Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stadionverboden

Gestart door weestwel, maart 16, 2014, 20:41:20

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer


dit is mien club

SC Cambuur Culture ‏@CambuurCulture  9 min.9 minuten geleden
Wanneer je het niet eens bent met het opgelegde stadionverbod, teken dan beroep aan via csc@cambuur.nl. #cambuur
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Nightmarelwd

Citaat van: Len Cantello op augustus 20, 2015, 23:40:11
Dat veiligheidsvrouwtje van de bvo is totaal ongeschikt voor haar functie.,die wist niet eens van het bestaan van onze club af voordat ze er ging werken. Laat staan dat ze zich in kan leven in de beleving of het gedrag van supporters. Onvoorstelbaar dat zo iemand bij de club op de loonlijst staat......

Het is duidelijk waar de club naar toe wil.
MI-Sider for Life

Kunstgras

Citaat van: John Hiatt op augustus 20, 2015, 22:02:33
Elk sv is in principe individueel. Als zo'n commissie makkelijk gegeven Sv's terugdraait, zal de club zich toch achter de oren krabben.

Niet helemaal mee eens. De CSC draait makkelijk gegeven sv's helemaal niet terug. Wanneer de BVO voor een klein vergrijp een sv uitdeelt is deze volgens de regels namelijk gewoon 'terecht' opgelegd.

De BVO heeft afgelopen zondag onder andere een stadionverbod uitgedeeld aan een supporter die een vuurtje gaf aan een supporter die hiermee een rookpotje aanstak.. Ik mag hopen dat dit stadionverbod per direct wordt teruggedraaid, want dit slaat natuurlijk nergens op. Mocht deze supporter beroep aantekenen bij de CSC dan verwacht ik dat dit stadionverbod wel wordt ingetrokken, alleen ben je dan wel weer twee tot drie maanden kwijt voordat het zover is.


Nightmarelwd

Citaat van: siepelsjeu op augustus 20, 2015, 21:08:02
Hou die acties maar achterwegen bereiken we toch niks mee. Daar heb je de sfeer alleen maar mee tepakken

Alles accepteren is een goed idee. Afgelopen twee seizoenen mensen een sv voor onbepaalde tijd. Na drie maanden blijkt dat ze niks gedaan hebben. Ondertussen heb je dus wel een aantal wedstrijden gemist.  Je SK in die tijd niet geldig was.

Wanneer je iemand een sv geeft omdat hij bij de groep hoorde die stond te kijken, dan kan je nav afgelopen zondag de mensen op de west tribune een sv geven.  Die stonden nl allemaal te kijken.
Zelfde geldt voor de mensen die altijd gaan kijken of andere mensen rellen gaan trappen. Sensatiesupporters. Maar wanneer er dan iets gebeurd hun mobiel pakken en beginnen te filmen.  Wanneer de ME charges uitvoert en zij ook klappen krijgen met de stok hun ongenoegen uiten.

Maar wel roepen dat ze de hele groep supporters moeten aanpakken.

Ik ben benieuwd naar morgen.

MI-Sider for Life

pvanbuijtene

Hoe mooi het ook is, ik snap nog steeds niet waarom mensen vuurwerk/rookpotten afsteekt bij wedstrijden, ten eerste zijn er al meerdere mensen daarop gepakt dus je weet dat je dan een probleem hebt en het staat ook bij de huisregels..
een vuurtje geven en dan sv gaat wel wat ver vind ik....

SCC-J

Nee het mag niet, maar de straffen die erop staan? 1,5 voor een rookpotje..

Bernardo

Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2015, 12:33:44
Nee het mag niet, maar de straffen die erop staan? 1,5 voor een rookpotje..

Bepaald de club dat of zijn dat richtlijnen van de KNVB?

pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2015, 12:33:44
Nee het mag niet, maar de straffen die erop staan? 1,5 voor een rookpotje..

Vraag me idd af waar de lengte van straffen op gebaseerd zijn.. of gewoon zelf verzonnen door de club?

pvanbuijtene

Citaat van: Bernardo op augustus 21, 2015, 12:37:24
Bepaald de club dat of zijn dat richtlijnen van de KNVB?

Heb het opgezocht, is een richtlijn van de knvb.


SCC-J

Ja maar de bvo hoeft dat niet te volgen of te melden bij de KNVB. Zouden ze ook niet moeten doen zolang KNVB geen onderscheid maakt in incidenten.

Voorbeeld
Rookbom op tribune 1,5 jaar
Rookbom op het veld 1,5 jaar

Man met vlag op veld 5 jaar
Man die scheidsrechter wil aanvallen op het veld ook 5 jaar.


pvanbuijtene

Citaat van: SCC-J op augustus 21, 2015, 13:02:07
Ja maar de bvo hoeft dat niet te volgen of te melden bij de KNVB. Zouden ze ook niet moeten doen zolang KNVB geen onderscheid maakt in incidenten.

Voorbeeld
Rookbom op tribune 1,5 jaar
Rookbom op het veld 1,5 jaar

Man met vlag op veld 5 jaar
Man die scheidsrechter wil aanvallen op het veld ook 5 jaar.

rookbom bij je hebben is al 1,5jaar.

El Ma-kri-niii

Iedereen weet inmiddels wel dat je voor het bezit en afsteken van vuurwerk/rookbommen een sv krijgt. Natuurlijk is het onzin dat dit het geval is, maar als je het dan toch doet ben je in mijn ogen ook niet heel pienter.