Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 10, 2018, 11:57:27
Hake liet het hele team om hem heen draaien... dat telt ook wel mee bij de keuze van zo'n speler denk ik.
Hij kreeg hier alle ruimte om uit te blinken zonder al te veel gezeur over zijn mindere verdedigende kwaliteiten.
heb jij crowley ook 120 min naar de trainer zien kijken? Zo van waarom doe je niks?

Bankzitter

Crowley had zich dan beter op z'n penalty kunnen concentreren ... of was dat ook Hake zijn schuld?

justremco

Wouter Marinus van Zwolle was in beeld voor een plekje op het middenveld, maar die gaat naar Emmen

Montana

Bakker maar weer terug

AL

Citaat van: Montana op juni 10, 2018, 23:46:16
Bakker maar weer terug

Zou top zijn, maar denk dat hij ook naar Emmen of anders de Graafschap gaat.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 10, 2018, 22:09:38
Crowley had zich dan beter op z'n penalty kunnen concentreren ... of was dat ook Hake zijn schuld?
hest niet oplet merk ik wel weer

Collingwood

Citaat van: justremco op juni 10, 2018, 22:30:12
Wouter Marinus van Zwolle was in beeld voor een plekje op het middenveld, maar die gaat naar Emmen

Ze zijn dus ook wel degelijk met 'grotere' namen bezig, moet voor sommigen een geruststelling zijn ;). Helaas is het logisch dat spelers eerder voor de eredivisie kiezen (ook al is dat bij Emmen) dan voor Cambuur. Hopelijk weet Foeke nog wel een paar van dit soort vissen binnen te hengelen.
Kalmte alleen kan u redden.

Montana

Is Jordy Buys wat? Wil ook nogal graag terug en is pas 29

hobbes

Citaat van: sunderland op juni 11, 2018, 09:21:19
hest niet oplet merk ik wel weer

O, schoot hij m er wel in?

sunderland

Vanaf minuut 1 vlogen alle ballen over hem heen en crowley schudde steeds zijn hoofd en keek steeds naar de kant. Ik denk dat hij gedacht heeft wat moet ik hier. Dus wil hij wel terug ....

speculeter

Citaat van: Montana op juni 11, 2018, 09:32:41
Is Jordy Buys wat? Wil ook nogal graag terug en is pas 29
zo traag als wat..nee dank je

speculeter

Citaat van: Collingwood op juni 11, 2018, 09:26:25
Ze zijn dus ook wel degelijk met 'grotere' namen bezig, moet voor sommigen een geruststelling zijn ;). Helaas is het logisch dat spelers eerder voor de eredivisie kiezen (ook al is dat bij Emmen) dan voor Cambuur. Hopelijk weet Foeke nog wel een paar van dit soort vissen binnen te hengelen.
schuurman van Nec komt ms deze kant nog wel op.

cambuurmania

Schuurman 27 keer bij de selectie van Nec,5 basisplaats,13 keer ingevallen,9 keer niet ingevallen.
Niet echt goede statistieken,is dit zo'n kwaliteitsimpuls?

DMS78

Citaat van: speculeter op juni 11, 2018, 12:01:53
schuurman van Nec komt ms deze kant nog wel op.

Zeker uit eerste hand gehoord ?  :insane

Grijskijkert

Citaat van: cambuurmania op juni 11, 2018, 12:16:11
Schuurman 27 keer bij de selectie van Nec,5 basisplaats,13 keer ingevallen,9 keer niet ingevallen.
Niet echt goede statistieken,is dit zo'n kwaliteitsimpuls?
Had Crowley betere cijfers bij Willem2?
IN HENK WE TRUST!!!