voor 30 kilometer verderop gaat kiezen.
En Summerville naar RKC.
Goed voor ons calimerogevoel

NRG

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 20, 2019, 13:00:44
Goed voor ons calimerogevoel

Hoezo? Vanuit het oogpunt van die spelers zouden dat hele logische en begrijpelijke keuzes zijn. Sportief en financieel een stap hoger.

Bankzitter

Die jongens zijn nog jong en moeten kijken waar ze zich het beste kunnen ontwikkelen. Salaris krijgen ze gewoon via hun club, dat is geen issue.

Het zou mooi zijn als we weer de club worden waarvan spelers aan het eind van hun carrière kunnen zeggen dat het de leukste tijd uit hun loopbaan was.
Misschien niet het hoogste niveau of beste salaris, maar de perfecte tussenstap en het meeste plezier in het voetbal in de paar jaar dat een speler heeft.

speculeter

Wat voor ons misschien meezit is dat je een goed voorbeeld hebt met Byrne en Rusnak.

Tanjajeah

Citaat van: speculeter op augustus 20, 2019, 13:15:16
Wat voor ons misschien meezit is dat je een goed voorbeeld hebt met Byrne en Rusnak.

En garantie op veel speeltijd, dat is bij een club als RKC (waar bijvoorbeeld Seys op de bank zit) nog maar afwachten.

Andy King

Ik snap niet dat dit nu al op straat ligt. Dat komt m.i. een overgang niet ten goede... Welk idee zou hier achter zitten? Druk bij de betreffende spelers opvoeren?

speculeter

Ik snap niet hóe het op straat is gekomen.

Cor

Wanneer het niet op straat ligt wordt er te weinig gecommuniceerd, wanneer het wel op straat ligt teveel :? :? Wel lastig om de juiste modus te vinden om iedereen tevreden te houden. Rare jongens die Cambuur supporters

dit is mien club

Citaat van: speculeter op augustus 20, 2019, 12:53:04
zij zoeken nog versterking voor spitspositie
En middenveld willen ze nog twee nieuwe spelers.
En iedereen leest mee hè

Dus je baseert het op aannames? DKV zoekt het wel in een andere categorie
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: SaVaGe op augustus 20, 2019, 12:01:33
Die hebben net Tom vd Looi aangetrokken, dus lijkt me niet dat NEC interesse heeft 8P l0l

Dat klopt, maar desondanks heeft hij wel een gesprek met NEC.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

justremco

Citaat van: dit is mien club op augustus 20, 2019, 14:18:49
Dat klopt, maar desondanks heeft hij wel een gesprek met NEC.

Als ie verstandig is speelt ie dit seizoen hier ;)