Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2024, 16:31:56
Weet ook iemand Hoeilaart het stadion open is a.s. Zondag :?
vanaf 10.45 kreeg ik net in de mail.

YellowBlue

Citaat van: DayDreamer op augustus 16, 2024, 17:30:26
Heb je het al gezien dan, het is gewoon een zootje rondom het stadion, en dat komt niet alleen omdat het nog een bouwput is.
Die bewaakte fietsenstalling is dat niet gewoon een omheind iets, waar ze tijdens de wedstrijd een beveiliger bij zetten, ik heb er ook niks gezien namelijk.

Volgens mij zijn die paarse p's hierboven voor de bobo's, en wat ik begreep wordt de weg achter Noord, dus vanaf rotonde richting Jumbo afgezet tijdens wedstrijden, zal dus ook alleen voor bobo's zijn.
heb je de afgelopen tijd onder een steen geleefd of zo? Het enige wat klaar is, is het voetbaldeel, dus veld en tribunes. Punt.
De rest in en om het stadion zal de komende maanden stap voor stap afkomen.

Noordcambuur


fred

Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2024, 18:22:22
De Skyboxen zijn ook bijna allemaal vol ik geloof dat er nog 2 ? 3 nog vrij zijn.

Kunnen er bovenop West in die lelijke open gaten direct een aantal bij geplaatst worden !

Eewal

Citaat van: fred op augustus 17, 2024, 04:18:15
Kunnen er bovenop West in die lelijke open gaten direct een aantal bij geplaatst worden !
je hebt 50 jaar naar de lelijke oosttribune kunnen kijken, dit overleef je wel.

Bernardo

Citaat van: Eewal op augustus 17, 2024, 08:50:57
je hebt 50 jaar naar de lelijke oosttribune kunnen kijken, dit overleef je wel.
p
:_schater

sunderland

Citaat van: KlinkHamer op augustus 16, 2024, 13:53:46
Spillepootjes, in het zwart met capuchon en zonnebril, lijken allemaal op elkaar
:_schater

sunderland

Ga gewoon genieten ! Parkeren zal een dingetje worden maar je kunt bijv ook in huizum parkeren en de brug oversteken. Heb je gelijk een fantastisch uitzicht op het stadion

Sakas

Wat een drukte vanmorgen bij het stadion.
Een heleboel supporters kwamen nog even kijken (ja ik ook).
Selectie, staf en directie ook.
Ze waren druk van alles aan het testen.

Bij het uitvak hangt nu:

Awaydays are the best days
Mooi dat je er bent om je club te steunen.
Respect daarvoor
Hier houden wij van echte supporters
Wij hopen dat je met nul punten naar huis gaat. Maar wel een mooie awayday hebt.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Zuid1991

#11904
Wat bin ik trots op ons nieuwe thuis!
Trots op de mensen die dit stadion mogelijk hebben gemaakt na zoveel jaar!
Van bestuur tot de supporters die invloed hebben gehad op ons nieuwe prachtige engels stadion.
Chapeau.
De buitenkant is ook mooi opgefleurd met o.a typische Cambuur & liwwarder teksten.
Ik denk dat het de komende maanden alleen maar fraaier gaat worden.
Bijvoorbeeld met graffiti waar al eerder over gesproken is.
Enig idee waar dit komt?

Zou verder prachtig zijn dat de witte panelen helemaal bovenin op noord ook een kleur krijgen middels bijvoorbeeld graffiti.
Iedereen veel plezier morgen. |:)

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op augustus 17, 2024, 13:53:16
Ga gewoon genieten ! Parkeren zal een dingetje worden maar je kunt bijv ook in huizum parkeren en de brug oversteken. Heb je gelijk een fantastisch uitzicht op het stadion
Met automatisch draaiende parkeerschijf is het geen probleem..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op augustus 17, 2024, 16:30:33
Wat bin ik trots op ons nieuwe thuis!
Trots op de mensen die dit stadion mogelijk hebben gemaakt na zoveel jaar!
Van bestuur tot de supporters die invloed hebben gehad op ons nieuwe prachtige engels stadion.
Chapeau.
De buitenkant is ook mooi opgefleurd met o.a typische Cambuur & liwwarder teksten.
Ik denk dat het de komende maanden alleen maar fraaier gaat worden.
Bijvoorbeeld met graffiti waar al eerder over gesproken is.
Enig idee waar dit komt?

Zou verder prachtig zijn dat de witte panelen helemaal bovenin op noord ook een kleur krijgen middels bijvoorbeeld graffiti.
Iedereen veel plezier morgen. |:)
jij gaat niet?

Bernardo

Helaas op vakantie, kaart uitgeleend. Geniet er van allemaal. |:)

Poetser

Citaat van: Bernardo op augustus 17, 2024, 17:00:54
Helaas op vakantie, kaart uitgeleend. Geniet er van allemaal. |:)

Helaas op vakantie. Dat gevoel heb ik nou ook  :_schater

Godverdomme

DMS78

Citaat van: Grijskijkert op augustus 17, 2024, 16:35:17
Met automatisch draaiende parkeerschijf is het geen probleem..

Zondags is toch geen parkeerschijf nodig?