Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2024, 22:37:39
Ik zou graag een echte leider achterin willen zien. (en dat mag wat kosten)

Jurgen Mattheij (een absolute leider en transfervrij)
Redouan El Yaakoubi (heeft zich ook bewezen en is ook transfervrij)
Mats Knoester - Contract voor een jaar zal afgekocht. Moeten worden of huur. Lijkt buiten de boot te vallen.

Beetje door de transfervrije spelers op Transfermarkt aan het struinen, maar er zijn nog wel wat bekende namen beschikbaar. Geen idee hoe goed ze allemaal nog zijn. In ieder geval ervaren:

Buitenspelers Navarone Foor/Alhaft;
Castaignos/Gladon in de spits;
Linksback Hardeveld/Tutuarima
Idd Mattheij/Yaakoubi /Schenk CV
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Trainert!

Citaat van: Andy King op augustus 31, 2024, 22:38:38
Lekker jonguh? ga lekker buiten spelen?

zeker, wordt mooi weer

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2024, 23:02:44
Beetje door de transfervrije spelers op Transfermarkt aan het struinen, maar er zijn nog wel wat bekende namen beschikbaar. Geen idee hoe goed ze allemaal nog zijn. In ieder geval ervaren:

Buitenspelers Navarone Foor/Alhaft;
Castaignos/Gladon in de spits;
Linksback Hardeveld/Tutuarima
Idd Mattheij/Yaakoubi /Schenk CV

Niet wat te prijzig? Zou er voor tekenen hoor!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Harry L.

Citaat van: Tanjajeah op augustus 31, 2024, 18:37:10
Jonathan Afolabi van Kortrijk naar Cambuur, op huurbasis
(vers van X)

Voetbalprimeur meld dat Cambuur en Kortrijk en al uit zijn, voor wat het waard is.

Destroyer

Citaat van: Harry L. op september 01, 2024, 08:01:31
Voetbalprimeur meld dat Cambuur en Kortrijk en al uit zijn, voor wat het waard is.

Tsja, 24 jaar, talentvol, gespeeld internationaal jeugd. Alleen maar uitgeleend geweest wat ook nu weer gaat gebeuren. Is dit het dan dit jaar? Of komt er nog een gekochte spits bij? Kunnen we dan echt niet meer dan dit?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland


sunderland

We kunnen 2 dingen doen..
Of we roeptoeteren verder en blijven negatief ten opzichte van ons eigen club..
Of we gaan nu positief achter ons club staan en gaan eerst eens 4 wedstrijden zien.,

KOM OP !

Harry L.

Citaat van: Destroyer op september 01, 2024, 08:35:06
Tsja, 24 jaar, talentvol, gespeeld internationaal jeugd. Alleen maar uitgeleend geweest wat ook nu weer gaat gebeuren. Is dit het dan dit jaar? Of komt er nog een gekochte spits bij? Kunnen we dan echt niet meer dan dit?

We gaan het zien, hopen dat het wat is en dat hij ook gelijk inzetbaar is. Als het maar niet een gevalletje conditie achterstand/rustig brengen/geblesseerd is. En jeugdinternational zegt ook niets, Fedde de Jong en van Kaam waren dat ook.

CambuurAmersfoort

Citaat van: sunderland op september 01, 2024, 08:50:20
We kunnen 2 dingen doen..
Of we roeptoeteren verder en blijven negatief ten opzichte van ons eigen club..
Of we gaan nu positief achter ons club staan en gaan eerst eens 4 wedstrijden zien.,

KOM OP !

We mogen toch ook wel eens goed kritisch zijn. Als ons al jaren wordt verteld dat ze toewerken naar de periode in het nieuwe stadion, dat we dan kunnen toewerken naar een stabiele eredivisionist.
En dan verkopen we onze spits voor 1 miljoen!! En halen we op huurbasis een speler terug die amper scoort, dan is het toch niet gek dat mensen daar ontevreden over zijn en hun vraagtekens stellen op het beleid en de visie.

We mogen van de club wel eens verwachten dat er een topsportmentaliteit gaat ontstaan en we afstappen van het gezellige, vrijblijvende, familiaire sfeertje. Op die manier gaan we nooit blijvend in de eredivisie komen.

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op september 01, 2024, 08:35:06
Tsja, 24 jaar, talentvol, gespeeld internationaal jeugd. Alleen maar uitgeleend geweest wat ook nu weer gaat gebeuren. Is dit het dan dit jaar? Of komt er nog een gekochte spits bij? Kunnen we dan echt niet meer dan dit?
nou we hebben de Leeuw (45 min.)en deze nog niet fitte spits dan zou er gerust nog een bij kunnen komen :?

Destroyer

Citaat van: sunderland op september 01, 2024, 08:50:20
We kunnen 2 dingen doen..
Of we roeptoeteren verder en blijven negatief ten opzichte van ons eigen club..
Of we gaan nu positief achter ons club staan en gaan eerst eens 4 wedstrijden zien.,

KOM OP !
Normaal.ben ik best positief Sunderland, maar voel me de laatste tijd wat voor de gek gehouden. Met een nieuw stadion en verkoop en afscheid diverse spelers verwacht je dat er wat fatsoenlijks terug komt toch? Iets meer goal zekerheid en ervaring. Is Diemers al rond? Hoop niet dat het hele budget opgeslokt wordt door hem.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Noordcambuur op september 01, 2024, 09:29:26
nou we hebben de Leeuw (45 min.)en deze nog niet fitte spits dan zou er gerust nog een bij kunnen komen :?

45 +25 +25 = 90 +5

Zoiets?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Cambuur Groningen

Citaat van: Destroyer op september 01, 2024, 09:40:45
Normaal.ben ik best positief Sunderland, maar voel me de laatste tijd wat voor de gek gehouden. Met een nieuw stadion en verkoop en afscheid diverse spelers verwacht je dat er wat fatsoenlijks terug komt toch? Iets meer goal zekerheid en ervaring. Is Diemers al rond? Hoop niet dat het hele budget opgeslokt wordt door hem.
Ik voel me niet voor de gek gehouden: we hebben een nieuw stadion waarbij is aangegeven dat we binnen 3 jaar eredivisie moeten spelen, dus niet dit seizoen. Er wordt afscheid genomen van een aantal spelers op een prima manier, levert geld op. Kooij en de gemeente moeten ook geld terug krijgen dus logisch dat niet alles in spelers gaat. Er wordt ingezet op jeugd met talent (keeper, Casas, Nieling), aangevuld met ervaring (de Leeuw, Kieftenbeld, zo nog Diemers). We zijn 4 wedstrijden bezig, inderdaad zwaar teleurstellend, maar ik hou me vast aan scenario Groningen vorig jaar. Dat is mijn mening, en gelukkig is dit een forum en mag ik die ook geven zonder hopelijk voor van alles en nog wat uitgemaakt te worden :)

DMS78

Maar de doelstelling moet altijd minimaal play-offs halen...

Dat haal je met deze selectie niet...

wiekie1969

Citaat van: Cambuur Groningen op september 01, 2024, 09:46:48
Ik voel me niet voor de gek gehouden: we hebben een nieuw stadion waarbij is aangegeven dat we binnen 3 jaar eredivisie moeten spelen, dus niet dit seizoen. Er wordt afscheid genomen van een aantal spelers op een prima manier, levert geld op. Kooij en de gemeente moeten ook geld terug krijgen dus logisch dat niet alles in spelers gaat. Er wordt ingezet op jeugd met talent (keeper, Casas, Nieling), aangevuld met ervaring (de Leeuw, Kieftenbeld, zo nog Diemers). We zijn 4 wedstrijden bezig, inderdaad zwaar teleurstellend, maar ik hou me vast aan scenario Groningen vorig jaar. Dat is mijn mening, en gelukkig is dit een forum en mag ik die ook geven zonder hopelijk voor van alles en nog wat uitgemaakt te worden :)

Wij zijn Fc Groningen niet. Totaal ander niveau. Wakker worden kerel.