Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

In de verdediging en aanval staat routine. Waarom niet op de midden. De as is de basis. Dat gaat ons echt opbreken. Als ik zo de samenvattingen zie hebben andere clubs ook niet echt stilgezeten. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat het te mager is bij ons. Zeker met een aantal schakels  zoals Kallon Korte Paulissen die gewoon nog tegenvallen.

justremco

Citaat van: De Gast op augustus 24, 2019, 14:45:41
In de verdediging en aanval staat routine. Waarom niet op de midden. De as is de basis. Dat gaat ons echt opbreken. Als ik zo de samenvattingen zie hebben andere clubs ook niet echt stilgezeten. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat het te mager is bij ons. Zeker met een aantal schakels  zoals Kallon Korte Paulissen die gewoon nog tegenvallen.

Ik raak er juist steeds meer van overtuigd dat er wel wat mogelijk is dit seizoen, maar natuurlijk moet er nog wel wat bij. NAC was gister ook niet echt overtuigend en Excelsior verliest ook redelijk kansloos van een club die in de het rechterrijtje gaat eindigen

Chipke

Komt nog wel wat bij volgens Henk. Hij wil vandaag of morgen antwoord van Gomes, anders schakelen ze door naar een ander.

Noordcambuur

Er moet gewoon wat bij anders is de selectie wel heel klein.
We lopen nu al tegen blessures aan en dan zit er niet veel keus op de bank.
Er moet zeker nog een aanvaller bij en nog een 6 en is er nog wat over een verdediger.
Ik vraag me af hebben ze rond de 8 ton ontvangen van de transfers waar hebben ze dat geld dan aan uitgegeven.
Halen ze niks dan gaan we tussen de 6e en 11e plaats eindigen.

Collingwood

We gaan in ieder geval bijna de laatste week van de transfermarkt in. Altijd leuk om te volgen wat er nog gebeurt, ook bij andere clubs.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2019, 16:45:22
We gaan in ieder geval bijna de laatste week van de transfermarkt in. Altijd leuk om te volgen wat er nog gebeurt, ook bij andere clubs.

Inderdaad. Grote winnaar deze week Cambuur, grote verliezer De Graafschap?

De Gast

Ook zonder won De Graafschap met 3-0 he. Laten we ons op dit moment maar niet rijk rekenen terwijl de start van de competitie gewoon matig is, net zoals de voorbereiding.

Yellow Army

Citaat van: De Gast op augustus 24, 2019, 19:35:01
Ook zonder won De Graafschap met 3-0 he. Laten we ons op dit moment maar niet rijk rekenen terwijl de start van de competitie gewoon matig is, net zoals de voorbereiding.

Puur naar het puntenaantal kijkend is het idd een matige start, maar wanneer je bedenkt dat we de nr 1, 2 en 5 hebben gehad valt het volgens mij best mee. Daarnaast zie ik op het veld wel het eea ontstaan. Zowel op voetbaltechnisch gebied als op het gebied van teamspirit. Kijk de 5 goals tegen de egels nog maar eens terug en zie dat elke goal met het gehele team wordt gevierd.

En nee, kampioen zullen we hoogstwaarschijnlijk niet worden en top 5 zal ook lastig zat worden, maar laten we eindelijk weer eens genieten van een elftal die laat zien graag voor onze club te willen spelen met aanvallend en attractief voetbal.
Area 58

sunderland

Citaat van: De Gast op augustus 24, 2019, 19:35:01
Ook zonder won De Graafschap met 3-0 he. Laten we ons op dit moment maar niet rijk rekenen terwijl de start van de competitie gewoon matig is, net zoals de voorbereiding.
ik verwacht niks dit seiz. Ik hoop alleen mooie wedst te zien. Tot nu toe 3 weds gespeeld. Graafschap 1 e helft prima, Eagels geweldig en Nac prima weds. Laatste 3 seiz zeeer matig voetbal gezien en nu voetbal wat positief is. Hier kunnen mee vooruit en ik heb nu weer echt zin om Cambuur te zien.

Treb

Citaat van: sunderland op augustus 25, 2019, 11:46:48
ik verwacht niks dit seiz. Ik hoop alleen mooie wedst te zien. Tot nu toe 3 weds gespeeld. Graafschap 1 e helft prima, Eagels geweldig en Nac prima weds. Laatste 3 seiz zeeer matig voetbal gezien en nu voetbal wat positief is. Hier kunnen mee vooruit en ik heb nu weer echt zin om Cambuur te zien.

Juist! Nu al zin in vrijdag  |:)

okkele

Citaat van: sunderland op augustus 25, 2019, 11:46:48
ik verwacht niks dit seiz. Ik hoop alleen mooie wedst te zien. Tot nu toe 3 weds gespeeld. Graafschap 1 e helft prima, Eagels geweldig en Nac prima weds. Laatste 3 seiz zeeer matig voetbal gezien en nu voetbal wat positief is. Hier kunnen mee vooruit en ik heb nu weer echt zin om Cambuur te zien.
vrijdag eindelijk mijn eerste pot.
staat een mooi ploegje vind ik.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cor

Citaat van: sunderland op augustus 25, 2019, 11:46:48
ik verwacht niks dit seiz. Ik hoop alleen mooie wedst te zien. Tot nu toe 3 weds gespeeld. Graafschap 1 e helft prima, Eagels geweldig en Nac prima weds. Laatste 3 seiz zeeer matig voetbal gezien en nu voetbal wat positief is. Hier kunnen mee vooruit en ik heb nu weer echt zin om Cambuur te zien.

En zo is het

Grijskijkert

Zal er deze week nog iets gaan gebeuren op spelers gebied?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op augustus 26, 2019, 10:38:04
Zal er deze week nog iets gaan gebeuren op spelers gebied?

Mag ik wel hopen, selectie is wat aan de smalle kant

Grijskijkert

Citaat van: justremco op augustus 26, 2019, 10:39:20
Mag ik wel hopen, selectie is wat aan de smalle kant
Dat was het sowieso al,is er ook nieuws over Maulun en Ragnar?
IN HENK WE TRUST!!!