Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

ZWOLLE- SC CAMBUUR Wo. 12-08-2015

Gestart door wiekie1969, juni 28, 2015, 11:11:43

Vorige topic - Volgende topic

MotM PEC Zwolle - Cambuur

Leonard Nienhuis
16 (26.2%)
Marlon Pereira
0 (0%)
Etiƫnne Reijnen
0 (0%)
Kai Heerings
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.6%)
Erik Bakker
26 (42.6%)
Sander van de Streek
1 (1.6%)
Sjoerd Overgoor
12 (19.7%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
1 (1.6%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Marvin Peersman
3 (4.9%)
Valmir Berisha
1 (1.6%)

Totaal aantal stemmen: 61

Stemmen gesloten: augustus 19, 2015, 21:42:22

FrancoLWD

Heeft iemand een werkende stream?
Janlul is uit de lucht en http://cricfree.sx werkt niet bij mij 8P

sccambuurlwdd

Citaat van: Stille Genieter op augustus 12, 2015, 18:01:43
Waarom word deze wedstrijd niet uitgezonden op Fox?

Wordt gewoon uitgezonden hoor.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

058-4life

Citaat van: FrancoLWD op augustus 12, 2015, 18:02:13
Heeft iemand een werkende stream?
Janlul is uit de lucht en http://cricfree.sx werkt niet bij mij 8P
http://streamoftheday.com/ Werkt bij mij prima!

Collingwood

Opstelling zoals verwacht.

Wissels: Zeinstra, Peersman, Masek, Steblecki, Barto, Berisha, Narsingh.

Het valt te hopen dat er niet iets met onze verdedigers gebeurt.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Collingwood op augustus 12, 2015, 18:56:49
Wissels: Zeinstra, Peersman, Masek, Steblecki, Barto, Berisha, Narsingh.

Het valt te hopen dat er niet iets met onze verdedigers gebeurt.

Inderdaad zeg, ik vind dit maar risicovol en hoop dat er ook echt een verdediger nog bij komt (rechtback)

058-4life


Collingwood

Citaat van: Marc S op augustus 12, 2015, 18:58:08
Inderdaad zeg, ik vind dit maar risicovol en hoop dat er ook echt een verdediger nog bij komt (rechtback)

Denk dat ze daar druk mee bezig zijn, vooral na het aantrekken van Houtkoop.
Kalmte alleen kan u redden.

drg

"Deze man staat misschien wel aan de basis van het succes van Cambuur" met Dwaas in beeld :R
Ze zijn weer goed op de hoogte daar bij fox.

Ik dacht trouwens dat er nog wat zou gebeuren aan die lelijke tekst op de uitshirts, zonde zo.

Marc S

Daar gaan we, hopen op een goed resultaat daar

drg

in ieder geval weer zo'n lekkere start als vanouds  :_schater

knaldiebal

Citaat van: FrancoLWD op augustus 12, 2015, 18:02:13
Heeft iemand een werkende stream?
Janlul is uit de lucht en http://cricfree.sx werkt niet bij mij 8P

gebruik nu http://www.eredivisiestreams.nl

Ik ga voor een 2-2 eindstand. Hopelijk goaltje van de keeper hahah!


058-4life

Matigjes dat Zwolle... moet toch van te winnen zijn!