En alweer vlak na rust een doelpunt tegen, concentratie ouwe wijven
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 20, 2016, 21:02:19http://www.nosball.me/news/4638/FC_Twente_vs_SC_Cambuur_---_Serv_1.html
Heeft iemand een goed stream ik zit in Frankrijk en firstrow lukt me niet
Citaat van: R-member op augustus 25, 2015, 20:16:38
Geloof me, Van der Belt heeft ooit in Emmen tegen me gezegd "dit maakt Cambuur uniek in Nederland" doelend op dat Cambuur supporter zich niet tegen laten houden door burgelijke regels en belachelijke combi's. Hier doelde hij met name op de vele supporter buitem de combi in Doetinchem en Emmen.
Smid en De Graaf willen er juist een koffieclub van maken.
Vd Belt probeerde juist zoveel vrijheid te creƫren en heeft in enkele gevallen zelfs supporters de hand boven het hoofd gehouden. Waar hij op veel weerstand van Smid, Vellinga en de Graaf kon rekenen.
Verder ga ik er op dit moment niet op in
Citaat van: FrancoLWD op augustus 12, 2015, 18:02:13http://streamoftheday.com/stream2.html
Heeft iemand een werkende stream?
Janlul is uit de lucht en http://cricfree.sx werkt niet bij mij
Citaat van: zeewolde op november 30, 2014, 10:40:52Dat mag dus niet zoals sommige hier beweren.
Als keeper mag je dus bewust een knie in de onderrug planten bij je tegenstander?
Citaat van: pvanbuijtene op november 30, 2014, 11:09:22Dus niet de regel is ongeveer 2 jaar geleden verandert. Als een keeper uitkomt met de knie naar voren en hij raakt daarbij een speler is het gewoon rood en een strafschop indien het binnen de 16 is.
Zo mag je idd uitkomen.. Dat zien ze onder zichZelf beschermen..
Citaat van: YellowBlue op september 02, 2014, 21:08:31Waarom beantwoord je geen mails van supporters?
nu 3 vragen binnen: Wat is er tegen Cambuur Culture, hoe staat het met de stadionplannen en de schulden.
nog meer? misschien wat meer vragen over de mens Gerald van den Belt enz.
Citaat van: Kunstgras op april 05, 2014, 19:51:22Staat er in en nou stop ik moet een ander het maar overnemen
Doe mij ook maar een. Heb wel een stream maar die is waardeloos.