Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

Citaat van: Harry L. op september 01, 2024, 08:01:31
Voetbalprimeur meld dat Cambuur en Kortrijk en al uit zijn, voor wat het waard is.

Huur, heb je dus geen reet aan. Nu met het nieuwe stadion moet je zorgen dat je kapitaal op het veld hebt staan

Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2024, 09:57:31
Wij zijn Fc Groningen niet. Totaal ander niveau. Wakker worden kerel.
Groningen scenario kun je idd rustig vergeten. Denk niet dat we daar het materiaal voor hebben. Hooguit PO.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

wiekie1969

Citaat van: CambuurAmersfoort op september 01, 2024, 09:28:14
We mogen toch ook wel eens goed kritisch zijn. Als ons al jaren wordt verteld dat ze toewerken naar de periode in het nieuwe stadion, dat we dan kunnen toewerken naar een stabiele eredivisionist.
En dan verkopen we onze spits voor 1 miljoen!! En halen we op huurbasis een speler terug die amper scoort, dan is het toch niet gek dat mensen daar ontevreden over zijn en hun vraagtekens stellen op het beleid en de visie.

We mogen van de club wel eens verwachten dat er een topsportmentaliteit gaat ontstaan en we afstappen van het gezellige, vrijblijvende, familiaire sfeertje. Op die manier gaan we nooit blijvend in de eredivisie komen.

De club moet beter communiceren met de trouwe achterban. Ook dat is een probleem. Ze hadden moeten zeggen dat er financieel niet veel mogelijk is om kwalitatief betere spelers te halen. Nu ontstaat er onvrede.

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2024, 10:03:15
De club moet beter communiceren met de trouwe achterban. Ook dat is een probleem. Ze hadden moeten zeggen dat er financieel niet veel mogelijk is om kwalitatief betere spelers te halen. Nu ontstaat er onvrede.
Onzin, de club heeft nergens gezegd dit jaar te zullen promoveren en het is mij volstrekt duidelijk gemaakt dat er afgelost moet worden. Het stadion is niet een paar miljoen duurder geworden maar vele miljoenen. Je kunt je kop wel in het zand steken en dat ontkennen maar ik zou zeggen: wakker worden kerel!

Cambuur Groningen

Citaat van: Trainert! op september 01, 2024, 09:58:02
Huur, heb je dus geen reet aan. Nu met het nieuwe stadion moet je zorgen dat je kapitaal op het veld hebt staan
Het stadion kostte 21 miljoen, daar zit het kapitaal. Paar jaar geduld hebben of per ongeluk een NAC scenario. Eens met Sunderland, stop je energie maar in aanmoedigen van de spelers die het moeten doen ipv iedereen tot de enkels toe afbranden

Inferno-058

Citaat van: Cambuur Groningen op september 01, 2024, 10:10:21
Onzin, de club heeft nergens gezegd dit jaar te zullen promoveren en het is mij volstrekt duidelijk gemaakt dat er afgelost moet worden. Het stadion is niet een paar miljoen duurder geworden maar vele miljoenen. Je kunt je kop wel in het zand steken en dat ontkennen maar ik zou zeggen: wakker worden kerel!
Ik denk dat niemand verwacht dat we zullen promoveren dit seizoen. Echter wordt er wel PO verwacht, en dat ga je niet halen op deze manier. Sterker nog ik ben bang voor een nog slechter seizoen dan afgelopen seizoen. Dat zou voor veel onvrede zorgen!

Inferno-058

Citaat van: Cambuur Groningen op september 01, 2024, 10:14:07
Het stadion kostte 21 miljoen, daar zit het kapitaal. Paar jaar geduld hebben of per ongeluk een NAC scenario. Eens met Sunderland, stop je energie maar in aanmoedigen van de spelers die het moeten doen ipv iedereen tot de enkels toe afbranden
Ik zie negativiteit maar wel realisme. Beter dan om dingen heen te draaien. Er zijn nou eenmaal weinig lichtpunten.

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op september 01, 2024, 09:42:00
45 +25 +25 = 90 +5

Zoiets?nou dat begint er op te lijken  :thumbsup

De Gast

Je hebt toch gewoon een spelersbudget. En die zet je af tegen de andere ploegen en dan kun je concluderen of je ondermaats presteert of niet. Het toch niks met een nieuw stadion te maken.

Poetser

Dit forum is verloren..

wiekie1969

Citaat van: Cambuur Groningen op september 01, 2024, 10:10:21
Onzin, de club heeft nergens gezegd dit jaar te zullen promoveren en het is mij volstrekt duidelijk gemaakt dat er afgelost moet worden. Het stadion is niet een paar miljoen duurder geworden maar vele miljoenen. Je kunt je kop wel in het zand steken en dat ontkennen maar ik zou zeggen: wakker worden kerel!

Je snapt niet wat ik schrijf geloof ik.

Galdiano

Citaat van: Poetser op september 01, 2024, 10:21:42
Dit forum is verloren..

Dat zeiden wij aan het begin ook al.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op september 01, 2024, 10:28:09
Je snapt niet wat ik schrijf geloof ik.
jawel hoor, jij snapt mij gewoon niet denk ik

Cambuur Groningen


Specuveter

Vandaag en morgen maar even afwachten
Daarna zal een Henk of Lars zich wel melden.
Als ik eerst maar weer eens ??n herkenbaar Cambuur ga zien dan ben ik al weer tevreden.