Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - AZ Alkmaar (29-11-2014)

Gestart door HilversumOnTour, november 23, 2014, 20:08:02

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - AZ Man of the Match

Leonard Nienhuis
22 (78.6%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Etiënne Reijnen
1 (3.6%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Mohamed El Makrini
1 (3.6%)
Albert Rusnák
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Dejan Meleg
1 (3.6%)
Michiel Hemmen
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Mart Dijkstra
1 (3.6%)
Bob Schepers
2 (7.1%)

Totaal aantal stemmen: 28

Stemmen gesloten: december 07, 2014, 06:54:40

TM

Het was in ieder geval duidelijk dat je de gehele voorhoede miste. Ogbeche, Narsingh en Ridder. Erg kut zo'n nederlaag, maar zeker geen ramp. Volgende week winnen tegen NAC en met een goed gevoel naar Eagles en daar een puntje of misschien meer pakken!

skaaver

wat eenboutwedstrijd, enige positieve is dat ik me gelukkig weer helemaal kon vinden in de analyse van Henk

speculeter

Behalve de scheidsrechter waren die grensrechters ook een drama natuurlijk! !

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: pvanbuijtene op november 30, 2014, 11:09:22
Zo mag je idd uitkomen.. Dat zien ze onder zichZelf beschermen..

Ik weet dat keepers op deze manier zichzelf beschermen,  ze dreigen met de knie omhoog zodat de aanvaller die dat ziet wel uitkijkt om te veel mee te springen. Maar als je dat doet in de rug van een speler die je niet ziet aan komen is het een penalty en donker rood. Moet je eens voor stellen  dat reijnen zo met zijn knie naar voren een kopduel aangaat, hij zou rood krijgen en er zou schande   van gesproken worden. Keepers hebben  buiten het doelgebied geen andere rechten dan dat ze hun handen mogen gebruiken
Henk, held, bedankt

Shar

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 30, 2014, 17:22:52
Ik weet dat keepers op deze manier zichzelf beschermen,  ze dreigen met de knie omhoog zodat de aanvaller die dat ziet wel uitkijkt om te veel mee te springen. Maar als je dat doet in de rug van een speler die je niet ziet aan komen is het een penalty en donker rood. Moet je eens voor stellen  dat reijnen zo met zijn knie naar voren een kopduel aangaat, hij zou rood krijgen en er zou schande   van gesproken worden. Keepers hebben  buiten het doelgebied geen andere rechten dan dat ze hun handen mogen gebruiken
Helemaal mee eens. Voor het zelfde geld veroorzaak je een zware blessure bij je tegenstander door zo tegen hem aan te springen. Iets soortgelijks zag je op het WK met Neymar die een ruggewervel brak (en als ik het me goed herinner had hij daarmee nog geluk ook omdat het veel erger had kunnen zijn als het iets hoger danwel lager was geweest).

Voetbal12

2e goal weer een fout van onze keeper Nienhuis. 5 meter doelgegebied hoor deze keeper heer en meester te zijn dat is hij niet. Kijk naar Vermeer die gooit m overal voor zo hoort het .

Eewal

Citaat van: Voetbal12 op november 30, 2014, 18:25:40
2e goal weer een fout van onze keeper Nienhuis. 5 meter doelgegebied hoor deze keeper heer en meester te zijn dat is hij niet. Kijk naar Vermeer die gooit m overal voor zo hoort het .
hou toch op, nienhuis heeft gister voorkomen dat we niet 0-6 hebben verloren..

Casuals-lwd

Citaat van: Voetbal12 op november 30, 2014, 18:25:40
2e goal weer een fout van onze keeper Nienhuis. 5 meter doelgegebied hoor deze keeper heer en meester te zijn dat is hij niet. Kijk naar Vermeer die gooit m overal voor zo hoort het .
Wat een onzin, door hem hebben we slechts met 0-2 verloren en dan ga jij het hebben over een keepersfout . Je kan je beter druk maken om de wanvertoning van de veldspelers!

oldehove

Citaat van: Voetbal12 op november 30, 2014, 18:25:40
2e goal weer een fout van onze keeper Nienhuis. 5 meter doelgegebied hoor deze keeper heer en meester te zijn dat is hij niet. Kijk naar Vermeer die gooit m overal voor zo hoort het .
Je gaat onze keeper toch niet vergelijken met 1 van de beste van NL ...
ut komt su as het komt

Marc S

Citaat van: speculeter op november 30, 2014, 16:54:01
Behalve de scheidsrechter waren die grensrechters ook een drama natuurlijk! !

Die grensrechters snapte het helemaal niet volgens mij. Goed aantal keer kregen zij een ingooi waar wij een hoorden te krijgen en dat gebeurde andersom ook vaak genoeg.



Vanuit Helmond

Citaat van: pvanbuijtene op november 30, 2014, 11:09:22
Zo mag je idd uitkomen.. Dat zien ze onder zichZelf beschermen..
Dus niet de regel is ongeveer 2 jaar geleden verandert. Als een keeper uitkomt met de knie naar voren en hij raakt daarbij een speler is het gewoon rood en een strafschop indien het binnen de 16 is.

Vanuit Helmond

Citaat van: zeewolde op november 30, 2014, 10:40:52
Als keeper mag je dus bewust een knie in de onderrug planten bij je tegenstander?
Dat mag dus niet zoals sommige hier beweren.

Lore

Ik las dat Vd Belt en De Jong reageerden op dat voorwerk dat ontplofte vlak na de 0 - 2. Ik zit helemaal aan de andere kant van het stadion, maar ik dacht dat het uit het AZ vak kwam. Iemand die het van wat dichterbij heeft gezien?