Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Vanuit Helmond

#1
En alweer vlak na rust een doelpunt tegen, concentratie ouwe wijven
#3
Algemeen / Re: Stadionverboden
augustus 26, 2015, 14:51:20
Citaat van: R-member op augustus 25, 2015, 20:16:38
Geloof me, Van der Belt heeft ooit in Emmen tegen me gezegd "dit maakt Cambuur uniek in Nederland" doelend op dat Cambuur supporter zich niet tegen laten houden door burgelijke regels en belachelijke combi's. Hier doelde hij met name op de vele supporter buitem de combi in Doetinchem en Emmen.

Smid en De Graaf willen er juist een koffieclub van maken.
Vd Belt probeerde juist zoveel vrijheid te creƫren en heeft in enkele gevallen zelfs supporters de hand boven het hoofd gehouden. Waar hij op veel weerstand van Smid, Vellinga en de Graaf kon rekenen.

Verder ga ik er op dit moment niet op in ;)

Even een quote uit een gesprek met iemand die een functie bij Cambuur beklede weet je ook dat bovenstaande beslist niet waar is:

jammer van reactie heer de Graaf. Gerald vd Belt heeft meerdere malen aangegeven tijdens ons management overleg dat hij supporters maar niets vond.
#5
Wedstrijden / Re: ZWOLLE- SC CAMBUUR Wo. 12-08-2015
augustus 12, 2015, 19:58:01
Citaat van: FrancoLWD op augustus 12, 2015, 18:02:13
Heeft iemand een werkende stream?
Janlul is uit de lucht en http://cricfree.sx werkt niet bij mij 8P
http://streamoftheday.com/stream2.html
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur - AZ Alkmaar (29-11-2014)
december 01, 2014, 11:20:20
Citaat van: zeewolde op november 30, 2014, 10:40:52
Als keeper mag je dus bewust een knie in de onderrug planten bij je tegenstander?
Dat mag dus niet zoals sommige hier beweren.
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur - AZ Alkmaar (29-11-2014)
december 01, 2014, 11:18:31
Citaat van: pvanbuijtene op november 30, 2014, 11:09:22
Zo mag je idd uitkomen.. Dat zien ze onder zichZelf beschermen..
Dus niet de regel is ongeveer 2 jaar geleden verandert. Als een keeper uitkomt met de knie naar voren en hij raakt daarbij een speler is het gewoon rood en een strafschop indien het binnen de 16 is.
#8
Citaat van: YellowBlue op september 02, 2014, 21:08:31
nu 3 vragen binnen: Wat is er tegen Cambuur Culture, hoe staat het met de stadionplannen en de schulden.


nog meer? misschien wat meer vragen over de mens Gerald van den Belt enz.
Waarom beantwoord je geen mails van supporters?
#9
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - FC Twente [09-08-'14]
augustus 08, 2014, 10:43:48
Uitverkocht, zojuist gehoord van iemand van de administratie.
#10
Van alles en nog wat / Re: R.I.P.
augustus 07, 2014, 18:58:56
Zojuist gelezen dat oud verzorger Piet Adema is overleden. RIP Piet
#11
Algemeen / Re: 50- jarig jubileum
mei 24, 2014, 12:47:32
En Bert Kip dan?
#12
Van alles en nog wat / Re: R.I.P.
april 28, 2014, 21:45:06
Wat een verschrikkelijk bericht. Rust zacht Ruud "Bugs" Fopma. Sterkte voor de nabestaanden.
#13
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [05-04-14]
april 05, 2014, 20:32:46
Geweldige goallllllllll
#14
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [05-04-14]
april 05, 2014, 19:57:49
Terechte strafschop helaas
#15
Wedstrijden / Re: NEC - SC Cambuur [05-04-14]
april 05, 2014, 19:52:17
Citaat van: Kunstgras op april 05, 2014, 19:51:22
Doe mij ook maar een. Heb wel een stream maar die is waardeloos.
Staat er in en nou stop ik moet een ander het maar overnemen