Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2024, 20:33:02
Omdat alle andere opties op het lijstje niet haalbaar waren. Je kunt je scouting op orde hebben, maar ook dan staan er geen 50 op de lijst paraat.

Eerlijk gezegd, ik ben ook niet enthousiast... bij Kortrijk was het een noodsprong van de nummer laatst op basis van 1 goede serie in Ierland.
Klinkt echt als een gokje.

Als ze echt vertrouwen hebben dan gaan ze voor koop.
Bij een noodoplossing voor huur.

Enige voordeel van huur ipv koop kan zijn dat er dan voor een andere positie nog wel geld over is.
is toch waardeloos, alle andere opties waren niet mogelijk, wat voor lijst heb je dan verdomme.

CambuurAmersfoort

Nou ik wacht het maar af, maar als dit het is wordt je toch heel heel erg in de zeik genomen door de directie.

Spits voor 1mln weg en dan krijg je dit terug.
Seizoenskaartprijzen zijn gestegen, er zijn er 3-4000 meer verkocht. Waar zijn al die extra inkomsten en waar is dat zogenoemde verhoogde spelersbudget heen gegaan. Daar us toch helemaal niks van te zien? Alleen Diemers en vd Water zullen straks een fors salaris hebben, verder spelen we toch met veredelde jeugdamateurs..

Ik snap er echt niks meer van en het wordt hoog tijd dat de club ook maar eens een beetje transparant gaat worden hierin.

We leven 10 jaar toe naar het moment dat we een nieuw stadion krijgen en dan ga je het jaar voor de opening kansloos 13e worden in de kkd en het jaar van de opening sta je na 4 wedstrijden op de 2 na laatste plaats met 1 goal uit 4 wedstrijden.

Waar is het de laatste 2 jaar toch zo fout gegaan dat niemand de kwaliteit van selectie en TS ook als belangrijk heeft gezien om nu in een nieuw stadion ook wat te presteren.

sunderland

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 31, 2024, 20:46:26
Nou ik wacht het maar af, maar als dit het is wordt je toch heel heel erg in de zeik genomen door de directie.

Spits voor 1mln weg en dan krijg je dit terug.
Seizoenskaartprijzen zijn gestegen, er zijn er 3-4000 meer verkocht. Waar zijn al die extra inkomsten en waar is dat zogenoemde verhoogde spelersbudget heen gegaan. Daar us toch helemaal niks van te zien? Alleen Diemers en vd Water zullen straks een fors salaris hebben, verder spelen we toch met veredelde jeugdamateurs..

Ik snap er echt niks meer van en het wordt hoog tijd dat de club ook maar eens een beetje transparant gaat worden hierin.

We leven 10 jaar toe naar het moment dat we een nieuw stadion krijgen en dan ga je het jaar voor de opening kansloos 13e worden in de kkd en het jaar van de opening sta je na 4 wedstrijden op de 2 na laatste plaats met 1 goal uit 4 wedstrijden.

Waar is het de laatste 2 jaar toch zo fout gegaan dat niemand de kwaliteit van selectie en TS ook als belangrijk heeft gezien om nu in een nieuw stadion ook wat te presteren.
dit is wat Wiekie steeds aangeeft en hier word afgemaakt!

anderszchristian

Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2024, 18:55:43
Op de Engelse versie van transfermarkt staat ?knock?.
Niks ernstigs, klein tikkie gehad.

Verder niet echt een indrukwekkend CV
Laatste vijf duels zat hij niet bij de selectie vanwege een blessure. Lijkt me iets meer dan een klein tikkie

sunderland

Citaat van: anderszchristian op augustus 31, 2024, 20:57:23
Laatste vijf duels zat hij niet bij de selectie vanwege een blessure. Lijkt me iets meer dan een klein tikkie
zal wel storm in een glas water zijn. Henk was heel duidelijk dat een spits fit moest zijn

Bankzitter

Citaat van: anderszchristian op augustus 31, 2024, 20:57:23
Laatste vijf duels zat hij niet bij de selectie vanwege een blessure. Lijkt me iets meer dan een klein tikkie

OK, scherp. Dan staat dat verkeerd aangegeven... of mijn vertaalmachine klopt niet.

Bankzitter

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 31, 2024, 20:46:26
Nou ik wacht het maar af, maar als dit het is wordt je toch heel heel erg in de zeik genomen door de directie.


Wie in de directie zou dat dan moeten bewaken?
Er zit toch niemand meer in de directie met voetbalverstand? Dus hoe moeten die dan beoordelen of Lambooij en De Jong de juiste keuzes maken bij het samenstellen van de selectie?

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op augustus 31, 2024, 21:01:16
zal wel storm in een glas water zijn. Henk was heel duidelijk dat een spits fit moest zijn
nou ben ik heel benieuwd naar deze spits met de Leeuw hebben we al een halve spits en met deze weten we het nog niet.

poelie-lwd

Wat een paniek  :_schater :_schater :_schater Wacht nou eerst even rustig af man. Veel minder dan hoe het nu gaat kan ook niet. Ik zie wel heil in onze Nigeriaanse Chap i.c.m. Diemers. Daarbij verwacht ik niet dat het hierbij blijft. Vleugelspits,back en wellicht nog een ervaren CV.  :0= HUP LARS!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

wacko jacko

Afgelopen vrijdag de uitwedstrijd van Cambuur tegen Dordrecht gezien.
Er wordt weer onbevangen gestart met het rondspelen van de bal alla Barcelona.
Echter, je moet hiervoor wel de spelers hebben om dit te kunnen doen. En daar wringt hem juist de schoen. Beperkte spelers zoals een Thomas Poll raken onder druk in paniek. Trainer Henk de Jong had binnen 15 minuten moeten ingrijpen met tactische aanwijzingen om het van het achteren op te bouwen, omdat de spelers van FC Dordrecht hoog druk zetten. Cambuur kwam niet onder het hoog druk zetten van Dordrecht uit hetgeen een achterstand opleverde na 20 minuten.

Een andere dissonant bij Cambuur was Sylvester van de Water. Ondanks zijn harde werken pakten zijn acties verkeerd uit hetgeen tot veel balverlies leed. De 2-0 achterstand werd nog voorkomen door Thijs Janssen. Van de Water komt bijna geen tegenstander meer voorbij. Al mocht hij in de situatie komen van het geven van een voorzet dan worden de ballen op heuphoogte voorgezet. Daarnaast wordt over het algemeen door van de Water genomen hoekschoppen ronduit slecht genomen. Of veel te hard dat de bal aan de overzijde van het veld beland. Of nog erger zoals tegen Dordrecht een hoekschop nemen op een wel heel belabberde wijze, waardoor Dordrecht kon counteren en an passant drie Cambuur spelers lieten tollen.

Vervolgens volgt een tactische wissel door Thomas Poll te vervangen door die krullenbol Bram Marsman. Helaas kan deze Marsman nog niet brengen wat op dit niveau is vereist met als resultaat dat de rechtsback positie zwak blijft. En zwalkt het hele elftal tegen beter in richting 90 minuten door en is het blij dat het blijft bij 2-0 eindstand.

Op dit moment zal Henk de Jong zeker niet moeten kiezen voor de verzorgde opbouw van achteruit. Zelfs het achterin rondspelen van bal leverde soms hachelijke situaties op.
Deze spelers moeten meer onbevangen vooruit voetballen, immers normaal staan de keeper en verdediging goed. Vanuit het middenveld zal meer bewogen moeten worden. Aanbieden en ballen kaatsen, wegdraaien. Altijd proberen dat de medespeler aan de bal minstens twee keuze mogelijkheden heeft om de bal snel in te spelen. Onbegrijpelijk dat het tempo en snel inspelen op een veel te laag niveau ligt voor een elftal dat op dit voetbal niveau moet spelen.

Hopelijk zal met de komst van Mark Diemers meer balans in dit elftal komen, waardoor met meer voetbalgogme, lef en vertrouwen wordt gespeeld. Hij het tempo kan bepalen door het spel te laten versnellen of juist te temporiseren waar nodig en spelers naar juiste posities kan coachen.

Door tekortkomingen van een aantal spelers proberen andere spelers met veel energie dit te compenseren hetgeen heeft geleid tot onnodige overtredingen met als dieptepunt een rode kaart voor Bryan Nieling voor een (onnodige) overtreding op het middenveld.

Conclusie is dat er nog veel werk aan de winkel is niet alleen qua versterkingen van spelers, maar ook zeker binnen de technische staf. Want een ding is zeker het tactisch vernuft wordt daar erg gemist!

ChantiSCC

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 31, 2024, 20:46:26
Nou ik wacht het maar af, maar als dit het is wordt je toch heel heel erg in de zeik genomen door de directie.

Spits voor 1mln weg en dan krijg je dit terug.
Seizoenskaartprijzen zijn gestegen, er zijn er 3-4000 meer verkocht. Waar zijn al die extra inkomsten en waar is dat zogenoemde verhoogde spelersbudget heen gegaan. Daar us toch helemaal niks van te zien? Alleen Diemers en vd Water zullen straks een fors salaris hebben, verder spelen we toch met veredelde jeugdamateurs..

Ik snap er echt niks meer van en het wordt hoog tijd dat de club ook maar eens een beetje transparant gaat worden hierin.

We leven 10 jaar toe naar het moment dat we een nieuw stadion krijgen en dan ga je het jaar voor de opening kansloos 13e worden in de kkd en het jaar van de opening sta je na 4 wedstrijden op de 2 na laatste plaats met 1 goal uit 4 wedstrijden.

Waar is het de laatste 2 jaar toch zo fout gegaan dat niemand de kwaliteit van selectie en TS ook als belangrijk heeft gezien om nu in een nieuw stadion ook wat te presteren.

Aflossing stadion?

Stanley

Citaat van: sunderland op augustus 31, 2024, 20:46:13
is toch waardeloos, alle andere opties waren niet mogelijk, wat voor lijst heb je dan verdomme.
wacht nu eerst eens af. alweer negatieve reacties terwijl er nog niets echt bekend is van een goede bron. Bovendien, als het waar is kan hij misschien ook verrassen.

Galdiano

Ik zou graag een echte leider achterin willen zien. (en dat mag wat kosten)

Jurgen Mattheij (een absolute leider en transfervrij)
Redouan El Yaakoubi (heeft zich ook bewezen en is ook transfervrij)
Mats Knoester - Contract voor een jaar zal afgekocht. Moeten worden of huur. Lijkt buiten de boot te vallen.


When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andy King

Citaat van: Trainert! op augustus 31, 2024, 19:13:24
Kortom de naam krakkemik is herboren
als dit het is, schiet die lambooij dan ajb ook heel rap het stadion uit gvd
seizoenkaart, hard voor werken, en je krijgt een pleuris selectie voorgeschoteld.

Lekker jonguh? ga lekker buiten spelen?

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2024, 22:37:39
Ik zou graag een echte leider achterin willen zien. (en dat mag wat kosten)

Jurgen Mattheij (een absolute leider en transfervrij)
Redouan El Yaakoubi (heeft zich ook bewezen en is ook transfervrij)
Mats Knoester - Contract voor een jaar zal afgekocht. Moeten worden of huur. Lijkt buiten de boot te vallen.

Mattheij hebben ze in een eerder stadium mee gesproken maar was toen te duur.
Iedereen heeft recht op mijn mening.